• Hoi zämme!

Leider habe ich keinen passenden Bereich gefunden, in welchem man sich vorstellen kann, deshalb mache ich das hier :grinning_squinting_face:

Heisse David, bin 20 Jahre jung und wohne in Basel. Ich fahre eine CBR 600 FS 01... bald gibts für die Strasse was Neues und die CBR wird für die RS endlich richtig umgebaut.

Hoffe hier einige Informationen und nette Leute zu finden. Gerne helfe ich auch wo ich kann!

Wenn ihr noch mehr wissen wollt: meine homepage

In diesem Sinne

Gruess Dele :grinning_squinting_face:

• tztztz ... hoi du! Muesch di nume aständig benäh, dänn chunsch vom Chef keis uf d'finger über :smiling_face:

Viel Spass do ine!

• grüezi ond vell spass do em forum.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Salut und viel Spass do inä. Än hobel nur für d'RS *träum* cool für dich.
    Villicht gseht mä sich jo mol uf dä Strecki.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• au es grüezi usem aargau. vell spass und schöni toure

cu charlie

ps du muesch ja mega guet verdiene. :grinning_squinting_face:

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Merci für die nätte Begriessige :smiling_face:

Hehe, nei ich verdien ziemlich wenig (bi no in dr Lehr) aber ich spar so guet wies goht und ehrlich gseit hälfe mir mini Eltärä no chli um über d Rundi z cho! Ohni Sie wär das nit wirklich möglich!

Aber ebe... im Summer bini jedi freii Minute ufem Töff und bruch sunscht fascht kei Geld... anderi versuffes am Weekend während ich denn halt niechtern blib (isch ziemlich lasch niechtern anere Party :grinning_squinting_face: )

Gruess Dele

• Sali.. herzlich willkome im Forum.

De wägem falsche Forum isch keis Problem.. die User da sind so brav, isch amig grad guet wenni wider mal chan luege ob de "Verschieben" Chnopf nonig aagroschtet isch :ugly: :D.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)