joah, han do no es bizzli es nachdänklichs video zur 07ner R1 gfunde... luegeds eu mol aa ich mues säge zum glück han ich no es old school dingens
R1 07 probleme
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Hypi -
19. April 2007 01:47 -
Erledigt
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Zitat
Original von Hypi
joah, han do no es bizzli es nachdänklichs video zur 07ner R1 gfunde... luegeds eu mol aa ich mues säge zum glück han ich no es old school dingensdas wo du hesch chamer au no 'chic' dezue säge... di neu ... ääächz, burps ..
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halt zuviel elektronik..das macht alles nur schlimmer
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naja. es steckt halt nochli i dä chinderschueh, also alli wo sich die neu R1 chaufed sind halt sozäge beta teschter schinbar isch das nur bi dä amerikanische versione so dass d'leischtig erscht mit ere längere verzögerig chunnt.
fahrt do inne irgendeine e 07ner R1 wo das bestätige chan?
@lümmel: da hesch du völlig rächt. d'optik händs vergeigt und dä einzig grund das ding z'chaufe schiiint mackene z'ha
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mir gfallt die neu halt au ned so..lieber d 06er oder 05er
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de einzig grund die neu z chaufe isch de motor wo unde meh druck het.
Doch schinbar macht das tolle gas per wire system wos au scho i de R6 hend immer no problem...
und mit de ganze verstellbare asugstutze und weiss ich nüd was alles chans halt schnell mal irgendwo en programmfehler hah und alles spinnt.
doch wenn mer unbedingt meh druck wott gits au anders...zum biespiel e hässlichi 10er kawa mit limaproblem, oder e cooli gixxer mit hässliche uspüff.
oder denn e duc wo zwar weniger elektronik drinne het, doch defür umso meh spinner het
gange sie denn mal nächscht oder übernächscht wuche go teschte. denn chani denn meh säge wege dem drive per wire zeugs....
a de r6 hets emal funktioniert, aber isch sicher au a abstimmigssach und eifach de gedanke, dass ich s gas nume per elektrosignal ufmache gfallt mer eifach schlichtweg nöd. finde da die direkti kabelverbindig irgendwie sympatischer
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also sinvoll findis scho muesi säge wennt uf d'rennstrecki gasch isch das sicher en chline vorteil wenns denn mol richtig abgstimmt isch. mues sie glaubs au mol go fahre wenn sie meh druck söll ha wahrschinli merk ich dä unterschied ehh nöd
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Ihr versucht ein Motorrad, erst noch die R1, zu beurteilen ohne dass ihr je damit gefahren seit?
hab gute 1600km gefahren.Ich habe 2 "nachteile" festgestellt, beim langsam fahren, so 10km/h, kann man das Gas nicht sanft dosieren, also immer gas auf gas zu...
Der andere nachteil ist, meiner meinung nach, dass die neue ab 8000u/min so abartigen geil und lauten Sound von sich gibt ,dass man sich daran gewöhnen muss, ich jedenfals.Also, geht mit dem Bike mal fahren, nicht nur 5km...
Die unterschiede von R1, Fireblad, Gsx-R und ZX-10R sind so minimal, dass man halt einfach auf's Herz hören muss und sich dann entscheidet welche es sein soll...
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also zur gixxr chönnt ich dir dä grossi unterschied scho säge aber da lömmer jez
wie scheisse isch denn das, dassd jez nüm dosiere chasch? bisch jez eifach die ganz zit am kupplig durredrucke zum langsam fahre?
btw mir händs jo nur abbem vid beurteilt. aber wenn das nur bi dä usa version so isch isch ja guet
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Zitat
Original von YZF-R1
Ihr versucht ein Motorrad, erst noch die R1, zu beurteilen ohne dass ihr je damit gefahren seit?
hab gute 1600km gefahren.Ich habe 2 "nachteile" festgestellt, beim langsam fahren, so 10km/h, kann man das Gas nicht sanft dosieren, also immer gas auf gas zu...
Der andere nachteil ist, meiner meinung nach, dass die neue ab 8000u/min so abartigen geil und lauten Sound von sich gibt ,dass man sich daran gewöhnen muss, ich jedenfals.Also, geht mit dem Bike mal fahren, nicht nur 5km...
Die unterschiede von R1, Fireblad, Gsx-R und ZX-10R sind so minimal, dass man halt einfach auf's Herz hören muss und sich dann entscheidet welche es sein soll...
schon klar, die neue bin ich noch nicht gefahren, darum auch noch kein Urteil von mir. Aber letztes Jahr, so ziemlich jedes BigBike und paar 6er 7,5er gixxer, jede total ca. 1500-2000km ... darum erlaube ich mir ab und zu mal ein Urteil. .... Zu deinem Letzteren ... Du kannst heute alle 1k-Möfis nehmen, und sind alle gut, ist Geschmack, wie man sich fühlt und sitzt, keiner in diesem Forum bringt die Dinger an die Grenze, nur sich selbst
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Zitat
Original von Hypi
wie scheisse isch denn das, dassd jez nüm dosiere chasch? bisch jez eifach die ganz zit am kupplig durredrucke zum langsam fahre?Nein, nein, so extrem ist schon nicht... Kannst ohne problem die Kupplung los lassen, einfach beim versuch sachte ein wenig gas zu geben ruckelts. Auf jedenfall bei mir... Vielleicht hab ich zz einfach zu wenig rutiene (hm, wie schreibt man das )
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Also, ich bi si au scho gfahrä und han kei rucklä gmerkt.
Im Verglich zu minerä 2000er fehlt mir dä Durchzug und d'Leistig unäusä(wenn mer ez vo ussfährtli redet), ober obä usä chasch si fascht nüm hebä wä äm vorwärtsdrang.
Optik findi isch besser wordä, het mi Kante und gseht agressiver us. -
Sali zämu!
Also vo denu problem wo du da erzählsch isch mier bis jetz mit miner R1 07 nigs derartigs üfgfallu.
Eu das mit dum gas gäh isch bi mier keis problem!
Das mit der Kupplig isch mier eu bekannt. Mitlerwil hänsch i de USA en Pressemitteilig wegu dem Problem üsa gigä! Was genau dri steit weisi aber nit.
Ansonschtu chani nur segu das d leischtig im verglich zur RN 12 ( Modell 04 - 06 ) einiges glichmässiger uber u ganz drehzahlberiech isetzt. Leischtigsentfaltig isch so halt vill besser, jedoch fehlt einum der altbekannt bums ab und züä halt scho. Ansonschtu müässi segu das der töff ine kurve wie uf schine isch und super zum fahre isch. UND apropo Ton: Ich han en LEO VINCE EVO 2 Factory version druf . Also wenn mim original ton scho z kämpfu hesch empfelli kei ersatzschaldämpfer man o man. Macht glich vill krach wie d CBR 1000 RR mit komplettalag vom kolleg.
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Ah und das mit dem kuppligs rucklu: Wart mal bis d Anti Hopping kupplig richtig i gfahru isch. De besserts ganz sicher!
Wie denn auch sei.
Viel Spass an alle beim fröhlichen angasenTschau zämu
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chan mer e r1 au uf 25kw beschränke?
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