Froschutz

• frostschutz pur isch, sowiit ich na vo de schuel her weiss, eh unbruchbar.

es gitt sowiit ich weiss für all frostschutz e mindestmischaateil mit wasser.

achtung... wend natürlich a de tanki chaufsch, den sind da scho meischtens gmischti, de muesch eifach d'gebruchsaawisig lese.

PS: man darf mich auch belehren :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• ja hesch recht maini.

git scho fertigi gmisch, doch au konzentrierti suppe.

100% inegheie isch nüd guet, da zu zähflüssig. aber im handbuech vo dim töff schriibeds ganz sicher was mindeschtens für es mischigsverhältnis näh muesch.

Well s froschtschutzmittel au als korrosionsschutz dient. drum unbedingt läse, öb's mittel wod wotsch chaufe au für aluchüehler bruchbar isch. (sind aber die meischte)

bi minere gixxer isch zum biespiel mindeschtens 50:50 verhältnis und so die ober grenze 60:40 (froschtschutz:wasser)

ach ja und unbedingt destilierts oder entionisierts wasser näh (isch s gliche) well susch viel spass mit usfällendem chalch wenns warm wird

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• zu 100% sötisch nid frostschutz dri duewiu är den dr froschtschutz nüme eso höch isch wi wen ne 50/50 bsi 66/33 (frostschutzwasser) mischisch; das dönt komisch isch aber eso isch mer ir schueu gseit worde.

när musch luege was fürne frostschutz das ab wärch i dire maschine dinne isch ob Äthylenglykol oder Propilenglykol.

achtung Äthylenglykol isch giftig und isch bide outos meischens ab wärch dinne. und wird dür das meistens ou ide Grarage brucht. wen aber Frostschutz bir tanksteu choufsch wirsch Propilenglykol becho. achtung ou dr Däredinger verchouft Propilenglykol

es git zwar kei chemischei reaktion wen dei zwe sorte mischisch wen dr töff aber snöchte mou i servic bringsch duets d froschtschutz mässig verfäusche was nid guet isch.

drum lieber zum mech dä säunech das gä wo scho dinne isch