Definitiv keine Feier auf dem Rütli

• Ja oder nei? 0

1. Für was 1 August (0) 0%
    2. Scheiss Nazis die will ich da nicht (0) 0%
    3. Scheiss fest (0) 0%
    4. Ja ich will auch gehen (0) 0%

Das Hin und Her um die Bundesfeier 2007 auf dem Rütli hat ein Ende: In diesem Jahr findet definitiv keine 1.-August-Feier auf der Wiese über dem Vierwaldstättersee statt. Zu gross waren die Hindernisse, die eine Durchführung hätte überwinden müssen....

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• das isch de absoluti witz!!! d'schwiiz isch nid mal fähig en nationalfiir amene historische ort durez'füehre...

:wand::wand::wand::wand::wand::wand::wand::wand::wand::wand::wand::wand::wand:

wenn das die neu politik isch... na den saletti... überall de chopf izieh und geld spare... da hauts mer echt de nuggi use!!!!! :böse::böse::böse:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

Einmal editiert, zuletzt von V|RuS ()

• ich würd voten: "Sollen doch machen was sie wollen, machen sie ja sowieso"..

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Zitat

Original von V|RuS
    das isch de absoluti witz!!! d'schwiiz isch nid mal fähig en nationalfiir amene historische ort durez'füehre...

wenn das die neu politik isch... na den saletti... überall de chopf izieh und geld spare... da hauts mer echt de nuggi use!!!!! :böse::böse::böse:

do mues ech der rächt gä. es esch afe scho schlemm. wasmer vor allem of de sack gä hed, es seg kei bondesfiir sondern en privat organisierti fiir. hallo? denn esch de bondesrot au eifach en privat organisierte club vo ältere herre ond dame wo en huufe gäld hend?

naja. wie au emmer. ech cha mer iergend wie ned vorstelle, dass das för üses ländli so schwerig gsi wär, das z organisiere. Aber de kantöndligeischt hed halt weder einisch gwonne. es esch onglaublech :böse:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Ich muäs sägä mir goht diä fiir am Rütli ziemlich irgendwo verbi, bin no niä gsi werd niä goh und uf all diä Patriotä han ich eh kei Bock. Aber das äs so äs Problem sich zum döt öppis verastaltä isch aifach nur lächerlich, aber typisch für üsi Führigskräft...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Ich chan dä Bund irgendwie verstah, da es doch jedes Jahr chli es tamtam isch! AAABBBER ich finds voll scheisse dass es kei Rütlifiir meh git.... Es isch schliesslich euse Nationaltag....

Ich würd zwar sälber nid gah, will ich lieber mit Kollege am See chli fiire aber ich find mer sötts uf allf äll mache! Und es sött e offizielli und kei Privati Fiir si!!!

• The only thing that is constant is change ... also macht mer doch en 1. August Fiir, aber irgendwo anders :face_with_rolling_eyes: ... eifach, wie einige scho gseit händ, das TamTam mit dene Problemli und gaaanz wiit Rächte, isch scho chli schräg :böse: ... schlussändli bin ich nie gseh und werde wohl au nie go ... ich han min Bundesdienscht gleischtet :face_with_tongue:

• Aso nume schnell.....

D'Rütlifiir isch tatsächlich keis Produkt vom Bund. Es isch eifach jewile de Bundespräsident als Redner iglade worde.

Und de Grund das d'Chöschte z'höch sind isch ja das mer die wo wänd fiire vor dene muess schütze wo nöd begriffe hend das Hitlers Zyte scho siteme Momentli verbii sind.

Da musi säge danke das ich als Stüürzahler nüme muess defür zahle das die hirnamputierte Neonazis e Plattform hend zum sich profiliere......

Schad für die wo fridlich sind...etz liits a eus das rechte Pack usem Verkehr z'zieh

• ja, isch würkli schaad für die, wo ufs rütli wend go fiire.

aber vo mir us chönntets die hobby-nazis det hi lah, und denn richtig heftigi buesse wäge 'landfriedensbruch' verteile (chamer ja filme) und mit dem chole s'nächscht mal d'kontrolle finanziere.
    ich ha irgendwie es problem demit, dass es ned möglich isch mit dene holzchöpf fertig z'werde und drum sogar die fiir muess absäge. ned, dass ich det hi wet, aber das gits ja wohl i keim andere land. findes zimmli peinlich.

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• naja. mir ischs eigentlich au egal. aber ich finds schlimm das es immer grad sovil extremi det gha het. es bruchts eifach nöd. mer cha au fiire ohni grad irgendwelchi rechtsradikale gedanke.

guns for show, knifes for pro

• es wird ja gemunkelt, dass es nicht (nur) an den faschos liegt, sondern auch daran, dass unsere bundespräsidentin (ist halt nun mal eine SP-frau) auf dem rütli ans rednerpult stehen will und das die innerschweizer kantone nicht akzeptieren..

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• Zitat

Original von V|RuS
    das isch de absoluti witz!!! d'schwiiz isch nid mal fähig en nationalfiir amene historische ort durez'füehre...

da chani aso nur Dito segä sprichschmer us de Seel :grinning_squinting_face:
    Han am Koleg gseit wär na geili Idee wemmer de Nazis s' ganze Rütli wör öberlah füre 1. August, nur was die Hirnlose Glatze ned wüssed : s ganze Rütli esch Vermient es rese Minefeld hahahahaha :grinning_squinting_face:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

Einmal editiert, zuletzt von skali2 ()

• ich be au no nie ofem rütli go fiire aber fendes au scheisse dass sie das jetzt abgschafft händ! weiss au ned wie das amu zue ond her goht met de glatzchöpf ond so ... ebe wenn dor die die andere lüt dete erheblich gstört wärdet esches ebe halt scho derb scheisse ... denn hets au ned wörkli vell wärt wenn z.b. s fest glich stattfende wörd ond denn aber so zemli nor glatzchöpf dete wörde fiire ...

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• also mal ganz unter eus... eigentlich müesst mer 30'000 lüt zämetrummle ich meine "normali" lüt... wo zäme ufs rütli gönd go friedlich 1. august fiire... wend wiese voll isch isch sie voll :grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• Zitat

Original von V|RuS
    also mal ganz unter eus... eigentlich müesst mer 30'000 lüt zämetrummle ich meine "normali" lüt... wo zäme ufs rütli gönd go friedlich 1. august fiire... wend wiese voll isch isch sie voll :grinning_squinting_face:

Da wär no e gueti Idee... ond wenns Probs gäbt...e Schoss i dLoft.... all secklid i di glich Rechtig... ond naja ups de wäred jo no paar Lüt gstande...*fg*...

Nei fendes wie all do enne schad... ond piinlech..es cha jo wohl ned si, dass mer met sowas ned fertig werd.