Mein lässiges "hoppala" erlebnis...

• Es bild vo de hütige tour... mit aber nöd vo mir...

[Blockierte Grafik: http://www.lancelot.ch/d6.jpg]

Hüt hani ganz e geili situation gha, isch mer i dene 5 jahr woni jetzt töff fahre no nie passiert... stande anere chrüzig und gibe chli stoff im erschte, ide mitti vo de kurve wotti schalte, trucke d'kupplig voll dure, zieh de gashebel und d'kupplig rutsch mer ab, zmitzt woni voll ufs gas gange oder ich han si losglah, kei ahnig...

guet.. ich ha ja nu 155 ps, also was söll da scho passiere... vorderrad weg, en halbe meter id höchi ide kurve, de motor jault wienes rudel wölf uf ecstasy und ich bring d'maschine arschcool under kontrolle... (guet isch mis sunnevisier dune gsi, susch hett jede gseh dasi schier es herzchriesi kriegt han)

tja... das hani eu jetzt wele mitteile.. hett uf jede fall schier de abflug gmacht hettich nöd so grossi eier :p ...

• wenn ich dir entgege gfahre wer hettmi wahrschindli verneigt vor dem meischterhafte kurve-wheeler :winking_face:

*immer na am versueche mini DT z wheele*

• Hihi... willkomme im Club ... :grinning_squinting_face: ... han mol binere chrüzig genau e stei unders voderrad breicht bim aahalte... ca. 15m uf dem gschliffe und all händ und füess verrüert :grinning_squinting_face:

ghörsch jetzt au zu dene wo en einteiler chaufed... dänn chas härz und alles andere was abegheit nüme usegheie :face_with_tongue:

Einmal editiert, zuletzt von Idefix ()

• Zitat

Original von Lümmel
    Hihi... willkomme im Club ... :grinning_squinting_face: ... han mol binere chrüzig genau e stei unders voderrad breicht bim aahalte... ca. 15m uf dem gschliffe und all händ und füess verrüert :grinning_squinting_face:

ghörsch jetzt au zu dene wo en einteiler chaufed... dänn chas härz und alles andere was abegheit nüme usegheie :face_with_tongue:

Schoso.. mueni jetzt denn wohl, die huere drecks jagge woni momentan han hät eifach zvill luftwiederstand weni mit 300 umeflüge :face_with_tongue:

• hehe jo denn hesch nomol glöck gha :)! be mer hets einisch inere korve so scheiss sand gha ond ich has ned gseh fahre ine ond rötsche eifach of die ander strossesite wo en lastwage entäge cho esch! er hets aber grad gseh voll ofd chlötz ond die sach esch au no glimfplich usgange! mech hets au ned omgrüehrt woni ke sand me onderem rad gha han hani weder gripp gfasst ond de töff zom stillstand brocht :)!

mini eier send also au sehr gross :smiling_face: haha

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• miiiini eier sind ja wol die allergröschte maaaan :mad:

wie hend ihr den das pic gmacht?

genau will so viel leischtig so gföhrlich isch, fahr ich us prinzip nur mit 25kw ume... mir langed da nemmlich vollkomme... 2mm gas geh, isch eh scho zviel... nähmed eu es biispiel a mir (hett übrigens polizei au scho gmeint gha ich seg e guets vorbild für anderi :grinning_squinting_face: )

bisch nach em tüürli na bim schläpfer ga tanke gsi?
    bin det gad mit mim biotöffli de hogger durrab cho und han 3 töfflifahrer det gseh tanke.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• ja so schocksituatione gits halt immer wieder...

hüt paar mal bekanntschaft mit bitumestreife und mitm komplett abgafhrne vorderreife gmacht...versetzt einem s rad immer ganz nett...

und bodewelle und dolledeckel in kurve sind au scheisse....da hani au im schwarzwald scho en heftigere schock gha....vorallem wenn anderi töff entgegechömed gäll hypi :wand::face_with_rolling_eyes:

Bini jetzt au en HELD :mad:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• ich au. nume hanis nüd gseh wege de sunne und schattewechsel und em verspieglete visier...

vielicht besser gsi...susch hetti wieder irgendwelchi komische schlangelinie drum ume gfahre, wo wohl no gfährlicher gsi währed....

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Jo aber ich meine die ufem bauamt söt mer klöpfe so was macht mer ned uf strass :frowning_face: Die sind halt no nie Töffgfahre :frowning_face:

Greez Mige

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• mini letzti 125 er Fahrt isch au guet gsie.
    Zürich Weststrasse:
    Überhole alli Auto und Fahre Fett vord Kolonne.
    Am Gäsele, isch ja Rot, den Grüen, Ich Voll Gas wot Kupplig loslah und Rätsch. Kabel vo de Kublig Rist.
    Und ich vor allne Auto. Eis Hup Konzert und ich mitedrinn.
    Isch mer gar nöd Peinlich gsie.
    Bin denn aber glich no Hei cho, eifach ohni Kupplig.

• do isch sicher au de helm rot worde :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Lümmel

do isch sicher au de helm rot worde :grinning_squinting_face:

... kenne öppis ähnlichs, aber mitem auto ... du mol s'parkhuus-usfahrts-ticket verlüre, vo Urania Parkhuus in Züri am Samschtig am 4i und stoh a de barriere :mad: