Endli hani mis Kombi

• und nächscht Wuche muesis scho wieder weggäh, welli vom Hippo no mues obe am chnü 3cm verlängere, well ich eifach zu langi oberschänkel han hehe

doch denn passts wunderbar *froi*

aber au scho jetzte gsehts einiges besser us als mis alte

[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/P1020377_1(Original).jpg]

[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/P1020384_2(Original).jpg]

[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/P1020397_3(Original).jpg]

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• das tüscht.

da schlabbered nüt meh.

zumindescht wenni denn so uf em töff hocke wieni mues, denn isch alles recht straff. a de oberschenkel ebe sogar zu straff, drum müend dete no paar cm ine, doch denn isch wunderbar.

wenns obe no enger wär, denn chöntis glaubs nümm alegge. isch so grad no a de grenze, dasis alleige chan uszieh :face_with_tongue:

• Gseht chic uus.

So langi Oberschenkel hend aber au de vorteil, dass du fasch i jedere Kurve chasch schliiffe, muesch eifach s chnüü usehebe :mad:

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• jetzt bisch volls konträr vo mehr... möchemer uf ying und yang oder so :grinning_squinting_face: ... gseht passend uus, muesch nume ufpasse, dass mer di no gseht uf de stross :smiling_face:

• @lümmel

ja drum hani ja de roti helm. han eigentli au well die version vom kombi, wo alles wo silbrig isch denn in rot isch. doch leider hends das nüd i de langgrösse gmacht :frowning_face:

aber muesch zersch no dis duci umsprütze. denn chönd mer dänn go black and white spiele :grinning_squinting_face:

Boo

ja theoretisch scho, aber zersch mues mer mal das ganzi passe. jetzte chani s chnü gar nüd so wiit usestrecke, wells eifach zfescht spannt. aber nachher müssts scho passe.

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• huere macho he!!!! :face_with_tongue:

nei nei... gsehsc guet us... also ich meine s kombi gseht guet us... :winking_face:

aber wieso immer so dunkel und schwarz?

schwarz - rot wär doch au guet gsi... a de gixxer häsch ja au chli rot... ganz wenig...

ich muen mir au mal es läderkombi chaufe...
    aber das züg isch mir eifach ztür...

• das han i auch immer alles schwarz gha... megapraktisch wägem dräck :grinning_squinting_face: ... fazit isch, alli schwarze töfffahrer stinket chli meh ... *ganzschnellwegrenn*

• Zitat

Original von Lümmel
    das han i auch immer alles schwarz gha... megapraktisch wägem dräck :grinning_squinting_face: ... fazit isch, alli schwarze töfffahrer stinket chli meh ... *ganzschnellwegrenn*

du chasch defür vogelschiss druf lah :mad:

nei wie gseit het gern s rot schwarze gha, aber wenns es nüd herstelled i dere grössi woni bruche, denn chani au nüt defür :böse:

• gseht guet us bösci, scho chli aständiger als din 2teiler :grinning_squinting_face: jez chömmer ja mal richtig go heize :grinning_squinting_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von Hypi
    gseht guet us bösci, scho chli aständiger als din 2teiler :grinning_squinting_face: jez chömmer ja mal richtig go heize :grinning_squinting_face:

ja chönd mer denn mache. aber ersch i 2 wuche. nächscht week hani kei ziit :frowning_face:

aber han defür no chli hypischipowerhüpfer güebed.

klapped immer besser und han sogar settig mit kuppligsisatz gschaffed. die gönd fasch eifacher. aber mues jetzte wieder ufhöre...gaht zfescht uf reife, chetti und kupplig :mad:

• nice one... ja da mit de reife het min hinderreife au gmerkt, mues glaubs früener als erwartet en pipo race satz ufschnalle für lédenon :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• passt guet zum töff dis kombi seehr schöön !!

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• Zitat

Original von Ninjaturtle
    ich würd a dinerä stell bei go verkürze ga, nöd skombi verlengerä! :face_with_tongue:

hehe ja chani ebe nonig selber. so i 10 jahr chani denn selber bei verchürze :mad:

aber denn hani wohl au gnueg cash zum es masskombi chaufe.

und susch bini ja gern so gross. nume zum töfffahre isch es nüd die idealgrössi :ugly5: