Yamaha FZ1

  • Hola jungs!



    hüt hani spontan mini FZ6 verkauft, han es guets agebot übercho.. und han dene glänzige äugli nöd chöne nei säge ..
    bin zwar chli trurig dasi mini chli perle abgeh muen, jedoch bini scho bi mim händler gsi und han mer e neui usgsuecht... es wird en FZ1 N in schwarz :smiling_face_with_horns: .. mit diverse umbaute ...


    dazue hani da mal wöle fröge ob
    öpert da ine scho erfahrige gmacht hat mit te FZ1 ??


    Chan mer öpert no tipps geh? sueche en geile topf für t'FZ1??...


    wünsch eu no en schöne abig...

  • also de anfänger het en FZ1 Fazer ... und dete scho chli umebaschtled :smiling_face:

  • i de FZ1 steckt einiges a potenzial wennd e komplettalag dezuchaufsch und vomene tuner alles mit PC abstimme lahsch.


    weiss da vo öppertem wo so es teil hent mit meh leischtig als d R1. isch ja im grund gno de glich motor aber i de FZ1 abedrosslet. das chan mer aber wieder rückgängig mache :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    i de FZ1 steckt einiges a potenzial wennd e komplettalag dezuchaufsch und vomene tuner alles mit PC abstimme lahsch.


    weiss da vo öppertem wo so es teil hent mit meh leischtig als d R1. isch ja im grund gno de glich motor aber i de FZ1 abedrosslet. das chan mer aber wieder rückgängig mache :grinning_squinting_face:


    super bösci... da bringts :winking_face: ab 200 wird mit dem teil ehh ungmüetlich für wa bruchsch denn meh leischtig als en R1?? hmmmm? :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Also Töpf gits sicher förig gnuäg, luäg dich uf dä div. Hersteller siitä chli umä, den findsch sicher was.


    Cools Maschinäli.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Ouuuuuu mannn!


    isch das ding geil!


    hüt am 16h hani si chöne abhole...!


    natürlich hani nöd chöne si la und han die erste 100km müesse abspuele... das ding isch eifach geil zum fahre.. richtig agnehm und verdammt stabil... dampf hat si au gneug.. obwohl i si nonig richtig han chöne drucke.. da sie no chli gstreichlet werde muen di erste 800 km :face_with_rolling_eyes:


    Uf jedefall... te uspuff isch bstellt..es wird en G&G..
    fötelis werdet folge...

  • Zitat

    Original von DonBosco
    i de FZ1 steckt einiges a potenzial wennd e komplettalag dezuchaufsch und vomene tuner alles mit PC abstimme lahsch.


    weiss da vo öppertem wo so es teil hent mit meh leischtig als d R1. isch ja im grund gno de glich motor aber i de FZ1 abedrosslet. das chan mer aber wieder rückgängig mache :grinning_squinting_face:



    Kannst du über diese Drosslung etwas genaueres erzählen?
    Wie zB:
    - Wie ist sie gedrosselt (Mechanisch/Elektronisch)
    - Wie macht man sie auf
    - Wer macht sowas
    - Was kostet es


    Oder hast du einfach, ein Link?

  • im forum http://www.racing4fun.de hat der benutzer diditotalbekloppt so eine FZ1, welche von all dem zeugs befreit wurde und neu abgestimmt.


    musst ihn mal fragen, was alles an seiner maschine gemacht wurde.


    hier noch eine leistungskurve seiner fazer und zum vergleich die einer R1


    http://www.bdperformance.net/infobilder/fz1_vs_rn12.pdf



    aber was genau wo gemacht werden muss kann ich dir auch nicht sagen.


    sicherlich komplett neue abstimmung mit PC und komplettanlage von akrapovic und vermutlich auch noch schärfere nocken und rennluftfilter.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Hoi zäme,


    han das Moped im März gholt und jetzt guet 2000 km druf. Fahrwerk sehr guet, länkt i wie es velo und isch sehr wändig. wie wiit id kurve chasch lige hani nonig usprobiert, aber eso uf de normale schtross bruchts viel bis ad fuessraschte chunsch.


    Igfahre han i das teil mit schtändig wächselnder Belaschtig, das heisst suber ufedreie und wichtig, au wieder im schiebebetrieb fahre lo.


    denn isch wichtig, dass bi dim töffmech CO Ischtellige überprüefe losch. Wäge de abgaswärt sind die Dinger ab Werk meischtens nid eso optimal igschtellt. Das chasch aber au sälber übers display probiere. Mini isch jetzt uf


    Z1 -25
    Z2 -20
    Z3 -20
    Z4 -25


    Auspuff: mues mer eifach wüsse, dass bi de meischte uspüff denn muesch Exupwalze abhänke und das chan ev. zu fählermeldige füehre, öbs meh leischtig bringt, zwiefli au echli a. die beschte kritike hed BOS gha.


    für mini begriff tönt jetzt nachdem de originaltöpf echli usbrännt isch rächt guet, nöd eso ufdringlich und doch satt.


    Also viel Spass mit dem Teil


    anfänger

    anfänger