Salu Mitenand

• au es salve,

du säg mal wo gnau wonsch dän du eigentlich das diä dir dis zügs abmontiärä?!? :hmpf:
    jaja, da verstandis doch wider, dass anderi ihri chistä soga ir garage na äxtra ihgattered... gförlichs quartier :face_with_tongue:

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• Hoiii...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von StubenhockerIN
    au es salve,

du säg mal wo gnau wonsch dän du eigentlich das diä dir dis zügs abmontiärä?!? :hmpf:
    jaja, da verstandis doch wider, dass anderi ihri chistä soga ir garage na äxtra ihgattered... gförlichs quartier :face_with_tongue:

in züri-albisriede, eigentlich es sehr gmüetlichs quartier, aber ebe!!!
    wenni pech han, laufts sogar uf en totalschade use, will de ganzi kabelbaum ersetzt werde muess, seufz

• hey ciao!

en ninja me! YEEE!
    minerä meinig na findi s 03 modell nöd gad umbedingt die schönscht! aber äbä, schneller als Sugi,Yamaha und co. ischsi no alleweil! :winking_face:

gruess

now grey

• Zitat

Original von Ninjaturtle
    hey ciao!

en ninja me! YEEE!
    minerä meinig na findi s 03 modell nöd gad umbedingt die schönscht! aber äbä, schneller als Sugi,Yamaha und co. ischsi no alleweil! :winking_face:

gruess

hello my green frend!!!

• hallo und herzlich willkomme im forum und en gruess us em nachberquartier Altstette

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Zitat

Original von monky
    hallo und herzlich willkomme im forum und en gruess us em nachberquartier Altstette

danke

• salut ond vell spass. emmer luege obe z'bliibe.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: