R1 07 probleme

• ja sicher chasch aber wennts würsch mache wärsch en spinner!

• die chani ja nach 2 jahr uftue
    anderi frog, isches en grosse underschied bezüglich beschlünigung und fahrgfühl zwüsched enere 600er(r6) und ere 1000er (r1)?

Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

Einmal editiert, zuletzt von Angus ()

• vergiss 1000iger drossle bitte. da macht mr jez eifach nid und s'gäld isch es au nöd wert.

und offe gits natürli en unterschied zwüschere 600er und ere 1000iger offe, aber da muesi wohl chum erchläre :winking_face:

600 handlicher defür nid ganz so brachiali beschlünigung und 1000iger weniger handlich defür huiiiiii :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von Angus
    chan mer e r1 au uf 25kw beschränke?

Gang zum Peter Sommer, das isch so en Idiot de dir e 1000er CBR RR mit 25kw verchauft.

Wenn Du de ke Problem demit hesch vonem 50zgerli aghängt zwerde bi de beschlüünigung den mach du das.

Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

• drossleti 600er, hersteller egal aber bevorzugt japaner :winking_face: aber eifach piano, e drossleti 600er zieht scho es bizzli meh als en 50er roller :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von Angus
    was empfäled ihr mir als afaänger töff? nach 2 jahr 50cc roller?

Einzylinder... :engel:

• scho nome woni vom 50ccm roller ofd aprilia 125 omgstege ben hani scho dänkt 8o ! woni nochär of die drosslet r6 ben hani nomol dänkt 8o ! ond weni sie denn uftue ond spöter d R1 zieh esches eifach no meh abartig 8o8o8o8o :grinning_squinting_face:

edit: mer schweiffe do chli vom thema ab ;)!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()

• ja wege mir^^ich wird mer wohle e yzf-r6 chaufe:D
    aber zu den lags? was isch das? o_O

Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!