Wie lang gespaart

• jo also wie gseit was für eine und welle Jahrgang chunnt ganz ufs agebot dänn drufa sone 2004er r6 isch au ned z verachte ! und das ,it de chleider bini au scho informiert hocke ned freiwilig ufnen 600er ue ohni vernönftigi usröschtig ! han scho bösi sache ghört hehe

i denke knapp werds ned well wenimer en 600er chaufe den muess s auto warte das eschmer den glich chan eh ned viel met dene "Blächhüfe" afange :grinning_squinting_face:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• ja hallo, ja du bi mir isch das au nöd anderscht gsi!
    ich han mit 18ni no muessä zwei jahr 125er fahrä. dä han ich mir eigentlich dur töffli-mech etc. finanziert
    nach dennä zwei jahr han ich mir denn wellä äh 916 zutue, doch leider han ich denn schnäll mal begriffä, dass ich mir das nie und nimmer chan leischtä! drum han ich denn mis ganzä erspartä zämä kratz und han mir eifach än töff gsucht wo mir bequem isch gsi, guetä zuestand, wenig kilometer und wo mir einiger massä gfallä het.
    ich han denn zu mir gseit: mit dem tue ich jetzt ahfangä lerä und wird ihn höchschtens 2jahr ha, doch es isch den glich 4jahr druss wordä.

so isch das bi mir gsi....

dä dummä g'hört d'welt.....

• Aso ich ha trotz grossem Lohn und trotzdem dasi no dihei gwohnt ha 3/4 Johr gspared. Defür häts es schöns Zätti mit Zuebehör vo mehrere 1000 Franke ge

Und uf min erschte Töff hani gar nid gspared. Do isch es Konto drufgange woni ufde 18 Geburi becho ha drufgange. Hät aber au nur 3000.- koscht :face_with_tongue: Du gsesch weme nid allzu grossi Aasprüch hät ischs recht easy zum anen vernünftige Töff zcho

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

Einmal editiert, zuletzt von Pollito ()

• Für min 50er han i eigetli kei Sekunde gsparet, aso nid bewusst... Konf isch au grad im richtige moment gsi :face_with_tongue:
    Ja de isch den halt eifach so cho, aber defür wird jetzt scho alles Geld uf'd Siite bige für en grosse Töff :grinning_squinting_face:
    (sofern i au mal gross wirde :face_with_tongue: )

• dito :face_with_tongue: min 50er hanimer au mitem konfgeld kauft :grinning_squinting_face: nur hettme leider nur einisch konf :grinning_squinting_face:

greez

• Ich han min Gixxer mit 22 kauft, ha au chli gspart kha abr nit esooo lang. Ha damals no bi de eltere gwohnt kha ( jetzt nümme, und Kasse isch knapp :grinning_squinting_face: ) und bi halt no am schaffe gse (4. Joor jetze) und da het sich das Geld schnell gsammlet. Abr ich ha no mit em Verkäufer abgmacht kha dass ich s in 2 Ratene zahlt....

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• Ich han am Vater gseit luäg jetzt bin ich scho soooo lang din Sohn und so än liäbä und überhaupt, wötsch mir nöd no chli Geld geh weisch wägä oder....
    Noch zwei Johr han ich den fertig abzallt gha und guät isch gsi.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von Toretto
    Ich han am Vater gseit luäg jetzt bin ich scho soooo lang din Sohn und so än liäbä und überhaupt, wötsch mir nöd no chli Geld geh weisch wägä oder....
    Noch zwei Johr han ich den fertig abzallt gha und guät isch gsi.

i glaub das chönnt i vergesse :grinning_face_with_smiling_eyes: aber isch scho en gueti variante :grinning_face_with_smiling_eyes:

esch eigentli lease viel türer weder wenndne bar chaufsch?

• Es goht, no e Möglichkeit wäär denn au Finanziere.... Es git abr au Occasions, wo me mit Leasing kha abzahle...

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• also leasing chani gar ned empfehle..

@ lümmel: säg mal findsch die so gruusig? :mad:
    lol ich glaub ich muen die wörkli aml uswechsle..aber wo söli die nur finde? i frög mal bim mech :thinking_face:

lol..

Listen to many, speak to few

• Zitat

Original von Lancezh
    nie nie nie nie nie nie nie nie leasing kredit oder abzahlig. Nie chinde eifach nie!

Gueti Istellig! Denn lieber warte bis me sich das Ding wirklich cha leischte und halt no ungeduldig warte und freue uf dä Momänt und uf d Maschine :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Lancezh
    nie nie nie nie nie nie nie nie leasing kredit oder abzahlig. Nie chinde eifach nie!

abr dän hetts doch nüme so vil BMW M3 ume womer chöntet versage...:D :face_with_tongue:

• 80% vo de chärre wo umefahred ghöred nöd vollständig de jewilige bsitzer, das isch scho recht heftig, aber wenni öppis glernt han denn nie es leasing, du weisch nie was passier tund inere notsituation denn de töff oder s'auto go abgäh tuet verdammt weh wenns der eh scho finanziell schlecht gaht... das meini dezue =)

• Zitat

Original von Lancezh
    80% vo de chärre wo umefahred ghöred nöd vollständig de jewilige bsitzer, das isch scho recht heftig, aber wenni öppis glernt han denn nie es leasing, du weisch nie was passier tund inere notsituation denn de töff oder s'auto go abgäh tuet verdammt weh wenns der eh scho finanziell schlecht gaht... das meini dezue =)

Leasing isch relativ ... firmenautos bi üs münd im Leasing stoh, geschwige denn vo de monatliche Abschriiber und Stüüre, isch es zT ned's dümmscht. In ZG isch bi Wage ab 90k Neupriis es Leasing stürlich interessanter als en diräktchauf. Aber äbe, alles relativ. Eifach nie sich uf de letscht Zacke useloh.