• voll idiot...

her er 1. mal sis hinr igstellt wär er gar nie uf die idee cho

2. wenn er angscht het spannt er d muskle ah und da wird de schlüssmuskel vom arsch inbegriffe sii => raketli startet nöd => er verbrennt sich....

es git halt selteblödi lüt :face_with_rolling_eyes::wand:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Vollidiote !!!
    händ glaub zviel Jackass guget :face_with_tongue: i hoffe er lehrt usem Schmerz :grinning_squinting_face:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• i glaub do sind diversi konsumgüeter intus wo churzzitig d'hirnaktivität unterbindet... vo dem her het ers verdient schweri verbrennige devozträge woner s'lebe lang wird bhalte :winking_face:

aber trotzdem recht amüsant :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Ich hoffe für ihn daser kein Bürojob hät :D.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Ich ziehne ein positive Schluss....

Mitem verbrennte Arsch hockter sicher es paar Täg nöd i oder ufeme Motorfahrzüg.....also sind für e churzi Zyt d'Strasse es birebirebitzeli sicherer.... :smiling_face:

Isch ja de Hammer........wie weich muemmer denn sii....

• de esch ja geil. es bitzeli idioti oder adrenalinsucht esch ja guet aber de esch ja sältedämlich. vorallem daser sie ned usezieht bevor sie explodiert. janu idioti duet halt doch weh :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• as git dummi Lüt, as git dümmeri Lüt und as git so lüt... :wand:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• nei dem sini dummhzeit esch ned beschränkt die esch in voller läbernsgrössi :mad:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• SÄLTEBLÖD! ond de skali het jo jackass au scho erwähnt, a dere stell nomol:

JACKASSstunts chamer em steve o ond sinere troppe öberloh ... mer sött die meiste sache lieber ned dehei usprobiere :grinning_squinting_face: haha!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: