Jaja geili Spekulatione
ich bi meilewiit vom Streckerand entfernt gsi. Han i dem Moment au nid plötzli es Gas ufgrisse, bi ja scho fasch am Endi vom dritte Gang gsi. Hät sich würki agfühlt, als heg mich eine touchiert so plötzli ischs grutscht. Und uf di recht siite bini gheit, wili nochem Slide no 200 Meter Zickzack gfahre bi Das isch denn sozägä Zuefall gsi uf weli siite dasi gheit bi
Dass du und vill ander das Phänomen nid kenned cha scho sii. Ich bin halt au vode dritte Rundi bis ufd Raschte gfahre (isch zimli gnau die Rundi wodi überholt ha). Dezue bini eine wo relativ früeh wider beschleuniged. Do heizt de Reife scho ordendlich meh uf. Es git vill wo behauptet, dass en Strassesportpneu zwor vill Grip hät, im Grenzbereich allerdings zimli schnell ohni Vorwarnig ufgiit. Has bis vorgescht au nid glaubt, ha immer denkt die wend ihri Fahrfehler eifach nid zuegä. Tja und ez würi mir gern en Fahrfehler iigestoh, denn wüssti wenigschtens wiso mis Zätti ez chli lädiert isch. Aber Do de Rutscher wiit wäg vom Rand und wiit wäg vom "Gas-ufrisse"-Punkt passiert isch gsehnis nid.