Blaulicht

• fabio fabio, du wurdest zügig schnell klein im rückspiegel! 10km/h! mues glaub au no en K&N inemechä! wänns den au 15km/h bringt wär denn die magisch gränzä nöch! d.b killer no usä und hoblaschorsch! hehe

ich cha eifach immernonig glaubä dass dä 3.2liter Volvo vode schmier nur 230 laufä sött! au wänner vollbeladä isch, die dinger sind doch rächt ufgmöbled nöd? hätt öpper erfahrig? :winking_face:

so stay cool

now grey

• hehe...unglaublich,no kei Wuche hemmer de Uswies weg und scho aimmer wieder am umestudiere wie mer no es paar km/h meh chan us eusne Stüel usehole :grinning_squinting_face: ...
    Isch ja guet für eus das de Schmier ihre Chare nur lausigi 230 laufe sött :D,denn chönts chli abgas schnuppere.

PS:
    Han mal de Rechtschutz igschallte wege de Buess und so,hesch au e rechtschutz versicherig?

Gruess

• verstahne ja nüd ganz was ihr alles mit eurem topspeed wennd...

ich han bi minere gixxer extra es anders ritzel drinne, damit sie meh zupf het aber weniger topspeed....

und wenn er unbedingt wennd wüsse wie schnell de bullevolvo fahrt chani ja mal fräge. und ufpasst im argau...da hends jetzte nigalnagelneui schwarzi S4 audi's. die hend kei topspeedbegrenzer drinne und laufed einiges über 250...da wirds denn au mit em töff schwer :mad:

aber en töff ghört wies de name scho seit nüd uf'd AUTO bahn. und wenn er i de schwiiz uf de landstrass so tempi's fahred hend er eh eine a de waffle... (nüd persönlich näh, isch nume mini hypothetischi meinig)

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von Ninjaturtle

ich cha eifach immernonig glaubä dass dä 3.2liter Volvo vode schmier nur 230 laufä sött! au wänner vollbeladä isch, die dinger sind doch rächt ufgmöbled nöd? hätt öpper erfahrig? :winking_face:

Glaub mer, die Dinger fahred schneller als 230 km/h. Han mal min Nachbar gfrööget ( de isch eine und muens wüsse ). Er isch jewils inem zivile Ford Mondeo unterwegs und luut em Nachbar macht au de Ford knappi 240-250 km/h. D'Volvos hend dezue immer no chli de Vorteil das die meischte ab werk scho en turbo hend.

Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

• heisst das mir müend au en turbo draschruubä?!

at DonBosco: aber dini gsx lauft lauft ämel geil au ohni kurzes ritzel nöd? bi de 6er chunnt halt ersch ab 10'000 dä saft. aber äbä, hätt mer 10'000 im erstä gang bisch eh scho vill zschnäll! hehe

zum glück isch sihlseebrugg kei landstrass, höhö.. :mad:
    apropo ford mondeo, das ding lauft ufä strich 240! aus überholener erfahrung! gell fitzi!

dräcks köter, säget er lauft 230! lüge lüge lüge, alles ehemaligi michis!

-beten für ein mildes urteil-

now grey

Einmal editiert, zuletzt von Ninjaturtle ()

• No "luschtig" bi gester mit em Taxi hei gfahre, der Taxifahrer het mer verzehlt er heig ebe neuli Töfffahrer gseh da z Murte mits i der Nacht und Schmier heig ne aghalte etc.
    Chasch eigentlich numme du gsi sie. :ugly:

Take a walk on da house side!

• Ich han au en anderes Ritzel aber wie merkt me davo ehrlich gseit nit... Und de Kranz isch au einiges liechter Ketti isch schmaler, abr wie gseit, merke tuen ich nit viel, ussr dass de Vorderrad mit e chli Kraft mit Tempo 30 hochkunnt.. :ugly:

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• ja es anders eifach anderi farb, oder e anderi azahl zäh???

ein zah weniger merksch bi de gixxer aber ganz sicher.

• was allne markene?

dass mit eme chlinere ritzel und somit ere chürzere übersetzig meh power us de böge use hesch...

ja eigentli scho, ussert de töff isch seriemässig scho so churz übersetzt, dass es nüt meh bringt das ganzi no chürzer z mache. aber vo de meischte nakedbikes und sporttöffe isch das eineweg nüd de fall...die sind us abgas und lärmemissionsgründe immer eher einiges zu lang übersetzt.

• jop en 14 er anstatt en 15 er.. Und ich merk ehrlich gseit nit wirklich viel, schnell isch Gixxer so odr so... Vllt bringt s wirklich öbbis abr wie gseit, ich kha eh nit uffs Tacho luege abr wie gseit, ab 30 km/h bekumm ich min Gixxer hoch, han i vorher nit gschafft....

• und wie bringsch die ufe bi 30kmh????

bin wohl eifach zu schwer....

bringe s redli nume ufe, wenni scho im max drehmomentpereich bin...also so um die 9000-10'000U/min.

bruchsch denn no d jupplig als hilf, oder rein nume mit gas ufmache????

• nei nei, also ich gib zerscht fescht Gas, loh los, und muess denn abr muess de Gixxer scho chli uffeziehe, allei kunnt er nit uffe, abr gseht trotzdem ästhetisch us :grinning_squinting_face:

EDIT: Denn sind natürlich au langi Wheelies möglich, ha au mol versuecht in 2. Gang z schalte abr No Way....

Es isch denn halt irgendwenn mol Schluss wenn dr Drehzahl bim rote Beriich akunnt....

Hesch du au en anderi Ketti und Kranz ?

2 Mal editiert, zuletzt von Ciko ()

• nei han nume anders ritzel.

anderi chette chaufi denn wenn die alt nümm bruchbar isch.

schalte müssti scho gah, aber nume wennd d wheelie würkli schön am "totpunkt" oder wie mer de balancierpunkt au immer nennt, wod nümm voll ufebeschlünige muesch...
    denn muesch schalte ohni kupplig. also eifach hebel vorbelaschte churz gas zue und wieder uf und scho isch de gang drinne.
    isch wesentlich eifacher als wheelie fahre

• No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen