Im Jahre 2003 habe ich mir die Kawasaki ZX-6R Ninja gekauft. Diese Modell fahre ich immer noch. Seit dem Service für 36'000km verbraucht die Maschine stark Oel. Mein Mechaniker konnte nichts feststellen. Für die letzten 4'000 km benötigte die Maschine ca. 2.5 Liter Oel. Hat jemand eventuell die gleichen Probleme oder hat einen Hinweis?
Oel Probleme
- Reborn Kid
- Erledigt
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Vor em Service het si denn kei Öl brucht? Was für es Öl isch vorhär drin gsi, und was isch jetz drin?
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Zitat
Original von blümchenpflücker
Vor em Service het si denn kei Öl brucht? Was für es Öl isch vorhär drin gsi, und was isch jetz drin?Mol, sicher hät sie au Oel brucht, aber lang nie so viel wie jetzt. Min Mechaniker tuet glaubs es 20 Wd 50 inne. Hät au nie Problem gmacht, isch au keis syntetisches Oel. D'Maschine lauft au iwandfrei. Mer gseht au nirgends, wo irgendwie chönti Oel uslaufe!
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ich bi ja kein fachmaa, aber wenn sie ned seicht aber öl suuft, denn muess sie's ja fascht verbrenne. und de vo mir uus xeh einzig wäg wäred demfall kabutti cholbering oder irgendöppis bi de ventilschäft isch undicht?!
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S wär halt interessant z wüsse, was für Öl genau drin isch, und was vorher isch drin gsi.
Ha bi minere scho dr Fall gha, dass d Bandit nach em Wächsel vo eim Härsteller zum andere dr Verbruch plötzlich vo 0.2-0.3liter/1000km uf 1l/1000km astigt.
Die beschte Erfahrige ha ig persönlich mit Castrol und Motul gmacht.
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Zitat
Original von Mercutio
ich bi ja kein fachmaa, aber wenn sie ned seicht aber öl suuft, denn muess sie's ja fascht verbrenne. und de vo mir uus xeh einzig wäg wäred demfall kabutti cholbering oder irgendöppis bi de ventilschäft isch undicht?!ich bin leider au kein fachmaa, daher hoffi ja scho, das min mech weiss was er macht
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Zitat
Original von blümchenpflücker
S wär halt interessant z wüsse, was für Öl genau drin isch, und was vorher isch drin gsi.Ha bi minere scho dr Fall gha, dass d Bandit nach em Wächsel vo eim Härsteller zum andere dr Verbruch plötzlich vo 0.2-0.3liter/1000km uf 1l/1000km astigt.
Die beschte Erfahrige ha ig persönlich mit Castrol und Motul gmacht.
wirde min mech snöchste mal grad fröge. danke für de tip!
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servus
isch sehr guet möglich, das noch mä ölwechsel öppis nümm stimmt.
Dä ganz motor gwöhnt sich anes öl. wenn du dänn plötzlich d'viskosität änderisch, sprich ä dünnflüssigers öl nimmsch. chas sie, dases a bestimmtä dichtigä nümme mag dichtä, wills öl eifach meh mag chrüüchä. oder went öl mit additiv häsch, wo dä motor reinigäd chas sie, das es dir ablagerige ablöst, wo vorher däfür gsorgt händ, das alles dicht isch..
hani letschti än sehr interessante bericht drüber gläse. OLDTIMER chasch so ganz schnell über dä jordan schickä, eifach ä moderns dünnflüssigsd vollsynthetisches öl ie und "adjö" säge 8o
ich wür mich ad herstellerspezifikationä haltä ( ich ha zwor ade gsx-r au anders öl drin, aber bi dämm block hät sich da bewährt )
wenns denn nid wieder besser wird, chas guet ade beseitä dichtigä liggä. denn muschs mache, oder sicher vollsynthetic fahre, das verbrennt wenigschtens suuberer und macht der nid dä topf zue und kocklät d'ventli voll...
tschö
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Hi Leute
Falsches Öl gibt eher Kupplungsrutschen, als höherer Ölverbrauch (ausser man schmeisse wirklich brutal dünnes Zeug rein, was hier aber nicht der Fall ist). Ich würde drum schlicht auf verschlissene Kolbenringe, eventuell auf verschlissene Kolben oder gar Riefen im Zylinder tippen - das kann's bei solchen Laufleistungen und hoch drehenden Maschinen schon mal geben.2.5 Liter auf 4000 Kilometer ist zwar nicht wenig, aber ich kenne Leute welche die Motoren erst aufmachen, wenn's über 1 Liter auf 1000 Kilometer ist.
Lass mal die Zylinderdrücke messen. Ein Mech der das macht, weiss auch wie man rausfindet, ob es eher an verschlissenen Kolbenringen oder am Zylinderkopf (z.B. Ventile welche nicht mehr sauber dichten) liegt und kann Dir ein entsprechendes Preisangebot für die Reparatur machen.
Ist halb so wild, so lang Du schaust, dass Du nie unter Minimum fährst - und das bisschen Öl wird auch kaum bei den Abgasen sichtbar sein.
Kann sein, dass sich schon nur ein Ölabstreiffring verkantet hat oder ein Stück abgebrochen ist (dann hast Du noch Glück, wenn das Stück nicht die Lager ruiniert oder die Ventile beschädigt). Ich würde zur Sicherheit den Zylinderkopf abnehmen und die Kolben wie Ventile prüfen lassen (gibt anders gesagt einen erweiterten grossen Service, dann sind die Ventile auch gleich neu eingestellt).
Marc
nur so nebenbei: ich würde die Maschine mal einem anderen Mech geben, als der welcher den Service gemacht hat - nur so, um auf Nummer sicher zu gehen, dass wenigstens zwei mal draufgeschaut haben. -
Moto Gatschet in Ins oder Kawasaki Graf in Ägerten... isch zwar e ganzes stuck vo züri wäg, aber hend nöd so en höche stundeasatz und sind gueti mechä!
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Danke für die vielen Hilfreichen Tips. Leider ist ja meine Maschine infolge Diebstahl Schrott und das Problem hat sich von selbst gelöst!!! Falls ich aber wieder Mal so ein Problem haben sollte, komme ich auf die Tips zurück!