Jetzte ofiziell

  • Ja logo dass es z luut isch wenn DB Killer use gno hesch :grinning_squinting_face:


    Also ich würd s eso nit riskiere.. Und das es mol knallt glaub i dir, isch bim Scorpion nit andersch, wenn mol über 10 000 U/min gohsch, knallt er au, mit odr ohni DB Killr ( ohni sind s schöneri Flamme :grinning_squinting_face: )


    Nimmt mi Wunder wie das denn bi dir usgseht, di Topf isch jo wittr obe, gseht sichr au geil us wenn s mol knallt :mad:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Ciko


    ja ohni dB killer isch er abartig zluut. aber de vorbsitzer het de dB killer kürzt, so das nume no so 10cm vo dem übrig blibe sind und das isch so viel wie nüt. macht zwar scho no öppis us, aber eher chli wenig. git emal au flämmli bi tüfe drehzahle wenn d drehzahl schnell fallt.
    aber min vater nimmt mer jetzte mal s dB messgrät vom gschäft mit, denn chani mal messe, wie viel das es zviel wäred.
    chan ebe sii, dasi no i de toleranz drinne ligge. inkl. toleranz sind uf de kilo 103dB erlaubt. mit killer het er 97dB und ohni 107. und mit dem kürzte chönts ebe sii, dasi genau no innerhalb vo dene 103 bin. denn wär easy




    @ray


    guet du bisch vorher wenigstens scho sporttöff gfahre. mich hets glaubs scho grad e chli überfordered d leischtig vom 1000er und glichziitig no d umstellig vo ufrechter tourerposition zu sportler. well es isch scho chli es anders kurvefahre.
    aber jedem das seine. aber i dem fall chunsch denn au mal mit em hypi und mer in schwarzwald

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • ja eh.... why not... zersch muässi mi mau chli a das ding gwöhne... när im Juli mau mit speer racing uft strecki... u de bini öpe grüschtet...


    ga de öpe ou wider mau mit em burgi... isch no cool... iz chumi villäch ou uf chli schneuere Streckeabschnitte nache... aber äbä don't know yet....

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • hey bösci gratuliere zum neue brum brum :grinning_squinting_face:


    be mer gits im 08 au endlech en 1000er :smiling_face_with_horns: weiss aber noni was wie wo wenn wer......

  • ja bin jetzte au grad no schnell es ründeli go fahre und mues mi scho no chli ad leischtig gwöhne.


    s isch zwar es agnehms fahre, well halt immer leischtig da isch au wenn sie nüd extra drucksch, aber wenn'd mal schnell eis zwei autos überholsch und s gas glich ufmachsch wie bir 600er, denn merksch scho, dass halt 180ross under em hinter hesch und vorallem über 100Nm :grinning_squinting_face:


    au eifach mal so schnell chli gas ufriesse wenns innerortsschild ufghobe isch isch au nüd ganz so eifach mögli...also mögli scho, aber hesch denn halt s armature ruck zuck uf gsichtshöchi hehe

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • gratuliere zu dim fang, donbosco...


    isch scho krass was für leischtige die raketene uf zwei räder fängs scho händ...! :mad:


    aber ebe, es chunt immer uf äm fahrer druff ah!
    hebschder sorg, und viel spass dämit!!! :smiling_face_with_horns:


    edit: isch aber nöd di neui gixer, die d'wot chasch zwischet 3 leischtigsstufene ihstelle?

    Einmal editiert, zuletzt von Firefox83 ()

  • nei isch s modell eis vorher.


    die neu gfallt mer nöd mit dene beide fette töpf. Zudem het s eltere modell unde use meh leischtig, defür obe irgendwie 5PS weniger, was mich aber so guet wie gar nöd chratzt. und ussert bi rege, wo ich eineweg nüd fahre würd mer ja eh immer im volli leischtigs modus fahre. susch müsst mer sich ja nüd so en hobel chaufe



    ja bin voll zfriede demit. wenn sie neu us em lade chämt würd sie au nüd schöner usgseh...nume viel türer wär sie. weiss nüd wie de vorbsitzer die 5000km gfahre isch aber es het würkli nüd ei einzigi spur am töff wo mer dra merke würd, dass de überhaupt schomal gfahre worde isch. bin ja selber au chli en putzwüetige und halte min töff immer top suber, doch de isch sogar a stelle, wo mer gar nüd herechunt zum putze blitz blank


    und ja d leischtig vo dene neue sportler isch scho heftig. aber viel faszinierender als d leischtig ansich findi d fahrbarkeit vo dere leischtig. eifach extrem suber abrüefbar und total lineare astieg. und halt andauernd über 90 und ab 4500U/min sogar über 100Nm

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    3 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • gseht n1ce us bösci.... aber au wenn dä db killer nüm so dä hit isch lasch en doch gliiich dinne oder? :grinning_squinting_face: oder isch er effektiv viel z'lut? so à la "ich bechum grindweh" z'luut? :mad:


    ühhh mitem porter in schwarzwald... i weiss ned, da isch doch en raser :face_with_tongue:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi
    gseht n1ce us bösci.... aber au wenn dä db killer nüm so dä hit isch lasch en doch gliiich dinne oder? :grinning_squinting_face: oder isch er effektiv viel z'lut? so à la "ich bechum grindweh" z'luut? :mad:


    ühhh mitem porter in schwarzwald... i weiss ned, da isch doch en raser :face_with_tongue:


    ditto Hypi ... git nämli voll die kreischtüte, do tönt eifach en 4er shitter und äbe grindweh ... so gixxer750, voll müllig. aber es schöns tönli find i halt au no geil, eifach ned z'luut.

  • er isch scho kriminell luut. de vorbsitzer het zwei mal es stückli abgsägeled, so dass eigentli nume no de enger usgang vom dB killer da isch. Sozäge eifach e atrappe das es vo usse usgseht als wär er drinne aber eigentli isch gar nüt wo dämpft drinne. aber ebe misses denn mal aber under volllascht ghörsch scho eifach absolut nüt meh ussert de uspuff. nüd emal meh d airbox wo ja au nüd grad lieslig isch bi de gixxermodell.
    Duen halt s einte stückli wieder draschweisse und denn passt das. Im schwarzwald fahri denn ja eineweg ohni killer. aber bis dete here wotti nüd vo jedere streife aghalte werde.



    Hypi


    hesch eigentli entli dini geckocam? wott mal luege was da alles us em uspuff a flamme useschüsst ohni de killer :mad:
    mach defür denn au paar hypotischi powerhüpfer. die gönd ab 60kmh ganu locker eifach mit gasufmache. bin hüt churz chli husstrecki gfahre und halt us paar kurve ähnlich am kabel zoge wie mit der 600er und da bini denn jewiels eifach uf em hinderrad uf die gerade usegschosse 8o aber macht no froid hehe


    und de porter schicked mer denn eifach jewiels no e extraschlaufe go mache :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • emmmm, jo das mit de gekocam isch so ne sach, dä lade chasch jez nid bruche.... han bis hüt no nüt becho und sit 2 wuche nüt meh vo däm typ ghört obwohl dä scho lang mis gäld het.... mues ihm jetzt mal es ultimatum stelle und em es grichtlichs verfahre adrohe wenn ers nid liefered

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • ja würdi au mal meine.


    mach dem typ chli dampf under em .....


    wott doch endli es paar schöni videos in neue spezielle campositione mache

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener


  • ja abr pass uff, wil je mehr KM du machsch, desto lüüter wird dis Yoshi Uspuff, wil am Afang han i au knapp 98 DB kha, mittlerwil bi 102 DB ako (also vor paar Mönet), und ich ha zimli Schiss dass i über de Toleranz bi, und denn wird s zimlu ungemütlich wil si denn davo usgönd, dass du irgendöbbis gmacht hesch am Uspuff....


    Ich bi mir sichr, bi dir wird das au dr Fall si..... Die neui Gixxer s und Yamahas sind eifach abartig lut, scho Original...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • guet ich han bis jetzte halt d erfahrig gmacht, das es eigentli nume messed, wenn du nüd iwandfrei papier hesch, oder denn wenns di scho vo wiitem ghöred oder halt gsehnd dass kein dB eater drinne hesch.


    wenn die richtige papier hesch und de dB killer drinne isch denn wennds gar nüd meh wüsse. solangs die richtige papier vom richtige importeur sind. Die wo ich han hend sogar motor und rahmenummere vo minere kilo druffe, so das es eigentli wenig chönd sege. und das abgsägete stückli schweissi wohl wieder ah. und defür denn jewils im schwarzwald ganz ohni fahre. denn het er no chli en dumpfere klang, wo er mit killer ebe nüd so heftig het. gasstöss ohni töned ebe so richtig heftig. vorallem wenn mers i de garag macht....autsch mini ohre :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ja würd ich nit unbedingt empfehle.


    Mir hend si au im Schwarzfald akhalte (bi no mit 2 anderi unterwegs gse, 2 x Z1000, umbaut) und denn han i au Papier zeigt, hend si abr trotzdem no e Messig gmacht, ich mein wenn du au 102 DB hesch, nimm i mol ah, dass das au zimli luut isch bzw es kunnt au uff de Klang ah wie sich das ahört.... Abr dr DB Killer würd i jetzt nit unbedingt use no bi de Dütsche :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst