Pipo: Föck zvill reifedruck

  • also ich bin au scho mit 2.2 bar umegfahre... also bi zu de nächschti tankstelle...


    praktisch unfahrbar! da müesst de pnö erscht no warm werde,so fühlt er sich mega platt ah...


    ich han jetzt glaub 2.5 vorne und hine 2.9
    und bin demit eigentlich mega zfriede...


    isch au töfftyp abhängig...

  • je tüüfer de druck, umso schnäller chunnt er uf temperatur und umso gröber gript er (z'tüüf isch natürli nümm guet).
    ich bi mit de sumo mängisch mit 1.8-2.0 umegfahre (wenns chalt xii isch oder uf de strecki) und das hed zimmli ghebet.
    mit höcherem druck wird de finke ned so warm und isch langläbiger. wenn also nie es problem mit em grip gha hesch, chasch eigentlich easy so wiiterfahre.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • zviel isch nüd guet und zwenig au nöd.


    ich fahre meischtens mit 2.5/2.5 ume. wenns eher warm isch denn chli weniger.


    Well zwenig druck isch nüd guet wenns scho warm isch, well de reife denn zuesätzlich sich dur meh walkarbeit no meh ufwärmt und so irgendwenn sogar afangt schmiere (guet uf de strass bringsch das wohl nüd eifach here)
    hesch halt eifach einiges weniger a laufleischtig.



    aber zu viel druck isch genau so schädlich, da 1. de grip nümm glich vorhande isch und somit sich de reife au zu fescht ufwärmt, da er zu viel schlupf het. en reife mit meh schlupf, wo sich also zfescht duredrüllt, de wird zu warm und verschleisst genau so zschnell.


    also im summer bi warme temps derfeds sicher die 2.2bar sii. im früehlig und herbscht fahr ich mit 2.5 ume.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ich säg nur eis:


    1,5/1,5 denn grippets mitem Monobike :smiling_face_with_horns:


    Verschleiss??? Scho man en Radiergummi ane Schliifschiibe ghebet? :grinning_squinting_face:

  • chasch im owners manual na luege.


    ich ha bi de sumo au 2.0 und 2.2. het scho chli grobe verschleiss. vorallem wenn mer chli vil mit em hinderrad schlirget.....

    guns for show, knifes for pro

  • Zitat

    Original von Neeri
    Ich säg nur eis:


    1,5/1,5 denn grippets mitem Monobike :smiling_face_with_horns:


    Verschleiss??? Scho man en Radiergummi ane Schliifschiibe ghebet? :grinning_squinting_face:


    also das fahr i ned emol uf de pischte ... de goldspeed isch perfekt zwüsche 1.7 und 1.8, und de slick lohn i sälte under 1.6 - 1.7


    bim duci ... goh ni uf mini pirelli mit 2.5 .. die sind aber sowieso grad dune :smiling_face:

  • Salü Zäme
    Ich glaub meh weder 2,2/2,5 isch ned optimal. Es chunt sicher uf de Reife a. Mich tschuderets aber ohne Gepäck und Sozius/a.

  • Zitat

    Original von Hanni-bal
    Jo was wördet er benere z750 inne loh so bar mässig ??


    2.2 seit michelin bim pipo


    und 2.5 seit suzuki für mini gixxer.


    die meischte töff hend 2.5 im solobetrieb und 2.9 mit sozia und gepäck.


    doch ich würd so chli es zwüscheding zwüsched de 2.2 und 2.5 mache.


    solang de reife nüd afangt rutsche chans nüd soo falsch siii.


    und wennd meh laufleischtig wetsch und de reife sowieso immer vorsichtig warmfahrsch, denn chasch sicher 2.5 inetue.


    wennd lieber schnell guete grip wetsch, denn machsch eher 2.2 ine

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    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von Hanni-bal
    Jo was wördet er benere z750 inne loh so bar mässig ??


    das was im benutzerhandbuech vo de z750 drin staht!


    also 2.5 vorne und hine 2.9!
    und ich fahre jetzt min 3 satz PIPO mit dem luftdruck...
    und bin beschtens zfriede!


    und du bisch nöd weniger schnäll unterwägs als üsi supersportler fraktion! :face_with_tongue:


    @ all


    bitte dänket doch au chli drah, dass ä rännmaschine nöd es naked bike isch! ä z750 isch locker mal 30kg schwerer als ä 600er gixxer! das ihr mit weniger druck uschömet, das gsehni ich ih!


    und uf de öffentlichi strassene gaht au d'sicherheit vor!
    en pnö mit weniger druck isch i de erschti meter unfahrbar! vorallem bringsch de gar nöd so warm ane, wie uf äre rännpischte...

  • also ich han s'gfühl ob jetzt 0,2 meh oder weniger im pneu hesch, äh chlie tüpflischiesserei isch... han scho paar mal unabhängig vo ähnand ghört, das diä druckahzeigä vo tankstell zu tankstell so wieso rächti abwichigä händ!? wie au immer.....

    dä dummä g'hört d'welt.....

    Einmal editiert, zuletzt von sugibängel ()

  • Ich ha ufde Zätti 2.5/2.9 chläbed wie'd Sau. De PiPo isch eh nid ad Grenze zbringe mitde Zätti. Zwenig Power und zwenig Schräglagefreiheit.
    Ironischerwiis bini genau mit dem Setup in AdR am Mittwuch ufd Schnauze gheit will de MPP urplötzlich de Grip verlore hät am Endi vode lange Rechts vorde lange Gerade. Di einte säged zvill Reifedruck, min Mech meint de PiPo überhitzi ufde Strecki eifach zschnell... :face_with_rolling_eyes:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von Pollito
    Ich ha ufde Zätti 2.5/2.9 chläbed wie'd Sau. De PiPo isch eh nid ad Grenze zbringe mitde Zätti. Zwenig Power und zwenig Schräglagefreiheit.
    Ironischerwiis bini genau mit dem Setup in AdR am Mittwuch ufd Schnauze gheit will de MPP urplötzlich de Grip verlore hät am Endi vode lange Rechts vorde lange Gerade. Di einte säged zvill Reifedruck, min Mech meint de PiPo überhitzi ufde Strecki eifach zschnell... :face_with_rolling_eyes:


    sorry aber ich chan mir das nöd ganz vorstelle, das uf eimal kei grip meh gah häsch... ich han bis jetzt kein einzige rutscher gah uf äm ring... nöd 1mm... und fahre mit dem gliche setup. und am nahmittag bini dänn würklie mit dä fuessraschter no am bode cho!


    ich dänke eher du bisch det mit dem hinterrad näbet de bahn cho und somit erchlärt sich au de sturz uf die rächti siete vom moped... aber sind nur spekulatione...
    (hat sogar eine verzählt wo grad hinder dir gfahre isch...)


    ich bin det dänn verbie gfahre wo du scho im sandchaschte am sändele gsie bisch... :face_with_tongue:

    Einmal editiert, zuletzt von Firefox83 ()