äheee.............darum=> DNA luffi mit micron komplett........
de spritverbruch sinkt nur wenn du aständig fahrsch....und wenn du das usnütze willsch was du ibaue häsch dänn nöd..........
äheee.............darum=> DNA luffi mit micron komplett........
de spritverbruch sinkt nur wenn du aständig fahrsch....und wenn du das usnütze willsch was du ibaue häsch dänn nöd..........
bi de kilo sinkt schinbar de spirtverbruch uf jede fall dank em PC, well sie vorallem obe use viel z fett igstellt isch. hend emal mehreri us em gsx-r 1000 forum so bestätigt. bis zumene liter weniger uf 100km
emal schade chans nöd
aber zersch wird jetzte mal chli gfahre, bevor wiitergschrubed wird
zersch mou e schöne töff hesch dr do a land zoge
jetze no churz zum thema me leistig und weniger bänzin verbuch
s optimale gmisch hesch bim Lambdawärt 1, das heisst dert hesch di bescht udn sübersti verbrönnig di bschte abgaswärt
di beschti leischt hesch aber bi lambda 0.9 bis 0.8 ungerdäm lidet när eifach dr verbrunch und d abgaswärte, aber trotzdäm si di meischte outos udn töffe bi foulascht udn im oberedräizau berich z fett eso ou di susi
vo dämhär isches müglech das när e bessere verbruch hesch aber de wird d leischtig drunger liede aber leistig wirsch jo e scho gnue ha
sodeli jetzte hani denn glii alli teili zäme woni bstellt han.
-fehlt nume no d Puig schiibe und de dB killer für de Yoshitopf muesi wieder zämeschweisse, damit i de wieder chan montiere.
neu isch jetzte no
-uspuffhalter
-LSL Sturzpads
-Fuessraschteplatte
-16er Ritzel und Speedohealer aber das gseht mer eher nöd hehe
jetzte gits emal für das jahr nüt meh nois für de töff ussert benzin und reife
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die raschteplatte sind echt e gueti sach, wenn eim d optik vo de originalraschte nüd stört und mer nüd grad wott 600stutz und meh für e komplettalag usgäh.
Nume mues no irgendwo en längere bremsschluch finde, damit i de usglichsbehälter wieder an normale platz tue chan.
ich find dä original topf eifach huerä geil, sowie dä füdli aschlag und dänn no di nitriertä standrohr... perlämaschinä wo du da häsch!
ez fählet dänn nur no die poliertä und nano beschichtätä luftiläss! (villicht ja uf osterä?) dänn lohnt sichs sogar dflüügegiterli vornä wägznä!
Aber wänn denn en PC lasch la inemache würd ich keis öko-tuning verlange! sonder minestens 190PS am hinterrad!
ja a de quelle für die gfräste asugtricchterli bini scho. da chönti denn zwüsched spitzeleischtig und drehmomentversion ussueche. aber so sache gits vorerscht nööd, well mit eme aständige mapping wird das rescht schnell tür. zersch muesi mal fahre lerne
und wegem topf...finde de original au immer schöner. wenni de yoshi nüd zumene aständige legale klang bechume verchaufen. bingt mer locker um die 700stei. well de original tönt geil mit deaktivierter chlappe und het au gueti leischtigswert.
mit derä leistig chammer glaub nümme gross vo fahre redä...
flüüge isch langsam agseit! angels will be your wingmens!
Sodeli han nomal chli sache dranne umebaschtlet.
jetzte isch sie so wiit fertig.
aständigi reife
felgerandufchläberli
puig schiibe
das sind so die neuschte sache.
bin ganz zfriede mit em resultat
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gseht schön us nur de uspuff gfallt mer ned so:P
wie gseit gseht sehr fein us aber dass d luutstärchi vom uspuff legal isch glaub der immer noni
Fährst du zwischen ca. 12 und 13 Uhr durch Schlieren ZH?
ZitatOriginal von Stephan
wie gseit gseht sehr fein us aber dass d luutstärchi vom uspuff legal isch glaub der immer noni
han alli teili wieder dragschweisst wo de vorbsitzer vom killer abgsägeled het. vo dem her müssts wieder legal si.
aber mues mal no messe. 103dB derf er ja hah bi 5000U/min und das sötti eigentli scho drinne ligge well richtig luut wird er ersch under volllascht oder halt über 7000U/min
und nei dur schliere fahri absolut gar nöd