De Willi Fred

  • Oder uf englisch: The Wheelie Thread


    Mich nimmt mal wunder, wer da ine chan richtigi Wheelies fahre, wer's nöd chan, wer's gern wür chönne, wer Erfahrige mit Wheelies gmacht het, oder was au immer.


    Also mich het im letschte Herbscht en Kolleg giggerig gmacht, woner us heiterem Himmel ufem Hinderrad a mier verbiigfahre isch :evil2: .
    Vor zwei Wuche hani denn au mal probiert s Vorderrad vom Bode wegzbringe... natürlich kei Chance :wand: . Und denn halt zwüschetdure immer mal wider probiert.
    Uf de letschte Fahrt hani's denn immerhin mal vo 50km/h bis in Drehzahlbegrenzer ufem Hinderrad gschafft *megastolzbin*.


    Ich weiss, Wheelies sind öppe genauso sinnlos wie Hangoff, aber geil isch es trotzdem, wemmers chan :grinning_squinting_face: .


    Bi gspannt was ier z verzelle hend


    Greetz Boo

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Ou da chunnt de gli de Beni :grinning_squinting_face:


    Mit de 750zger gahts so halbe, isch halt au fascht 300kilo schwer, aber so vo 30km/h vollgas de chunt die au ufe. Asuschte de erschtig Wheelie hani ufere Usfahrt mit es paar vo da gha, debi isches nödmal absicht gsi xD

  • ich bin erscht chli am power wheelies üebe... isch chli gschiiider zum afo als mit kupplig spicke lah.


    leider isch d'R1 unde use nid so drehfreudig, daher chunnt s'vorderrrad au erscht so bi 70-80 km/h ufe. und ja i mues dr ja nid verzelle wie schnell ich nachher bin wenn dä erscht gang bis uf 166 gat :winking_face:


    kupplig hani nur ein/zweimal spicke lah aber da isch mir chli z'ungühr füren afang. bin emmel rächt verschrockä. glaub am beschte wärs ufere sumo mit so öbbisem afo :winking_face:


    do no es guets vid zum wheele

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Jo ich ha au ehn 750ger.... Aber möchets er das im 1gang oder goht das au no im 2te?? :winking_face:



    Greez Mige

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Wheelie scho mit minere 125RS gmacht, aber sit mim hhmmm... Sturz mite de 996 ... han i chli bammel, het mi 3 mönet spital koschtet :frowning_face:

  • Powerwheelie klapped ned bi minere 600er, ich mues also echli würge. Ich machs immer im 1. Gang, so uf 6.5-7.5KUmin, denn Gas zue und denn grad wider voll uuf (ohni Kupplig). Bi minere Übersetzig würked da ca 760Nm am Hinderrad. Im 2.Gang isch s Maximum 670Nm, gaht bi minere Maschine also wahrschinli nüm im 2.


    Müesst irgendwie no lerne d Hinderbräms z bruuche. Aber die erscht Reaktion wenni schiss bechume isch eh vom Gas zgah :face_with_rolling_eyes: .

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  • du meinsch wohl 76Nm und 67Nm.... 760 wär da scho bizli übertribe... und so vill ich weiss isch ja es powerwheelie eifach mitem gas obs zue machsch oder nöd spillt ja glaub kei rolle oder? powerwheelie isches ja nüme sobald kupplig bruchsch hani mal gmeint...

  • Wie d Begriff definiert sind weissi au nöd, han gmeint Powerwheelie sig eifach mit Vollgas durezieh, chan mi aber au tüsche. Aber mini Zahle stimmed scho. Die 67Nm chömed vom Motor (i jedem Gang), denn chunnt ja d Übersetzig is Spiil und am Hinderrad würked denn tatsächlich 600Nm und meh, je nach Gang halt.

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    Einmal editiert, zuletzt von Boo ()

  • aso vo de theorie her chanis 1a und s fahre beni am üebe han letsch februar en kurs gmacht in friedrichshafen. esch no lustig gsi. aso i due met de katy eigentlech emer im 2te gang üebe de ersti esch fasch chlei grob. aber mues no de hinderbrämshebel umbaue dases rechtig chan losgah aber vo denn ah werd güebt.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Ich würds jo sehr gern chönä, aber han viel z'viel angscht um mini Sugi... .-(

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Ich würds jo sehr gern chönä, aber han viel z'viel angscht um mini Sugi... .-(


    das chond mer doch sehr bekannt vor. god mer ned andersch. aber ned wäg de sugi :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Guät äbä ich würd mich wohrschindlich au nöd trauä wenn ich ä KTM hetti, döt het ich den aifach angscht um min Arsch. :smiling_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • also - ich "kann" keine Wheelies im Strassenverkehr fahren. Wüsste auch nicht, für was das gut sein soll, auf die Fresse legen kann ich mich im Endruotraining und auf der Crosspiste genügend oft - und dann kostet es ein paar blaue Flecken und wenn's hoch kommt mal eine Spiegelhalterung oder einen Kupplungs- oder Bremshebel.


    Im Enduoeinsatz oder auf Rallyes sind Wheelis an der Tagesordnung. Kurze Übersetzung, Power ohne ende, eine gleichmässige Gewichtsverteilung (50/50 Vorder-Hinterrad) und Bodenwellen welche nur noch bisschen Gas brauchen, damit das Vorderrad abhebt. Bei rund 70-80 Kilo pro Achse und Federwegen welche selbst gröbste Unebenheiten einfach wegschlucken, ist es einer Enduro auch völlig egal, ob sie nun über ein Waschbrett bügelt, oder ob das Vorderrad aus der ersten Etage wieder auf den Boden knallt.


    Auf der Strasse sieht die Sache dann doch sehr viel anders aus. Kurze Federwege mit brutal hart abgestimmten Federn welche auch bei Vollbremsungen aus 250 Km/h und Bodenwellen nicht auf Block gehen sind ja eines - die Kiste (wegen den grossen Motoren meist auch eher aufs Vorderrad orientiert - was die Fahrerposition nicht besser macht) aus Luftiger höhe immer wieder abzusetzen eine andere. Will nicht behaupten, dass damit recht schnell was kaputt geht, aber das eine Sportmaschine dafür nicht wirklich konzipiert wurde, dürfte zumindest Leuten zu denken geben welche auch mal länger als nur 1 bis 2 Saison fahren wollen bevor die Fahrwerke überarbeitet werden müssen. Dass dazu je nach Ölkreislauf der Motor an Ölmangel leiden kann bei langen Wheeli-Passagen, kommt dann noch dazu.


    Rein technisch gibt es logischerweise Maschinen welche sich besser eignen als andere - aber nicht vergessen, dass Stunt-Profis viele Teile (z.B. gesamter Ölkreislauf) geändert haben, damit die Kisten auch paar Shows durchhalten.


    Rennmaschinen haben den Nachteil, dass der 1. Gang sehr lang übersetzt ist (teilweise über 100 Km/h), damit man auf der Rennstrecke eben auch in diesem um enge Kurven fahren kann. Dass damit Wheelis nicht einfacher werden, dürfte nachzuvollziehen sein (also: wer trotzdem will = einiges kürzer übersetzten!). Hier also lieber im 2. Gang auf das Drehmoment vertrauen - Abflug bei den Geschwindigkeiten tut dann allerdings nicht nur der Maschine weh :face_with_tongue:


    Wer mal schaut, was die Stunt-Leute fahren, kanns ich schnell vorstellen wieso: Maschinen mit kurzen Radständen (also eher nicht Hochgeschwindigeitstauglich), mit extrem kurzen Übersetzungen, zudem völlig unverschalt - ja, auch die Jungs müssen rechnen, damit sie über die Runden kommen.


    Das gewisse Leute selbst eine Harley Fat Boy aufs Hinterrad bekommen (meist aber mit Passagier hinten drauf), ist schon Wahnsinn - allerdings haben die Kisten auch brutal getunte 1.8 Liter Motoren verbaut :grinning_squinting_face:


    Wie auch immer: wer üben will, soll das lieber mit einer unverschlaten Enduro auf einem Schotterweg machen, alles andere freut vor allem den Händler (und wer die Kiste mal abgelegt hat weiss - da kann man froh sein, wenn's nicht gleich ein wirtschaftlicher Totalschaden wird).


    Marc
    nur so ganz nebenbei: in Italien droht Beschlagnahmung der Maschine, wenn man Wheeli fährt 8o - könnte bei einem Unfall auch hier Probleme geben, da die Maschine nicht in einem normalen Fahrzustand ist und beispielsweise weder Lenkung noch Vorderradbremse dabei funktionieren (ok, das war dann mal wieder die Durchsage des Versicherungs-Heinis, wollen wir es damit mal bewenden lassen).