De Peak werd alt

• Ech wönsch der alles gueti zom Gebori... (au wenn ne vermuetli scho weder vergässe hesch :face_with_tongue: )...

Vel Glöck i allne Laage ond natürli veli veli schöni Töff-Kilometer.. för snögste Läbensjohr.. ond no vel länger :winking_face:

Tue ned zwüest Höt Obe! ... [SIZE=1]Schliessli muess (döf *g*) ech dech erträge... [/SIZE] :grinning_squinting_face:

Grüessli

• Heda, was heisst "öpert"?!?!

Eusä Fleischvernichter NR.1! :ugly:

Hey Peak, ich wünschä der au numä s'aller Best!!!
    Heb der sorg, nims ned z'sträng und immer schön Grössäwahnsinnig blibä :winking_face:

Bis spöter :grinning_squinting_face:

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• Hehe ja das alter, es gaht doch allne gliich.

Alles Gueti zum Geburi und las Krache [SIZE=1](sorry Deepy *g*)[/SIZE]

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• merci vell mol. das macht rechtig fröid :uaa:

ond mercutio. wie esch das am letschte stammtesch gsi? männer wärded ned elter nor riifer :p ?

e dem senn en schöne tag e allne. Ech werds of jede fall no chli gniesse.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• ich gratulierder au ganz herzlich zum geburtstag und wünschter vill unfallfrei kilometer
    :bday:

es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

• huiiiiiiii geburriiii....

vor luuter schaffe chumi irgendwie nix meh mitüber was so um mich abgaht... mus das DRINGEND ändere....

wünsch der alles alles alles alles würkli alles gueti für dini zuekunft!!!

ganz es liebs grüessli nicole & csesy

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• ja wünsch der au no alles gueti zum geburitsel tag vell km und wenig kontrollene

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• au da wider z spaat :wand:

liebe steff ich wünsch der no hinde drii allles liebi zum geburi und immer gnueg fleisch am chnoche :face_with_tongue:

grüessli käthi

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende