nöd schowider!
am samstig sind dä fitzi und ich go töfflä richtig murtä. nachdem mir üses hotelzimmer bezogä gha händ simmer no es chliises usfährtli go mache bises dunkel worä isch. üsi mopets hämmer bim hotel bimnä chliine unterstand chönne abstellä. Dänn simmer chli in usgang und händ paar bierli trunke, tip top, idi letscht bar wommer ine sind, isch die gsie vo dem hotel womer gschlafä händ. Det innä hämmer en franzos oder so 'kännäglehrt' und irgendwie häts dä nöd so guet gha mit üs. isch en zimli agressivä zwärg gsie! nachmenä nasästeuber wonich kassiert ha hätter dänn agfange verzellä dass er üsi maschine wird umrüerä! hmmm, was macht mer als normalstärbliche i derä situation? leider sind sie in überzahl gsie wo en faustwechsel villicht nöd ganz di richtig lösig gsie wär. also sind dä fitzi und ich use, händ dä schlüssel gno und wellä üsi maschine 200m wiiter wägg id altstadt parke.
Blick links, blick rächts und dänn die fascht 100% steili strass ufefahrä! 30m gefahren blizt öppis zimli abneigends im rückspiegel, toll! mir ohni helm und narürli en blasiwärt vo eim promill! aus die maus! fuckyouall!
mit echli glück gat dsaison 2007 und es bizli vom 2008 für mich nur als velofahrer an start!
K&N luftfilter bringt bide 600er k6 sugi 15km/h meh topspeed! Yeah! aber nöd zum vergliche mit de ninja!
hebet sorg jungs!