Mis Schatzibutzi

  • Zitat

    Original von DonBosco
    isch ja bim bauer sinere ninja genau s gliche gsi....


    die arschlöcher hend em eifach de kabelbaum duregschnitte anstatt schnell de stecker abzieh und drum isch es en totalschade worde, wenni das richtig in erinnerig han....


    isch scho en riese scheiss. well für 7000 findsch chum öppis gschiids bi de sportler


    ebe drum, bin echt grad recht frustriert. und das alles vor de saison

  • Neuster Stand der Ding:


    MINI MASCHINE ISCH TOD ;(


    De Schade belauft sich über Fr. 7'500.--!!!! D'Diebe händ die ganz Elektronik-Box au no mitgnoh. Die allei chostet scho fast fr. 1'600.--.
    S'Guete isch aber, dass ich vo de Versicherig Fr. 9'200.-- zrugg bechume, will ich en Ziitwertversicherig han. Mit dem Geld chan ich mer wenigstens für die Saison e Occasion-Maschine chaufe.


    JETZT BITTI ALL ZUM UFSTAH UND E SCHWEIGEMINUTE!!

  • *snieff*


    (Schweigeminute vorbi?)

    ~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

  • Zitat

    Original von Cedi
    Chan mer sich eigentlich nöd degege wereh ?


    Also säge, nei du wotsch de Töff repariert ha?


    nö, kei chance, bin mit em experte ca. 25 minute am diskutiere gsi. schlussendlich hät sich nüt a de lag gänderet!

  • mein gott, das isch voll dä hass! wo isch dänn das passiert? jetzt machsch en thread uf mit dine föteli und es paar täg spöter isch verbi... :böse: git scho voll mongos uf dere erde! dänkes immer meh..

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen

  • Zitat

    Original von DaN
    mein gott, das isch voll dä hass! wo isch dänn das passiert? jetzt machsch en thread uf mit dine föteli und es paar täg spöter isch verbi... :böse: git scho voll mongos uf dere erde! dänkes immer meh..


    isch scho so!!!


    han aber scho was neus gfunde. min mech hät e zx-9r gha, baujahr 2001. hät mer en super priis gmacht. jetzt chani mit dem geld vo de versicherig grad die zahle und d'saison chan doch no wiiter gha. s'problem isch jetzt no, das in züri im mai kein einzige vorfüehrtermin meh frei isch, sniff.


    mache den sobald als möglich neui fotene vom neue schatzibutzi :winking_face:

  • jo esch scho en verdammti souerei aber ebe get halt emmer weder so a-löcher! hoffe du wersch met dinere neue machine genau sovell spass ha wenn ned no meh wie met dinere alte!


    ps: pics werden sehnsüchtig erwartet ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    jo esch scho en verdammti souerei aber ebe get halt emmer weder so a-löcher! hoffe du wersch met dinere neue machine genau sovell spass ha wenn ned no meh wie met dinere alte!


    ps: pics werden sehnsüchtig erwartet ;)!


    danke, wirde sicher mit de neue maschine au spass ha, wot eifach fahre im moment. bin jetzt scho fast 2 1/2 wuche nümme gfahre und das bi dem wetter!!!

  • Zitat

    Original von Hanni-bal
    Und jetze suechsch der eh neue??


    han scho eini gfunde. zx-9r, baujahr 2001, natürlich e occasion. hät de mech grad bi sich stah gha. mit em geld vo de vesicherig chani die grad wieder chaufe und mini saison isch grettet!!!

    Einmal editiert, zuletzt von Reborn Kid ()

  • yeahhhh, chan min neue töff ab hüüt go hole. de mech hät bim strasseverkehrsamt super schnell en termin übercho. leider wird jettz genau s'wetter wieder schlechter. scho gemein das ganze!!!