Diebstahl

  • ich glaube weni wieder es möppi ir garage han sezi de siech under starchstrom... wenn en so en penner alanget denn wird er grillt...


    mfg püürli

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • Zitat

    Original von Bauer
    ich glaube weni wieder es möppi ir garage han sezi de siech under starchstrom... wenn en so en penner alanget denn wird er grillt...


    mfg püürli



    dummerwiiis wirsch de defür no bestraft -.-



    isch scho e huere schweinerei.


    Em Kolleg isch geschter s'heck vonere 06er ZX10R abmontiert worde inkl. akra alag. d'spezial Fuessraschteralag hends em auna gklaut.


    und raate mal was zu dere ziit gad gmacht worde esch? D'tüüfgarage isch saniert worde ...


    Ich bi eigenltlich ken usländer feind, aber zu dere ziit sind nume albaner und türke i de garage zugange gsi...

    Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

  • tüschi mi oder esches so dass bem bauer au d tüfgarage saniert worde esch ... oder emu bouarbeiter dete gsie send?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:




  • wtf??? scho wieder e kawa?? i würd mr langsam ernschthaft sorge mache wenni ä kawa hätti...

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Irgendwie vermueti das vo de letschte 5000 gklaute/demotierti töff öppe 90% kawa's gsi send, aber wieso ?


    Honda würd mer ilüüchte, es git ke türeri Original-Ersatzteil als die vo Honda ( oder het kawa d'spitze posi ignoh? denn machts widr sinn ).

  • ich glaub eifach kawa isch viel bekannter unter dä balkan lüüt :winking_face: ninja tönt halt scho voll krass und so :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • ebe vellecht well kawi meh beliebt esch! meh nochfrog het of kawa teili! also be mer stoht kawi of platz 2! vo dem här wörds mer scho ilüchte!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von Ninjaturtle
    jaja die polizei.... hehe


    mit verkehrskontrollen macht sich halt eben mehr geld machen!



    Ich han glaub sälte e dümmeri Ussag vo öpperem da ine gläse.
    Wer kei Ahnig het vo Strafprozessordnig, Bewiespflicht, Gwaltetrännig, Uftrag vo de Polizei und Ufgabeteilig söll mal gschider d'Schnurre zue mache und mit de Lego wiiterspile...
    *nerv*



    Denn no zu minnere Gschicht:
    Mini Mille isch au klaut worde und ime Schopf unwiit vom Entwendeort demontiert wieder ugfunde worde. Isch nur no Rahme, Motor, Tank und Schwinge dra gsi, de Rest alles weg...

    2 Mal editiert, zuletzt von spitzbueb ()

  • omg gott wasi da grad g läse han ähnelt amene horror szenario :mad: so öppis chas doch echt ned sii ! wenni so eine verwötsche wür wördi ne glaub verhaue beser sich nömm bewegt ! ben ebe scho no froh das ich en privat garage han und kei tüfgarage !
    greez skali

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • mich würd wundernäh öb d'polizei äntli mol ufwacht, irgendwie sind das ja echli viel vorfäll :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Ich nimm mini ussaag mit de Ersatzteil priise z'rugg.


    Han gad ebe gseh, das binere normale in serie gbaute Honda 750er Strassemaschine für en Zylinderkopf en NP vo € 10 000 zallsch 8o8o8o8o

  • Zitat

    Original von Hypi
    mich würd wundernäh öb d'polizei äntli mol ufwacht, irgendwie sind das ja echli viel vorfäll :winking_face:


    uf die anderi siite muesch gseh, das faktor x meh auto klaued wärdid, aber es schiint mer neu in mode, dass mer fliissig au motos klupped. :böse:

  • Lego spile tueni immerno gärn aber dä humor hani debi nöd verlohrä!


    Und wer soo starch polizei in schutz nimmt und nöd schmunzlä cha, hmmm ja... dänn mues ich au nüt me sägä.


    peace

    now grey

  • Zitat

    Original von Cedi
    Ich nimm mini ussaag mit de Ersatzteil priise z'rugg.


    Han gad ebe gseh, das binere normale in serie gbaute Honda 750er Strassemaschine für en Zylinderkopf en NP vo € 10 000 zallsch 8o8o8o8o


    Aber vermuetlich ou nume für eis Modäll, nämlich für d NR750
    :winking_face: