brugi,
zum glück chame i videobearbeitigs programm sache na schneller loufe.....de louft dä monohobu scho massiv über 150
grunz
brugi,
zum glück chame i videobearbeitigs programm sache na schneller loufe.....de louft dä monohobu scho massiv über 150
grunz
@kücken
ja und mit eme speedohealer chasch no de tacho beliebig ufe oder abeschruube.
denn fahrt jede töff plötzli mit 350 de pass deruf
wär sicher mal no interessant z gseh, was es denn heisst, wenn mer zwei versione vomene video macht.
eimal wo de tacho langsamer azeigt und denn nomal glich schnell deruf fahre, aber mit em tacho viel schneller igstellt und denn mal beurteile lah vo so vollpföschte weles jetzte schneller seg
ZitatOriginal von Kücken
brugi,zum glück chame i videobearbeitigs programm sache na schneller loufe.....de louft dä monohobu scho massiv über 150
grunz
he min monohobu goht über 190 ... dänn hät er no Dampf aber Gäng gömmer uus ... aber natürli nur uf de Rennpischte
Isch au womögli ned nume YouTube ... git au Lüüt wo mänggisch bitz meh als 200 fahrid ... so mit au typische Hypi-Hüpfer (dänke das isch scho fascht es TradeMark :P)
---> guckst du Video
Heute ist eh die grösste "Wurschti Zeitung"... alles Amateuere!
So hab auch gerade eine E-Mail verfasst:
Sehr geehrtes Heute-Team
Zum Klatschartikel "Töffraser geben auf Youtube Gas":
Ich finde es eine absolute Frechheit, einen solchen Bericht zu veröffentlichen.
Leider ist es so, dass ein solcher Klatschartikel wie Ihrer die ganze Motorradgemeinschaft in den Dreck zieht. Die Videos, welche Sie auf Ihrer Seite publiziert haben, zeigen ja nicht einmal Raser. Ich könnte Ihnen so viele Dinge aufzählen, welche mir über die Lage der Motorradfahrer in der Schweiz am Herzen liegen, jedoch ist es mir die Mühe nicht wert, da Sie diese E-Mail ja doch nur oberflächlich - genau wie ihre Artikel - behandeln werden.
Auf eine Heute-Redaktion die sich hoffentlich bald wieder Radaktion nennen darf.
Mit freundlichen Grüssen
das häsch du guet gmacht Aber heute esch scho schlimmer wie de Blick oder ned???
Greez Mige
Jungs und Mädels ... ned uufrege und voll easy näh. Eifach vergässe, isch jo nume Klatschblättli
ZitatOriginal von Hanni-bal
das häsch du guet gmachtAber heute esch scho schlimmer wie de Blick oder ned???
Greez Mige
Sie näme sich eifach für nüt zit... Letscht Wuche het d Band Traktor im Hirscheneck gspielt und anstatt vo Traktor hän Sie e Foti vo mine Kollege inegmacht... ich weiss nit was die fabriziere in dere Redaktion (lies die zitig so guet wie nie)... aber ich glaub Amateure triffts recht guet!
Jo stimmt scho und problem esch das sie die halbe infos weg löhn... Auso genau so schriebe das es ehn mega skandal wer
aber in wörklichheit nur ehn pinats esch
greez Mige
Di beide Läsebrief vom Virus und Delendre sind hüt übrigens (teilwiis... ohni das vo bikecam.. wohl wäge Werbewürkig) ide heute abdruckt gsii :D.
ZitatOriginal von Spike
Di beide Läsebrief vom Virus und Delendre sind hüt übrigens (teilwiis... ohni das vo bikecam.. wohl wäge Werbewürkig) ide heute abdruckt gsii :D.
wo wo iscanne los
Cool... jetzt müesstet numeno die schlaue lüüt die ziitig läse
Chans nid ufmache ! Han nur ich das Problem?