z'krasse ciao z'krasse

• am kolleg sine het damals öpe glich usgseh ond nach einisch ca. 110km/h fahre esch de motor verreckt :ugly::hmpf:

• chum tüent jetzt doch nöd so!!!

ich glaube so wie mir halt a eusne "töffli" umeschrubet, schrubet halt die au a ihrne supersportler für 14 jährigi...

isch bi mir früehener au nöd anderscht gsi... aber 100 hät mine würkli nie anebracht, min puch...
    40-45km/h hät eigentlich beschtens glanget...
    aber ebe, han au kollege gah, bi dene hät ä tankfüllig für knapp 20km glanget.... :mad:

das mit de rächtschribieg wundert mich jetzt ehrlich gseit nöd... egal wo du hie gahsch, d'sprach vo de teenagers isch fängs scho krass worde, aber ä paar @ ohre chömets trotzdem no über, wänn's zfräch werdet... :grinning_squinting_face:

bis de grossi brüeder chunt und mich dänn mit de knarre abknallt :mad:

• hey gaaails töffli!

Laaaaider laaaaider hani jo jetzt scho mis Baby, do kani unmöglich no so a Rennmaschina zuatua! :winking_face:

maini
    hey du hetisch miar dä gail Karra schenka wella? nai so an schaiss.. hetisch früaner sega könna.. naja, wia gsait, ma kann jo nit alles ha, gell? :winking_face: Ez gibi mi mit minera Aprilia ds frida... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::face_with_tongue:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• do nüptzt en uswiis au nix meh:P wennd gfiggt wirsch denn wirsches..

Listen to many, speak to few

• Hypi

gönd mer mal eis vo dene dinger go probefahre zum luege öbs au 100 fahred :grinning_squinting_face:

so mit de r1 und de kilogixx vorfahre und denn nach ere probefahrt fräge :mad::wand:
    am beschte no de lümmel mit de duci mitnäh denn isch de effekt perfekt :evil2:8o

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• haha, das müasst ma würkli macha.. i glaub dä wür ds Mul nüm zua kriaga vor luter stuuna...*gröööhl*

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• ja guet bösci... wenn er au nur halbwegs intelligent isch tscheggt er die verarsche :winking_face: aber witzig wärs allemal :winking_face: harrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :mad:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• "Beim Rahmen steht noch polini drauf" hey das esch eifach abartig geil ... ich wott au of mim rahme polini denn fahrts grad no öppe 20 schnäller!!! :lol: ! ond wender die aktion bietet chomi au met met minere R6 :P!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• hey jetzt im ernscht das müender mache und filme !! i well dem sis Gsecht gseh hey :grinning_face_with_smiling_eyes:

und denn müenderne no blöd amache vo wäge das Töffli fahrt nie im lebe 100 usw :grinning_squinting_face:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• *gröööhl*

so verstecki kamera mainsch? :winking_face: Isch jo ir Region SG.. wenn ma wüsst wo gnau, könnt ma das doch voll macha.. *i lach mi kaputt*

joah eyyyy, voll krass mann!

• Hey man, mönd mini Töffli mache Probefahrt, lauft au garantiert 70km/h mit nüt frisiert. Het erscht 25'000km, also wie en neue Töffli :engel:

Stell den au mal sone geils Inserat ine :face_with_tongue:
    Woooah, und wener da wöred mache, wür glaub Buchweh becho vor lache :winking_face:

• :mad: und den wahrschindlich na mit em rennleder und rennstifeli uf dem höddi, gseht ja sicher abartig geil us...

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• am beschte em typ no verzelle, dass mer interesse a sim hödi händ, well mer eis bruched zum am hödi-cross-raserenne mitzmache. Git zumindescht in dütschland immer so mikrorennserie mit hödis und rasemäher und so ähnlichem zügs.

denn wär d verblüffig perfekt. Sis schöne chromdings grad emal dur de schlamm pflüege :mad:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• jo eh gasch wäredem probefahre i wald go crosse mitm obercool verchromte rennhödi :grinning_squinting_face:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten