Blaulicht

• nöd schowider!

am samstig sind dä fitzi und ich go töfflä richtig murtä. nachdem mir üses hotelzimmer bezogä gha händ simmer no es chliises usfährtli go mache bises dunkel worä isch. üsi mopets hämmer bim hotel bimnä chliine unterstand chönne abstellä. Dänn simmer chli in usgang und händ paar bierli trunke, tip top, idi letscht bar wommer ine sind, isch die gsie vo dem hotel womer gschlafä händ. Det innä hämmer en franzos oder so 'kännäglehrt' und irgendwie häts dä nöd so guet gha mit üs. isch en zimli agressivä zwärg gsie! nachmenä nasästeuber wonich kassiert ha hätter dänn agfange verzellä dass er üsi maschine wird umrüerä! hmmm, was macht mer als normalstärbliche i derä situation? leider sind sie in überzahl gsie wo en faustwechsel villicht nöd ganz di richtig lösig gsie wär. also sind dä fitzi und ich use, händ dä schlüssel gno und wellä üsi maschine 200m wiiter wägg id altstadt parke.
    Blick links, blick rächts und dänn die fascht 100% steili strass ufefahrä! 30m gefahren blizt öppis zimli abneigends im rückspiegel, toll! mir ohni helm und narürli en blasiwärt vo eim promill! aus die maus! fuckyouall!
    mit echli glück gat dsaison 2007 und es bizli vom 2008 für mich nur als velofahrer an start!

K&N luftfilter bringt bide 600er k6 sugi 15km/h meh topspeed! Yeah! aber nöd zum vergliche mit de ninja! :mad:
    hebet sorg jungs!

now grey

• Achtung! Es wird immer rücksicht gno bi dettigne sache wie LANG du ohni helm gfahre bisch bzw. wo du häsch ane welle.. , unbedingt ispruch erhebe und dini situation schildere, wenns züge gha hät ide Bar isch eui reaktion meh als verständlich gsi....

• nüd lo gfalle lo, Anwalt & klari Schilderig, git gueti möglichkeite

• würd au versueche da irgendwie dur en awalt e milderig zbewürke, well das isch scho chli all zu sehr scheisse gloffe.

ich hett wohl genau s gliche gmacht, wenn mer irgend so en trottel adroht, dass er mis töffli gaht go umgheie.... :böse::wand:

Zitat

Original von Ninjaturtle
    K&N luftfilter bringt bide 600er k6 sugi 15km/h meh topspeed! Yeah!

chani fasch nüd glaube, aber wenn doch, denn isch cool. han ebe au eine drinne. zumindescht guet und luut lauft sie.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• jo de wetz esch eifach daser noll bewies het! i mein chan jo jede cho ond säge er het MÖSSE wegg fahre! aber probiere wördis au of jedefall vorallem wells jo wörkli so gsi esch onds eifach voll de abgfuckt shit esch wennd jetzt wäge dem d a-charte zoge hesch!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• wtf? da isch ja übelscht, die franzose wieder :winking_face:

ich hetti vo afang a d'polizei cho lah zum grad schön sini personalie ufnäh lah und falls er denn trotzdem so dumm gsi wär dä töff umzstosse, naja, denn chamer ihm nümme hälfe :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Wild meinsch d Bulle chämmet wäge so öppisem? Da cha mer ja kes Geld verdiene und gföhrlech isch es viellecht auch.... :mad:

Take a walk on da house side!

Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

• sicher müends cho :winking_face: vor allem wennt en adrohig a sachbeschädigung hesch chömeds emmel sicher ;)... es schiesst sie zwar aa aber schliessli isch das ihre job :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• genau.
    Will wenn en Bürger Telefoniert, muen das Polizei Protokolliere und wenn du seisch du möchisch e Anzeig, denn müend sie au dere Anzeige na, öbs wenn oder nöd, das isch Egal.
    Ich würd sogar völlig Dreist Telefoniere:
    Grüezi da isch .... Bin in Murte und mini Frau ( KTM 990 Adventure) wird grad Belästigt vo Betrunkene Manne.
    Aber das hät grad müesse Passiere, im Nach herein isch es schwierig

• at MIKERR: zmurtä am see unne, det wo di gross wise afangt..
    at DonBosco: Frag de fitzi! :winking_face: villicht hetter au di besser füllig gha wils no kalt gsie isch!

lustig isch no gsie, wo bulle dpersonalie vom anderä trottel ufnä hend wellä, hat er natürli kei ID sondern nur es bankkärtli debie gha! glaubhaft!

aber äbä, bulle allarmierä isch halt au chli übertribe wänn en eifach schnäll chötsch wägstellä und die sach wäri gritzt. im nachhinein wärs besser gsie. nur wär das au kei versicherich dass am nächschtä tag dä töff no det staht.. eher sgägäteil.

now grey

• klar de töff hetsch denn ganz sicher umgschmisse gha, wennd dpolizei gholt hetsch, doch denn wüsstisch wenigstens wer das es gsi isch und denn chönt er grad mal alles bläche.

natürli isch das au scheisse und de töff staht wieder für es ziitli i de werchstatt, doch jetzte werded er wohl länger z fuess gah, als die ziit wos brüchti zum wieder repartiere.....

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Hey Jungs...
    Ja da hgemmer pech gah de Braschi und ich.So im nachhinein chamer ebe immer sege hettemer das oder jenes gmacht,aber das nützt jetzt au nüt meh.Jetzt hoffi es wird uf eusi Situation Rücksicht gnoh und mit de Straf chli abegange.Uf jedefall hani jetzt mal de Rechtschutz igschallte,will isch ja doch chli e Spezielli aglegeheit.Mal luege was da uf eus zuechunt...

@ DonBosco
    Mini GSX lauft jetzt mit em neue Luftfilter ca. 275,chas au nid ganz sege han kei zit meh gah zum uf de Tacho zluege :grinning_squinting_face::mad:

Ninjaturtle
    wege dene ca. 5 km/h muesch jetzt gar nid meine segsch da so vill schneller underwegs,gäll :grinning_squinting_face: ,es langet ämel zum dich is Schwitzte bringe :mad: