Jetzt chum ich!!! :-)

• Hoi mitenand.

Ich bin 24 gi und ghöre erscht sit geschter zu de Töff-Fahrer.

Fahre mit de Kategorie A1 (vorerst zum afange...)
    Chume usem Glarnerland, aber wohne tuen i sit neuschtem am Walesee.

Han e Yamaha 125 TDR.

Wünsche allne gueti fahrt, und nehemt echli Rücksicht, uf die mit em Blaue L :mad:

Die Knüppelgarde lässt nicht lange auf sich warten, mit Wasserwerfern und Tränengasgranaten

• Salü Inferno!

Vor mir muesch kei angst meh ha, fahre nüm uf dä Strass :grinning_squinting_face:

Welcome da im Forum und viel spass! :grinning_squinting_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Willkomma do im Forum und vu miar muasch au kai Angst ha.. I kriaga au erst ds blaua L... :winking_face:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• salüü und willkomme bi eus! jaja die TDR das kenn ich vo neumet! schnee hetsi amig nöd so gern under de redli das chani dir schomal verspräche :grinning_squinting_face:

• au vo mir es willkomme....

wirde ja den vo endi july bis oktober au wider chli mitme L umefahre... au wenns nur alibi isch, demit ich de hahne recht chan ufrisse:)

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Welcome!

A1= hätte ich nicht gemacht, da kannst du nämlich das ganze Theater nochmal von vorne Anfangen. (Da du sagst es sei erstmal zum Anfangen)
    Lieber gleich A machen.

Take a walk on da house side!

• au :welcome: ... au ewige 'Löli' also 'Lümmel' do :grinning_squinting_face: ... und verlüre, tja, ich glaub min verbruuch isch pro johr so 20-30 stück :winking_face:

• ja au es welcome vo mer. die met em blaue l jagi bsunders gern die send amel ned so schnäll de mani ou nache :grinning_squinting_face: und wäg de tdr was de stewi seit sie hed gern schnee es liet nume am fahrer :böse:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

Einmal editiert, zuletzt von Charlie ()

• ja herzlich wilkomme doinne!

:grinning_squinting_face: han geschter stolz mis 8te L verlore, hans etz offiziel ufgeh es nois z chaufe;)

Listen to many, speak to few

• Salut. Viel Spass do inä. L oder nöd, spillt doch kei Rollä hauptsach überhollä.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING