Ersti Unfall gha!

• Han gester min erst Unfall i mim Läbe gha. Ben uf de Hauptstrass gfahre und plötzli bügt so eine vomene Parkplatz vomene Restaurant direkt vor minere Nase uf'd Haupstrass i han nüd me chönne mache ben na ufd Brems aber scho z spat gsie ben vor is Auto iegfahre und a Ranze gfloge de Töff mitem ganze Gwicht mer ufe Fuess het na recht weh da .. uf jede Fall esch's emmel en zimli nätte eltere Herr gsie
    hetsech grad entschuldiget und gfrögt öbsmer guet göch und so mer send denn zum entschluss cho das er die ganze Reparaturchöschte öbernimmt do er ja gschuld isch.
    d verschalig vom Töff esch bes ufenes paar chlini chratzer verschont blibe aber de Blinker esch kaputt de Schalthebel abbroche de Kuppligshebel abbroche meh hani au no nit chönne veststelle.
    s esch so verdammi schnell gange vo eim moment ufe ander lig ich am Bode has zersch gar ned rechtig tschegget was los isch :face_with_tongue:
    zersch hani au kei schmärze gspürt oder so ersch nacher hani gseh dasi schürfige und prellige han. han voll de Schock gha...

greeeez skali!!!!

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• uiui...

Wünsch dir e gueti besserig und bin froh dases am töff nid meh gmacht het!

Glück gha das sonen nette alte herr gha hesch ..

Listen to many, speak to few

• 8o

zum glück isches nit schlimmer usganga! denn no guati Besserig!

Do gseht ma wieder, wia schnell an Unfall passiara kann....

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• Merci vielmal!! ebe mer hets zum glück au ned allzuviel gmacht nur s paar bösi blaui Flecke :face_with_tongue: Jo s isch wörkli extrem schnell gange vo 1 Sekunde uf die ander beni am Bode gläge hoffe so öppis passiertmer niemeh und vorallem nömm weni den endli d 600er han -.-

greez !

• jo denn wärs vermuatli böser usganga..

aber dis SChutzengeli isch no gschwind gnuag gsi.. kasch nur hoffa, dass es dnen au an turbo zualait, wenn a schnelleri maschina hesch!
    :winking_face:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• naja..aso detsmal mitem 50gerli hani nie en unfall gha..aber isch öbbe 20 mal n öch dra gsi:D

muesch di eifach chli zämeriise und nach oder unmittelbar vorem unfall no die richtige entscheidige triffsch ( damits nid schlimmer usechunnt)

Listen to many, speak to few

• hey skali man was machsch weder för scheisse :ugly: !

nei ich weiss wie schnäll dases goht, mech hets jo dozumol met de 125er au bös omgleit ... esch eifach scheisse dassd nor 2 räder hesch. aber deför hetmer au vell s geilere feeling ond so als benere blächböchse!

jo of jedefall wönsch der gueti besserig ond nöcheri usfüehrige mömmer denn mol möndlich bespräche ;)!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• @ Stingor jo du Panane mer müend wedrmal zeme en Kebab go esse oder so :grinning_face_with_smiling_eyes: scho lang nütme zemme gmacht ...^^

@ Topic jo ben au scho paarmal haarscharf amene Unfall verbii aber det ben ich zum Teil au gschuld gsie :face_with_rolling_eyes:
    Han eifach genau i dem moment voll ned dermit grechnet dasi ide negschte sekunde ines auto iefahre :grinning_squinting_face:

• hey jouuuuuuuuuuuuuuuuu skali in da hooouuuse :grinning_squinting_face: haha!

au no fasch en onfall verursacht em militär! han d prüefig gmacht dasi em militär die zivile chärre chan fahre! denn hani eine mösse of fribourg fahre ond ben dete so of de hauptstr. gfahre ond plötzlich chonnt son alte sack öbere fuessgängerstreiffe z lauffe aber d secht esch dor so scheiss büss verdeckt gsie ich hanen ersch gseh woner vor mer gstande esch ond han au volle hahne ofd chlötz mösse!

ebe zom glöck het s auto 4 räder ond somet hets mi ned omghaue aber en schwarze hani glich legge loh ond de ätti het sech tödlech ufgregt :face_with_tongue:

• bad bad.... zum glück isch nüt grössers passiert und zum glück hesch kein schnellere töff gha damit öbbis schlimmers passiere chönnt
    :hmpf:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Guet ischder nüt passiert! So häsch e gratislektion gha, besser chunnsch us sonere situation nüm use....

• wenn ich das liese, chunt mer gard min eigne unfall wieder opsi. ziemlich die gliichi situation gsi, isch aber au meh oder weniger glimpflich für mich usgange, nur min töff isch dazu mal recht in mitleideschaft zoge worde!

A dere stell, es dicks gueti besserig!!!!

• danke vielmal @ all
    jetzt knapp 4 Täg nachem unfall merki ersch würkli wasmer alles weh tuet :grinning_face_with_smiling_eyes: vorallem die recht schultere wohni drufgheit bin duet heftig weh :hmpf:
    han de Töff am letschte fritig welle zum Mech bringe, esch doch dä schoweder ide Ferie :wand: schisstmi gruusig ah de Zug nä för zum ga schaffe :frowning_face: da gsehni mal weder wie abhängig ich vo mim Bike bin :face_with_tongue:

• normal. om so längerd es bike oder so hesch om so meh gwönnsch die dra emmer met em motor onderem ar**** dech fortsbewege ;)! esch be mer ned anders :P!