Hey Zämä...

• Hello Zämä,

han mich au mal welle vorstelle... Heisse Fabienne und chume usem Züri Oberland. Sitt es paar Wuche bini stolzi Bsitzerin vom neue CBR :grinning_squinting_face: !
    Zerst hani miteme 50er Honda agfange und mit 18ni hets dänn en NSR gäh und jetzt ebe d'CBR.

Freu mich uf guäti Diskussione und Themas und dasi paar netti Lüütlis kännelärne da ine.

Grüässli und wünsche jetzt scho es schöns Weekend :smiling_face: !

Fabi

• Ciao Fabi.
    Jo den will ich dich herzlich willkomme heissä. Bin die neu CBR letscht wuchä go Testfahrä, geils Grät. Viel Spass dämit und viel Spass do inä.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Bilder bilder bilder =)

Herzlich Willkomme

• Chömmed :smiling_face: ! Muäss zerst mal na mache.... aber isch di Wiis/Schwarz!

Danke a all für die nett Begrüässig :smiling_face: !

• Zitat

Original von Delendre
    Hehe, do isch öper Honda treu blibe :face_with_tongue: Gits au nit sehr oft :grinning_squinting_face: !

Ja, warum au nid? Nie Problem kha und immer nur Freud :smiling_face: ! Du dämfall au Treu blibe?

• Jup minere jetzige CBR blibli treu... die gibi nit freiwillig ab :grinning_squinting_face: Bis ufe Stüürchettispanner hani no nie grösseri Problem gha! Und das isch jo nüt neus bi dr CBR und au nit wirklich schlimm... :grinning_squinting_face: Drum, ich verteidig mini alti Lady wenn öper öpis gegä sie seit... hehe :grinning_squinting_face:

• au vo mir es herzlichs willkomme... langsam giz ja immer meh fraue da inne :grinning_squinting_face:
    bisch du öppädie i de region hinwil underwegs? chönnt na sii dasi di mal gseh ha verbiidüüse.

Zitat

Original von Löpeli

Chömmed :smiling_face: ! Muäss zerst mal na mache.... aber isch di Wiis/Schwarz!

Danke a all für die nett Begrüässig :smiling_face: !

er will gar ned d'föteli vo dim töff :smiling_face_with_horns:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Au vo mer grad no es sali of Züri use... vel Spass do enne