am kolleg sine het damals öpe glich usgseh ond nach einisch ca. 110km/h fahre esch de motor verreckt
z'krasse ciao z'krasse
-
-
chum tüent jetzt doch nöd so!!!
ich glaube so wie mir halt a eusne "töffli" umeschrubet, schrubet halt die au a ihrne supersportler für 14 jährigi...
isch bi mir früehener au nöd anderscht gsi... aber 100 hät mine würkli nie anebracht, min puch...
40-45km/h hät eigentlich beschtens glanget...
aber ebe, han au kollege gah, bi dene hät ä tankfüllig für knapp 20km glanget....das mit de rächtschribieg wundert mich jetzt ehrlich gseit nöd... egal wo du hie gahsch, d'sprach vo de teenagers isch fängs scho krass worde, aber ä paar @ ohre chömets trotzdem no über, wänn's zfräch werdet...
bis de grossi brüeder chunt und mich dänn mit de knarre abknallt
-
hey gaaails töffli!
Laaaaider laaaaider hani jo jetzt scho mis Baby, do kani unmöglich no so a Rennmaschina zuatua!
maini
hey du hetisch miar dä gail Karra schenka wella? nai so an schaiss.. hetisch früaner sega könna.. naja, wia gsait, ma kann jo nit alles ha, gell? Ez gibi mi mit minera Aprilia ds frida... -
boah ey, ich gib ihm mini r1 für da töffli
-
do nüptzt en uswiis au nix meh:P wennd gfiggt wirsch denn wirsches..
-
-
haha, das müasst ma würkli macha.. i glaub dä wür ds Mul nüm zua kriaga vor luter stuuna...*gröööhl*
-
ja guet bösci... wenn er au nur halbwegs intelligent isch tscheggt er die verarsche aber witzig wärs allemal harrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
-
"Beim Rahmen steht noch polini drauf" hey das esch eifach abartig geil ... ich wott au of mim rahme polini denn fahrts grad no öppe 20 schnäller!!! ! ond wender die aktion bietet chomi au met met minere R6 :P!
-
hey jetzt im ernscht das müender mache und filme !! i well dem sis Gsecht gseh hey
und denn müenderne no blöd amache vo wäge das Töffli fahrt nie im lebe 100 usw
-
*gröööhl*
so verstecki kamera mainsch? Isch jo ir Region SG.. wenn ma wüsst wo gnau, könnt ma das doch voll macha.. *i lach mi kaputt*
joah eyyyy, voll krass mann!
-
Hey man, mönd mini Töffli mache Probefahrt, lauft au garantiert 70km/h mit nüt frisiert. Het erscht 25'000km, also wie en neue Töffli
Stell den au mal sone geils Inserat ine
Woooah, und wener da wöred mache, wür glaub Buchweh becho vor lache -
und den wahrschindlich na mit em rennleder und rennstifeli uf dem höddi, gseht ja sicher abartig geil us...
-
am beschte em typ no verzelle, dass mer interesse a sim hödi händ, well mer eis bruched zum am hödi-cross-raserenne mitzmache. Git zumindescht in dütschland immer so mikrorennserie mit hödis und rasemäher und so ähnlichem zügs.
denn wär d verblüffig perfekt. Sis schöne chromdings grad emal dur de schlamm pflüege
-
jo eh gasch wäredem probefahre i wald go crosse mitm obercool verchromte rennhödi