salu
As riiisa HALLO an alli! :)
-
-
Allegra!
Ich üsserä mi jetzt nüm zum dialäkt... händ tJungs ja scho zu genüge gmacht... aber post nur bitz
-
Herzlich willkomme, und pass uf die sind all notgeil da ine vor allem de maini de löffel. Nur ich bi e pfafferstochter, dass das grad mal klargstellt isch
-
isch eine vode schönschte dialekt woni kenn, nur zum rede fendi ehn biz schwerig aber übungs machts..
das mitem name hetti na lang brucht besis tschegged het:P
-
sorry, dasi jetzt au no mit em dialäkt aafange. aber s'bündnerische isch halt würkli geil und wenn mer list, wie du schriibsch chunnts eifach vollgas übere. ich muess mi zwar huere aastränge zum läse, aber mach wiiter so isch ändlich mal öppis nöis zu dem ganze züri-aargau-zug-luzerner-geschwafel
-
Hey Lütlis!
Danka fürs liaba ufneh do dina!
Zum Posting vu wega "notgeil" muassi mi jo nit üssera, oder? haha..
jep i giba alles, werda viiil schriba und eu mit minem Dialekt immer abiz unterhalta.. *smile*
(Und i han am Afang no überlait, obi echt uf Hochdütsch söll schriba, damits alli verstönd, haha)Danka eu und freu mi scho uf intressanti und netti Gspröchli mit eu!
Greetz us Khur...
-
Jo nochträglich au no herzlich willkomme do ine.
Fraueverstärkig isch immer guet
Wünsch dir viel Spass do
-
jo das kani miar guat vorstella, isch jo au eher an Männersport, gell? *hehe*
-
Jo het scho öpis...
Aber Fraue chönd da genau glich guet
(jetzt nume warte und luege bis di erste Meinige vo de Herre chömed )
-
uii, denn müamer aber ufpassa, miar sind jo in Unterzahl...
-
kei Angst, irgendwei chömer üs den scho wehre
(kei Ahnig wie, aber we me wot got alles )
-
Jo du saisches, miar wehrend üs wia 100 Männer mitanand!
-
Gsehsch
Immer positiv denke.Mit üsem Charme sind die Männer schnell bezwunge
-
Genau.. haha..
denn no kli Usschnitt oder/und Bai zaiga und dia schmelzend grad dahi... Denn isch Widerstand eh as Fremdwort für dia liaba beiflussbara Männer...
-