so... chum au weder emol dezu do ine z'luege... ächt, jetzt wird g'höbelet ... nix do uusred, scho mol alli pischte-termine bueche ...
megaheisse flitzer... würd au es wiises läderkombi passe
so... chum au weder emol dezu do ine z'luege... ächt, jetzt wird g'höbelet ... nix do uusred, scho mol alli pischte-termine bueche ...
megaheisse flitzer... würd au es wiises läderkombi passe
ZitatOriginal von Lümmel
megaheisse flitzer... würd au es wiises läderkombi passe
emal besser als zu rot
bösci...chasch mr sie ja uslehne für uf d'rennstrecki. ich tue sie echli ifahre
ZitatOriginal von Hypi
bösci...chasch mr sie ja uslehne für uf d'rennstrecki. ich tue sie echli ifahre
jääääääääää
hmmmmmmmm
neeeiiiiiiii
Jetz chasch ja de mau mitcho is Elsass... Z wenig Leischtig hesch definitiv nüm...
ZitatOriginal von blümchenpflücker
Jetz chasch ja de mau mitcho is Elsass... Z wenig Leischtig hesch definitiv nüm...
Hät er no nie gha...
[SIZE=1]nur e chli es stiefs Handglänk[/SIZE]
Maschine gseht guet us!
Don Bosco, uf dr offizielle SuggiPrisliste wo d K7 isch cho, isch d K6 uf 16000.- abgeschribe worde, das selbe isch mit dr k5 passiert wo d K6 isch cho etc....
au d SV 1000 isch z alte modell uf 11000.- abegschribbe gsi.
Anderifrag, wieso bruchsch du en tussiger?
jou, N&O und so händ sie sogar für 15600 aabote ... aber muess der eifach gfalle, priis doch no chli egal, öb mol 16 oder 15 oder 17, oder ...
und für mich machts scho en underschiid, öb 16'000 oder 13'500. Und wege dene 5000km...das isch so guet wie neuwertig. chasch en denn ja mal aluege
ZitatOriginal von DonBosco
und für mich machts scho en underschiid, öb 16'000 oder 13'500. Und wege dene 5000km...das isch so guet wie neuwertig. chasch en denn ja mal aluege
freu mi scho ... ... muesch aber no luege wägem Topf, wenn er schüüst, isch's Möfi shitter iigstellt, han au müesse elektronik usw. aapasse loh, süsch hets em Junior immer fasch de Bruschtchaschte iidruckt ... und jo immer s'papierli debii ha, süsch losch en lo stoh
de topf isch vom pichard racing. han also alli papierli genau so wies de liebi manzgöggel vo de rennleitig wett gseh.
er schüsst scho nüd immer, aber mängisch gits halt scho so grüsch, als würd hinde es flämmli oder emal e druckwelle usecho. aber nüd würklichs schüsse. ebe meh pfupfe
sooo deli.
jetzte isch sie di heime im warme garägli. grad no vor em gwitter, wo sicher jetzte denn glii chunt hanis hei gschafft.
als erschti fahrt grad über mosnang-hulftegg-bäretswil
laht sich wunderbar fahre. gseht wie neu us, tönt abartig geil und het eifach herrlich schön druck bi jedere drehzahl
da no zwei bildli
[Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/gsxr1000_1(Original).jpg]
[Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/gsxr1000_2(Original).jpg]
mues nume no zwei warnufchläber go wegchnüüble....wie ich das doch hassse....vorallem de am chetteschutz isch extrem müehsam...da hani scho ar 600er lang demit kämpft.
:uaa:
Oha, es echts Prachtstück häsch do gfunde Bösci. Ganz geil... Und de Topf chunt ganz guet
Ja lases bollere. Aber heb dir Sorg...
Gruess
Roger
ja nume isch er zu lut.
han de dB killer usegno un dda isch so guet wie nüt meh dranne....isch öppe glich luut wie ohni killer, nume das es chli weniger blubbered und tätscht...
mues mer glaubs für de schwiizer isatz no en original dB killer chaufe
ZitatOriginal von DonBosco
nei nei het scho passt, wie ichs jetzte gmacht han. de umstieg vo de drosslete CBF 600 uf e offeni 1000er wär mer doch zu heftig gsi. umstellig uf fascht 5.5fachi leischtig und denn no de wechsel vo nakedbike uf sporttöff wäri wohl schief usecho....
und bisch jetzte immer no schneller uf de gerade LOL
eh bösci chum ize.... fahre iz ou ä R1.... vom nä 125ccm ah....
da gwönsch di scho dra das es chlei meh leischtig het... höhö