Prüfung: Spurgasse + Roller = Kupplung am Arsch?!?

  • Hoi zusammen!


    Bin neu hier, fahre seit ca. 2 Monaten einen neuen Honda Roller SH300i/ABS (A-beschränkt, 29ps).


    Nun meine Frage: In diesen 12 Stunden Grundschulung hat uns unser Fahrlehrer eingetrichtert das die Spurgasse mit dem Scooter so geht: Leicht Gas geben damit er vorwärts will und mit der Bremse die Geschwindigkeit halten... Der Experte wolle das so sehen.


    Schön, nur leider geht da meine Kupplung + Kupplungs-glocke ziemlich schnell und rabiat über den Jordan! (Geruch, Blaue Verfärbung, Glasige Beläge = Keine Garantie = Teurer Spass = 400 sFr. bei erst 800km!).


    Wie habt Ihr an der Prüfung mit dem Roller das gemacht? Bzw. was hat Eurer Fahrlehrer gesagt?


    Würde mich interessieren!


    Das Problem ist halt das wenn ich nicht Gas gebe und gleichzeitig Bremse die Kiste instabiler wird (Kupplet ein= zu schnelle kmh / Kupplet aus= instabil/wackelt)


    :böse:


    gruss cleaner :smiling_face_with_horns:

  • Ich würd mir än Miätroller neh für diä Zit. ;-)))
    Aber muäsch wohl gasgeh und hinä bremsä für d'Stabilität. So isch ämäl zu minärä roller zit gsi.
    Aber suscht chan ich dir nöd witer hälfä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • also ich probier mit mim roller am liechtsignal au nöd abstah und spile halt mit de brems und em gas. Ich bi de meinig e sone kupplig söt das scho 15 sekunde ushalte. solang muesch doch ha.
    Und wie dases du machsch isch dini sach schlussendlich muesch eifach ide spurblibe.

  • Siet wen hät ehn Roller Kublig??


    Jo muesch mit der hinterbräms schaffe plus gas gää für spuurgas



    Greez Mige

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Zitat

    Original von Hanni-bal
    Siet wen hät ehn Roller Kublig??


    wieso söll er keini hah????


    wär chli blöd ohni kupplig :mad: immer motor abstelle zum ahalte isch uf dauer nüd guet :face_with_tongue::grinning_squinting_face:



    aber isch scho chli komisch....würd meine, dass grad die roller ja eigentli gmacht sind zum im schritttempo umetuckerle im strasseverchehr :evil2:


    dass mini gixxer abraucht wenni wott stundelang spurgassfahre isch mer klar, aber en roller mues das doch ushalte :böse:8o:face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Tja ich weiss halt au nöd... Ich han hüt mit äm Mech gredät und de hät mir gseit ich soll da nöd so mache süscht isch kupplig schnällstens tot...


    Aber ich mus da wol so mache süst seit mär de expertä sicher no gang wieder hei und nächsti mal fahr d'spurgasse richtig. voralläm wen i kei gas gibä flüg i fascht no uf f'rässi :hmpf:


    man man man...


    da mit dem roller mietä für prüfig isch au sone sach, min mech kennt da und er gieht kei rollers für prüfig use. ich chumä zwar sicher amene andere Ort eine über aber ich bin mi halt au gwöhnt mit minem zfahre...


    i go a prüafig, wärmä mini kupplig durä, hoff dasi bestahnä und nachher lohni das teil wächsle gäge en neui.


    :face_with_rolling_eyes:

  • ich glaube, dass das ned so schlimm isch. ich meine, spurgass fahrsch ja höchschtens e halbi minute und das haltet die kupplig jetzt ewig uus. wenn z.b. i de stadt de berg uuf im stop&go verchehr hocksch und öpper hinde druf hesch isch das jetzt 10x schlimmer.
    ich würd easy a d'prüefig und d'kupplig denn wächsle wenn sie würkli am a**** isch.


    edit: und wenn das würkli so es problem wär, würdets das sicher anderscht mache, bi dene ganze rollerfahrer, wo's hüt git.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

    Einmal editiert, zuletzt von Mercutio ()



  • Jo ich ha a ehn roller ga 125 und de hät nix kupplig sonder variomatik!?


    Link

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

    Einmal editiert, zuletzt von Hanni-bal ()

  • Lueg mal bi dim link chli witer unde det chunnt scho d kupplig.
    Irgendwie mues ja s hinderrad vom motor abghänkt werde wennd ahaltisch. D Variomatik schaffed nur bim fahre statt gäng wo du selber muesch dureschalte. bim afahre bruchsch d kupplig.

  • Ja klar ne Variomatik han ich dänk au... (oder besser neu bzw. wieterentwickält: V-matic) Trotzdem häts vornä ä Kupplig + Glockä. Bi jedem Scooter. Egal ob Variomatik oder V-Matik oder sonstwas...


    Ohni diä würd dä scooter im "Lärlauf" jo sofort losrollä. Und bim ahalte würd der Motor abstärbe...

  • Jo das esch klar ich be de meinig gsie das er kupplig müend drücke auso uskupple usw schliffpunkt dört macht mer ehn kupplig an arsch aber bim roller muesch das jo ned



    Greez Mige

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • ne, das mitem immr gas gä und geng brämse isch gugus..


    brämse muesch nume wennd merksch dassd zschnäu wirsch..


    eifacht geng schön mitem gas spile, dass geng so a däm punkt bisch wo d kupplig schliift


    wenn während dr ganze spuurgas brämsisch, de isches eher schlächt für di..

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Gsesch... Das isch jä s'problem bim roller. Wän so langsam fahrsch und ganz sachte gas gisch und kupplig duet ikupple bisch scho zschnäll... diä mind. 15 sekundä für 10 meter schaffs so niemals. auso mus ich ja immer uf der brämse bliebe...


    Bimänä "richtigä" töff kansch mit dä kupplig spiele (-schliefe) was bim scooter halt nöd kasch oder nur so pseudomässig mit abrämse am hinterrad und glichzietig gas gä.

  • also ich weiss ned wos problem liit ich han met mim roller die prüefig au gmacht ond aboslut kes problem gha! chasch jo eifach gaaanz gannz wenig gas geh dassd eifach wörkli schliiichsch ond wennd halt d schnäll wersch welld kopplig ihänkt oder so brämsisch halt weder ganz wenig ond gehsch nochär weder gas wennd z langsahm besch! eifach halt alles ganz schön dosiert! also met em 50ger esches kes problem gsi do hani ned emmer mösse gas geh ond zu dem brämse.

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von cleaner23
    ...so pseudomässig mit abrämse am hinterrad und glichzietig gas gä.


    Ich HAN en richtige töff, zumindest würdi e 1000ccm so bezeichne, und GENAU so hanichs au gmacht.