Was esch den das für ehn Marke??
Endli hani mis Kombi
-
-
gseht sehr guet us! Wür nur d'Chnüüschliffer wegneh...
-
Zitat
Original von spitzbueb
gseht sehr guet us! Wür nur d'Chnüüschliffer wegneh...bäääbääää
das sind denk sturzschliefer
@hanni-ball
isch e corax, das isch e undermarke vo AXO
-
Häsch mee wie ehn 1000iger zalt?
-
nei 750
dank 19% märlistüre in dütschland und no irgendwelche wiitere rabatt
-
cool chasch ned viel säge!!!!
-
Zitat
Original von DonBosco
bäääbääää
das sind denk sturzschliefer
ich han mini uf de strass au immer weggno. ich find, chnüüschliffer hend uf de strass nöd vill verlore. mittem chnüü am bode hesch nümm würkli vill spazig, und uf de strass kei spazig me zhaa isch bi villne zimmli schnell zimmli gföhrli... nöd bi allne, aber bi villne.
es langet, wenn mer die schliiffer det montiert, wos au hiighöret: uf d'rennstrecki. -
Zitat
Original von spitzbueb
ich han mini uf de strass au immer weggno. ich find, chnüüschliffer hend uf de strass nöd vill verlore. mittem chnüü am bode hesch nümm würkli vill spazig, und uf de strass kei spazig me zhaa isch bi villne zimmli schnell zimmli gföhrli... nöd bi allne, aber bi villne.
es langet, wenn mer die schliiffer det montiert, wos au hiighöret: uf d'rennstrecki.das findi au, han sit däre saison au mini schliiffer wegna... bruchts würkli nöd uf de strass und isch somit überflüssig findi und nur gwicht:D
-
ich lahnes dranne. au wennis nüd würkli bruche.
heisst ja nüd dasi welli schliefer dranne han jedi kurve mit em chnü am bode underwegs bin
würdi ja einweg nüd fertig bringe au wennis würd welle.
und die wo min fahrstil kenned wüssed ja, dassi absolut kein am limit uf de strass fahrer bin
dadefür hani no chli zviel i mim läbe vor und da chönd es paar chnüschliefer nüt dranne ändere -
Zitat
Original von DonBosco
heisst ja nüd dasi welli schliefer dranne han jedi kurve mit em chnü am bode underwegs bin
I dem Fall bruchsches au nöd und was mer nöd brucht "fliegt raus"!
Genau wie Rückspiegel, Blinker, Milz, ei Niere, de fleischig Pirelli, Verschalig und Fahruswiis. -
de blinddarm und d'mandel hesch no vergesse... *höhö*
-
Gseht guät us Bösci. Ich wartä no uf mis. .-(((