Das ist jetze mal eine frage an usere pc freaks
Ich habe das neue Vista
Und dort gibs das Windows Mail-Programm
Und jetze kann ich dort mein Abfalleimer nicht mer leeren kommt immer so eine scheiss meldung kennt jemand das problem??
MFG
Michel
Das ist jetze mal eine frage an usere pc freaks
Ich habe das neue Vista
Und dort gibs das Windows Mail-Programm
Und jetze kann ich dort mein Abfalleimer nicht mer leeren kommt immer so eine scheiss meldung kennt jemand das problem??
MFG
Michel
Was für a Meldig kunt genau? Wär no guat ds wüssa?
Jo sicher unbekannter fehler esch halt windoof
Ja i ha zwar nid die Fehlermeldig aber susch nur Problem mit em Vista. Min neue Lapi wanderet morn wider in Media Markt zrugg
Zum Glück han i no Garantie druf....
Was häsch für eine??
mit dine agabe chan mer rel. wenig afange... da bruched mer scho chli meh infos...
ps: bi mir lauft vista 64bit sitem erste tag vo de uslieferig problemlos und ohni ein absturz....
jo ebe ich möcht de die gläsne mails lösche aber goht ned
er seit nur ehn unbekannte fähler naja super jetze hani 200 mails im ordner wo ich ned cha lösche...........
ZitatOriginal von Hanni-bal
kommt immer so eine scheiss meldung kennt jemand das problem??
Ich glaube es heisst Vista, Windows Vista xD
Naja, Vista hat allerhand Kinderprobleme, deshalb kann ich Dir auch keine Lösung nennen.
Nur einen Tipp: Stell wieder auf XP um
Und s andere isch dass s Vista nur so e beschissnigs übergangs-os isch! also ich würd au d finger vom vista lo, vorallem wills fürs os eifach viel z viel ressource brucht wo ich nit fürs os will abstämple...
ZitatOriginal von Delendre
Und s andere isch dass s Vista nur so e beschissnigs übergangs-os isch! also ich würd au d finger vom vista lo, vorallem wills fürs os eifach viel z viel ressource brucht wo ich nit fürs os will abstämple...
Es isch e Kopie vom Mac OS X .5 und Linux, weli vill zfrüeh und unusgriift use cho isch. Mac laht sich no bis in Oktober ziit s'neue usezbringe, aber denn laufts wenigschtens und all andere programm laufed au druff.
chamer ohni problem es xp druff due?? und vista lösche oder eifach xp drüber kopiere??
ZitatOriginal von Hanni-bal
chamer ohni problem es xp druff due?? und vista lösche oder eifach xp drüber kopiere??
Starte mit Igabeufforderig:
format C:
___
Denn XP CD ietue und vo dere boote, fertig.
ZitatAlles anzeigenOriginal von Cedi
Starte mit Igabeufforderig:
format C:
___
Denn XP CD ietue und vo dere boote, fertig.
jo ebe wenn ich cd dinne ha de fangt er scho sälber aa oder ned??
Soso, mer händ also ganz vel Oberprofis do ine.... zwüschelösig ... brucht z'vel ressource ...
jaja ... gaaaanz viele wo dänn womögli au denn hei natürlich au müend Ultima Edition ha, und womögli no es Office mit Project und Outlook und was weiss ich no alles
isch amigs ächt amüsant do chli z'läse
ZitatOriginal von Lümmel
Soso, mer händ also ganz vel Oberprofis do ine.... zwüschelösig ... brucht z'vel ressource ...
jaja ... gaaaanz viele wo dänn womögli au denn hei natürlich au müend Ultima Edition ha, und womögli no es Office mit Project und Outlook und was weiss ich no alles
isch amigs ächt amüsant do chli z'läse
wenn XP nüme Supportet isch, stiigi komplett uf Apple um.
@ Hanni-bal: Jo, System-CD inetue und das mache was uf em bildschirm staht.