Schwein gha... (Stoppie)

• Vorgeschter bini mitem Kolleg ufene abgsperrte Platz wieder chli go Stoppies iebe. Het alles guet klappt. Aber irgendwenn het mis Hirni total usgschalet und ich bi eifach nur no druflos brätteret. Irgendwie hani de Doledeckel eifach überseh und bi mit stärk verzögerndem Vorderrad drüber gfahre. Was passiert chönnet ihr euch jo alli vorstelle, Pneu rütscht ufem Doledeckel und grifft sprich blockiert denn sobald er wieder Teer drunter het wo er cha grippe...

Ich dank mim und em Schutzängel vo mim Töff dass nüt passiert isch... merci!

[Blockierte Grafik: http://img2.festzeit.ch/mb/8/30/2007-04-24_22-13-32_34728.jpg]

• uiuiui de hesch aber glück gha! ich will au en abgsperrte platz :smiling_face_with_horns:

Listen to many, speak to few

• Zitat

Original von spitzbueb
    krassi Spuur... het jetzt tippet, dass die vome Hinterrad isch.....

kei ahngi wie die vomene hinterrad usseht... aber die isch vom vorderrad :hmpf:

ich bi so froh dass nüt passiert isch :winking_face:

• ... git aber üebig ... :mad: ... und chasch eifacher üebe über die gälbe streife wo ned ribbelig sind ... so die fuessgänger verchlüpfe :grinning_squinting_face:

Isch mir mol uf de stross so gange ... grossi chrüzig, eigentli guet ... chli uf bräms, und ich triffe womögli de einzig stei mit em vorderrad und schiebe ca. 15m uf blockiertem vorderrad i chrüüzig use ... natürli mit allem drum und dra, so händ und scheiche verrüere. Guet isch es nume mis Guetzli (SuMo) gsii :face_with_tongue: , und do Kolleg het Chrämpf gha vom lache :face_with_rolling_eyes:

• Jaja übung macht den meister. Aber wenns blockiert söttsch d'Brems amel wieder lösä. hihi.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• da sind genau so situation werum ich emmel miteme sporttöff nie wird stoppies üebe. denn lieber es bizzli go wheele :grinning_squinting_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von Toretto
    Jaja übung macht den meister. Aber wenns blockiert söttsch d'Brems amel wieder lösä. hihi.

Ich bi dr Meinig gsi, ich heig grad wieder ufgmacht... bi no ca. 50km/h schnell gsi... und d schliffspur isch um die 3 meter lang...

• Delendre, das chan wohrschindlich scho sie, die dä erscht meter merksch jo fascht nöd und nocher bruchsch no ca. 1 sek. zum reagiärä. Hans au nur so wöllä bi bemerkä. :smiling_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING