Wie lang gespaart

• Hi @ all

Nach langer Zeit mache ich jetzt auch wiedermal einen Thread auf ich hoffe es gibt so was ähnliches nicht schon :confused_face:

zum Thread :
    Ich bin anfang April 17 Jahre alt geworden und habe mir angefangen ernsthafte Fragen zu stellen wie es den weitergehen soll noch läppische 365 Tage und dan bin ich bereit auf einen 600er umzusteigen. Das einzige Problem "Geld" ich habe das Gefühl dass ich mit meinem Lehrlingslohn niemals soviel zusammenbringe das ichs bis zum 18en geburi schaffe das geld für einen Töff ( yamaha r6 "06er Modell ) :ugly5: zusammenzubringen.
    Jetzt nimmts mich wunder wie lange habt ihr den gespaart auf euren ersten richtigen Töff! mit wie alt habt ihr ihn gekauft und wie habt ihr schlussendlich das Geld zusammengebracht?

freue mich auf eure Antworten und sorry das ich soviel geschrieben hab :mad:

Greez de skali

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• habe auf den ersten auch recht lange gespart, da ich als schüler nichts verdiene sind halt ein paar ferien drauf gegangen.

für die gixxer ging das sparen nicht so lang, da ich dank militär und weitermachen doch einiges verdiente und kaum was ausgeben musste :mad:

jetzt muss die gixxer aber mindestens 4 jahre halten, bis ich mit studieren fertig bin. sonst bin ich bank rott...

musst einfach ein bisschen reserven haben bei den neuen sportlern...sind leider schweineteuer im unterhalt. hab das ganze bei der gixxer auch etwas unterschätzt...ca alle 4000km nen neuen satz reifen für 450-500CHF, alle 6000km service mit ölwechsel und allem möglichen (250CHF) alle 12'000km nen grossen serivce mit zündkerzenwechsel usw. (400-500CHF) usw usw.

Bei der R6 wird das sicher nicht anders sein. :wand:

also einfach mal alles durchkalkulieren. Wenn du zwar nen hammer mopped hast, aber danach jeden franken dreimal umdrehen musst macht das fahren auch nur noch halb so viel spass....

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• i ha mer zersh au d asprüch vell z hoch gstellt und ha alles s noischte welle, aber mer merkt eifach dases A) seeeehr vell z tür isch und B) oftmals nid mal besser
    d 06er r6 isch zwar huere geil aber die ganze qualitäte wirsch wohl nur uf de rennstrecki uschoschte udn sowieso, ein sturz und du bisch finanziell ruiniert.

i han ganz eifach gspaart ( ha nid mal LOHN GHA ), zitige vertreit, jo alles gmacht was geld geh hett und au verwandti gfrogt:)

und ufnes guets agebot gwartet;)

Listen to many, speak to few

• ja isch halt sooo...

wer immer mit em aktuelle sportlermaterial wett umefahre, de mues halt dementsprechend chöle hah...müsstisch denn ja all 2 jahr wechsle.....

und en unterschied merksch echt nöd, ussert, dass die neu R6 viel unbequemer isch als die alt und einiges weniger guet fahrbar uf de strasse, da leischtig und drehmoment so brutal höch obe, dass andauernd im 1. gang müsstisch fahre und denn fengs mal ab 80-90kmh leischtig hesch.....

da gits bi de 600er einiges humaner abgstimmti töffe.

• jaaa :grinning_face_with_smiling_eyes: i weiss s muess au ned unbeding s 06er modell sii aber en r6 wär halt scho schön gfalltmer eifach extrem de töff
    han aber au scho d gixxer d cbr und kawasaki nöcher agluegt ich denke ich nimm halt den eifacht s bescht agebot egal wele vo dene vierne s isch
    boa das dudas troz kei geldverdiene gschafft hesch donbosco respekt :grinning_squinting_face:
    und also all 2 jahr bruch i kei neue töff :face_with_tongue: wenni d r6 06 wör chaufe dänn wöri die fahre besi nömme mag hehe
    mal no en anderi frag wie tür esch öppe sones rennlederkombi?

• wennd glück hesch und alles passt nach ewig langem sueche wies bi mir gsi isch, denn 750CHF.

wennd e allerweltsfigur hesch (sprich normali figur und ca 1.70 bis 1.80 gross) denn findsch sicher au en guete reschtposchte um die 500.

sobald öppis speziells wotsch oder halt eifach nüd grad öppis passends findsch muesch mit 1200-2500CHF rechne

und d gixxer hani mer ja nume chöne leischte welli öppis verdient han...de staat zahlt drum ebe no recht easy wennd chli bim grüene verein bisch :mad:
    defür isch es verschisse :face_with_rolling_eyes:

3 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• uf mini R6 hani nöd mal so lang gspart gha.... han dazumal ide lehr rächt chöne spare und han dänn woni LAP bestande han mis baby kauft:D bin do gad 19ni worde und isch somit scho meh als 3 jahr her...ich han eifach gwüsst dass es ä R6 mues werde, jahrgang ischmer ächt egal gsi. und das de mech ein guete isch und sis zügs verstaht und kei abzocke macht.

ja, ez chani die erst R6 Bj. 99 (immerna die geilst R6, gaht une usse meh ab als dä neu hightechbomber:D) mis eige nänne, han en coole mech wo de priis und leischtig stimmt und wo ich jedes jahr verbi gange in service

• i will au i de grüen Verein :mad::face_with_tongue: joa am liebscht e wärmer halt scho d r6 :grinning_squinting_face: und i ben 1.84 gross :engel:
    i luege ame uf dene Site do nach occasione ume :
    http://www.motorradhandel.ch http://www.motoscout.ch http://www.gratis-inserate.ch

kenne der na meh siite wome chan occasione sueche (nur ide schwiz wens gaht ^^) ?
    finde meinschtens nix gschids oder z türs :grinning_face_with_smiling_eyes:
    wieviel hend er öbbe so müesse heblättere für ecuhe erscht töff??

greeez skali

• bin au 184cm, und? :grinning_squinting_face: es läbt sich tip top uf de R6 mit däre grössi. soger bequemer als wemer chliner isch....

http://www.moto24.ch gits au na...

mini hät na 8900.- kostet... hät 5000km druf gha, de erst servie isch gratis gsi sowie de erst reifewächsel au :grinning_squinting_face:

• und ned vergässe, au spare für aständigi klamotte ... geisch nume einisch ufe latz mit de jeans oder so 8o

Aber ziit loh ... ich bin uralt worde bis ich mis erschte auto gha han, 26 und töff fahre, ächz zvel Schuel usw. gha ... erscht so mit 22 mol aagfange ... :face_with_rolling_eyes:

• Zum Glück ha ich ä nätte Papi :grinning_squinting_face: Erschti Töff het er mir ghulfe finanziere bi dr Aschaffig und hani so au recht schnell gha (was eigentlich s günschtigschte isch). Unterhalt lit ganz bi mir und das goht eifach abartig ins Gäld (vorallem wenn me no Lehrling isch). Bi jetzt au am sparä für e neue Töff und d Umbaute für uf d Rennstrecki wärde au nit grad günschtig... sicher scho 3/4 Johr am spare und ha nit mol d Hälfti füre neu Töff zämme :grinning_squinting_face:

Usgang und sunschtigi Sache chömme recht kurz die letschti Zit... aber mini Sucht het Vorrang :grinning_squinting_face: Me muess sich halt Prios setze und s Ziel vor de Auge ha, denn goht das scho irgendwie!

• Wenns knapp isch... machs nöd, ich ha mich mit 18ni (vor 8 jahr) immmer meh verschuldet wili halt ebe grad di grosse auto und töff ha wele fahre...

Es tuet zwar "weh" wemer mit öppis chlinnerem oder älterem zersch istigt aber uf di ander siite isch mer denn es paar jahr spöter gschiider und hät meh geld uf de siite um sini maschine erscht richtig zgnüsse.

• ja..also ebe au es älters baujahr isch guet, die unterschied merksch meischtens eeeeeeeh ned soooo brutal:) vorallem nid bi 34 ps

i ha mine ja detzmal bi gratis inserat gfunde..

muesh halt es paar kompromiss in chauf neh

Listen to many, speak to few

• Zitat

Original von Wheeler
    muesh halt es paar kompromiss in chauf neh

so roti gitter vorne inne :grinning_squinting_face: