As riiisa HALLO an alli! :)

  • jaja die fraue wider....



    lance:
    da seit gad de richtig... de wo all abschleppmittel scho usprobiert hett :face_with_tongue::mad:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • hallo Jaqueline ,
    willkomme im forum ,toll wider mal e frau :grinning_squinting_face: :top2:
    wünschder viel spass da und dänn au mal 2 uughoogeschnelli redli zum fahre
    gruess käthi

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Wenn eu das es bessers gfühl bim fahre git lömmir eu natürlich gnädigerwiis i dem glaube, keis thema :p

  • Chli usschnitt und chli bei tssssss... trurige für Frauä wo Töfffahräd isch jo genau das mir meistens meh um d'Höbel umägeifärät als um d'Frauä. *undweg*

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • hey jacqueline au no vo mer es verspötets herzlichs welcome do be eus em forum! vell spass ond ich fend de dialäkt au voll geil :grinning_squinting_face: hehe! en ex-arbeitskollegin vo mer esch au bündnerin ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Salü Jaqueline


    Geili Frite hesch ufem Chopf!:top:
    Nei! Willkomme im Forum. Han Hüt bim TT-Träffe es paar gueti Fraue kenneglehrt, wo halt au Töff fahre.
    Probiers, das chunt guet!


    Gruess Daniel

  • Hehe jo ich kenn au die eint oder ander frau wo töfffahrt und no guät usgseht. Chan scho passä, do gib ich dir recht... :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Au na es herzlichs Wilkomme vo mier :smiling_face: ! Und das mit dä A-beschränkt chunnt scho guet :smiling_face: !