RC Motorrad

• salü zäme....

ja ja... was mir nöd alles dur de chopf gaht bi dem pisswätter! :face_with_tongue:

hät eine vo eu es RC motorrad? oder gah oder erfahrige?

han lang mal es RC auto mit verbränner gah, aber das isch nöd so spannend... aber es ferngstürts töffli wär ebe scho no geil! :grinning_squinting_face:

ich han aber nüd schlaus gfunde im i-netz, weder bi tamyia, kiosho und graupner... nix nada niet!

im dütsche häts eine...

RC motorradshop

und suscht chaufi ich mir es pocketbike und bous uf RC um!!!! :mad:

Einmal editiert, zuletzt von Firefox83 ()

• ich han es verbrenner autöli. fahre amigs mit em kolleg sim wo 120 lauft. das isch scho na geil. töff bini na nie gfahre. mit verbrenner gat er sicher au na ab. würd mer aber nöd chaufe. lieber es auto.

guns for show, knifes for pro

• Zitat

Original von salzwasser
    ich han es verbrenner autöli. fahre amigs mit em kolleg sim wo 120 lauft. das isch scho na geil. töff bini na nie gfahre. mit verbrenner gat er sicher au na ab. würd mer aber nöd chaufe. lieber es auto.

wieso lieber es auto? ok... jede isch uf sini art und wies es chind, aber ich hät eidütig meh freud anem RC töff, ich fahre ja sälber töff... :face_with_tongue:

es RC auto isch für mich nur geil, wänn au a de wettbewerb mitfahrsch... suscht machts wenig spass, irgend wänn e mal häsces gseh... so isch mir öpe gange mit dem RC wage...

mit dem RC töff isch sicher 10x geiler... scho vo de schräglag (45°) chasch sicher no witzigi sachene mache... mal luege, so stoopies und wheeles... :mad:

wird aber sicher schwiriger sie vom behersche und wänn so en enduro häsch, chasch sogar dini eigeni dakar rälly im sandchaschte mache... he he....

Einmal editiert, zuletzt von Firefox83 ()

• wem's interessiert, die duc mit verbränner im Mst 1:5 choschtet 649.- CHF inkl. fernstührig...

en rächte pries! ich bin's mir no am überlegge...
    wobie s'tüürschte sind dänn die huere tuningteili...

so en geile zubehörschalldämpfer isch scho fascht pflicht!
    choschtet aber locker über 100.-

tüüre hobby....

• ja ok... aber bim inferno häsch du scho vo afang ah rächt gueti teili drah...

bi de DUC häsch du nur mal d'basis...
    natürlich chasch mit dem scho mal fahre, aber du häsch krass vielie tuningteili wod dezue chasch chaufe...

und die sind aber krass tüür...

• Zitat

Original von Firefox83
    ja ok... aber bim inferno häsch du scho vo afang ah rächt gueti teili drah...

bi de DUC häsch du nur mal d'basis...
    natürlich chasch mit dem scho mal fahre, aber du häsch krass vielie tuningteili wod dezue chasch chaufe...

und die sind aber krass tüür...

scho verdammt tür ;(

• ? wie mueni jetzt das verstah?

ja s' RC hobby isch verdammt tüür, wämers richtig wot mache...

aber töff fahre isch au nöd grad billig... :mad: