Uswis nach 2 Jahr umschriebe lah,trotz Uswisentzug?

• Hey zäme...

Ich han e Frag a eu,villicht chönd ihr mir ja behilflich si.

Ich han bereits i mine junge Jahre de erschti uswisentzug am laufe. Da ich Prüefig im September sit 2 Jahr het,chönti ja de Uswiis umschriibe lah fürd Maschine mit meh als 25kw. Da ich aber wie gseit, scho serschte Strafverfahre am Hals han bini jetzt nüme sicher obi de Uswies immerno chan umschribe lah, oder ob die Frischt verlängeret wird... :confused_face:

Weis vo eu eine wie das lauft?

Danke im Vorus scho...

Fitzi

• also ich han dene eifach müesse es briefli schriibe, dass ich gern wett umschriibe lah.

Denke aber scho, dass es denn schnell i dini akte lueged.

Aber du chasch es ja mal versueche. Schribsch paar Ziele am StVa. im schlimmschte fall segeds nei.

wenns rein logisch isch, denn wärs ganz klar nei, denn die zwei jahr sind probeziit und es stafverfahre heisst ja so viel wie es heftigers vergehe und somit bisch du "nüd riif" für de offe schii. (nüd persönlich näh, doch das wird wohl die überleggig sii wo hinder dem system staht)

aber ebe vielicht nämeds das nüd sooo gnau und du hesch 2 täg spääter de uswies wieder ohni das "25KW" :smiling_face_with_horns:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco (13. Mai 2007 20:14)

• Ja ich dänke da hesch Päch gha. Bim Umschriibe lueged die vom StVa 100Pro öb du alli Vorussetzige erfüllt hesch, und das hesch offebar nöd.
    IMHO muesch jetz ab Wiedererhalt vom Uuswiis 2 Jöhrli korrekt fahre.

Shit happens :wand:

Aber natürli söttsch es trotzdem versueche bi so öppisem.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• jetzt mached ihr mich aber grad chli stutzig.... ich han au scho müse de Lappe abgeh... das isch aber öppe 2 Jahr forem Töff fahre gsi.... Ich han mal gmeint wenn mer wärend dene 2 Jahr womer 25kW fahrt öppis het nemetsen wegg.
    Ich meinem it em Töff hani na kei einzigi Buäss gha... hoffe ja schwer das die au nur die Ziit woni Töff gfahre bin aluäged.... oder tüsch ich mich da??

Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

• D Regle isch folgendi: 2 Jahre beanstandungsfreie Fahrpraxis ab der bestandenen praktischen Prüfung.

Also was vorher gsii isch zellt i dere hisicht nöd.
    Aber während dene 2 Jahr dörfsch natürli au mit em Auto kein Uuswiisentzug ha.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Hi Chrigi
    Weiss es zwar nicht sicher, würde aber schwer davon ausgehen, dass nicht nur die Töff-Zeit angeschaut wird.

Wieso nicht? Wieso soll man einen Strassen-Rowdi der betrunken fährt, kriminell zu schnell mit dem Auto fährt, oder Unfälle verursacht bei denen der Ausweis entzogen wird, einfach auf ein anderes Vehikel umsteigen können und dort fröglich weiter machen?

Der Führerausweis gilt nun mal für alle Kategorien (ist ja für alles der Selbe, nur die Kreuzchen sind an anderer Stelle). Wenn der abgenommen wird, dann ist das auf dem Strassenverkehrsamt registriert - die Frage stellt sich da eigentlich nicht, ob das wegen Mopped, Auto, Bus, LKW oder gar Traktor war.

Wenn Du es genau wissen willst, dann kann die nur eine Stelle wirklch weiter helfen - und das ist die Stelle, welche die Ausweise umschreibt :face_with_tongue: (bitte Ergebnis posten, dann findet es ein anderer mit der Suchfunktion).

Marc
    der zum Glück seit 22 Jahren noch immer den selben Ausweis hat :grinning_squinting_face: (wobei: ganz so richtig ist das nicht, sind doch einige Kategorien dazu gekommen und wurden neu durch die EU-kompatible Plastik-Karte statt der Papierversion ersetzt).

• so wärsch den nur no es halbs jahr vorus bis ich den au offä fahre dörft! insofern ich mis verkehrspsychologische guetachtä überchum... hehe

polizei und abzockerstaat schweiz! jawohl, werde polizist und helfe dort, wo du nicht gebraucht wirst. Und falls du mal von einem ehrlichen, steuerzahlenden bürger gebraucht wirst, kanns du schnell deine fliegende kaffepause einziehen! Denn in solchen situationen lässt sich zu selten eine busse oder anzeige ausstellen!
    melde dich heute noch an!

now grey

• @Yam
    Müst mer aber bös an Kopf lange wenns weg demm würded schwirig tuä. Das isch jetzt immerhin öppe 4.5 Jahr her.... Fehler het glaubs jede mal gmacht... d`Frag isch ob mer drus glernt het.... Chasch eim doch nid s`lebe lang de Grind in dreck drucke nur willer mal ein zwei fehler gmacht het!!!!

• es zellt nume das wo der i dene 2jahr "probeziit" zu schulde cho lahsch.
    defür aber egal mit wellere art fahrzüg.

wennd vorher nüd dauernd aktekundig gsi bisch, denn macht en chlinere entzug sicher nüt wenn er so viel vor dene 2 jahr töfffahre gsi isch.
    susch dürfted wohl recht viel lüt nie meh e neui kategorie dezue becho.

nume im militär derfsch wennd fahrer wotsch sii no nie en uswiesentzug gha hah, wo länger als en monet dured.

@fitzi und ninjaturtel

klar waren das bei euch recht blöde umstände....aber ganz unschuldig seid ihr sicher auch nicht. die polizei mag öfters mal am falschen ort sein, doch die definition von falschem ort ist immer eine sache des betrachters.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (14. Mai 2007 22:26)

• sowit ich weiss ich führeruswiis ganz klar es kriterium wells irgendwo stoiht so ala " 2 Jahre Fahrpraxis ohne Führerscheinentzug ( was ja sehr allgemein ghalte isch ) "

Listen to many, speak to few

• @ Bösci und wheeler

Das hani ebe au denkt.... aber de Yam het mi da grad chli verunsicheret...... Hoffe es isch so winer seged.. wird sich spöteschtens denn usestelle wenns so wiit isch...