brumm- heul- (schaltä)- drehzahlbegrenzer!

• sali zämä,

bi au nü i dem forum, wie dä Fitzi, dä raudi! :winking_face:
    Sit eim jahr fahri jetzt töff und ha eigentlich scho so einiges erläbt i derä ziit... Zerscht hani miterä kawa Z750 agfangä wo dänn au einisch mit mir zämä under lä leitplakä glägä isch.. Jaja so häts dänn au agfangä mit schrüübelä und mechä am Töff... Nachdem dänn dä chüeler,tank,gablä,felgä und echli nüi farb wider dra gsie isch, ischsi wider wunderbar gloffä und hät alli blick i ihrä bann zogä. Naja villicht wägem sälbergmachtä uspuff wer weiss?
    Polizii döffemer natürlich au nöd vergässä zerwähnä, zwar nöd wägem uspuff sondern wägemä chlinä aber intensivä usfährtli miterä DUC 916 (dä huerä esel). Uhuerä geil gsie, bisi vo 3 orange-gschtreiftä autos aghaltä wwordä bi.
    Flatter flatter, 2 mönet uswiis wäg. (über dä winder)

Rännmaschinefeeling hät mi packt:
    Im januar hani mich dänn nü verliebt und zwar inä kawa ZX636 jg. 05 selbstvertändlich in lime green!
    Sie lauft bico bello und hätt au scho die erst quitschendi voll vollbrämsig hinder sich... (vo sehr schnäll um null)
    Dank denä sunntigsfahrer uf dä Sihlseebrugg!

wünsche üch allnä en unfallfrii saison jungs!

gruss ninjaturtle

now grey

• boah ey ... bliib eifach ganz! Ich bin langsam au vorsichtiger worde (so noch 7 totalschäde, und und und ... ), aber die hütig jugend ... tztztztz ... :mad:

eifach easy und süsch uf pischte go heize ... :face_with_tongue: ... aber chasch die jo grad as 1. TFT aamälde :smiling_face:

Einmal editiert, zuletzt von Idefix ()

• Wies halt isch miterä nüüe maschine wotsch halt mal luegä was sie so lauft. (natürlich ischsi igfahrä)
    aber deswegen auch 1.Mai anneau du rhin..

now grey

• Zitat

Original von Ninjaturtle
    Wies halt isch miterä nüüe maschine wotsch halt mal luegä was sie so lauft. (natürlich ischsi igfahrä)
    aber deswegen auch 1.Mai anneau du rhin..

jau, go grad chli spöter auf uf en AdR, mis neue go iifahre :smiling_face:

• 7 totalschäde oO mueni mi schuldig fühle wenns mi erscht eimal uf de sack gleit hät und das ufeme chiisplatz mit 20...

• Aha, eine usem Kanton Schwyz :face_with_tongue:
    Herzlich willkomme da i eusem Forum.

P.S.: Mit wem gaasch uf AdR? Mit Dannhoff? Hani ebe au im Sinn ghaa...

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• welcome da im forum. wünsche vell spass und no en huuuuufe unfallfreii km

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Lancezh
    7 totalschäde oO mueni mi schuldig fühle wenns mi erscht eimal uf de sack gleit hät und das ufeme chiisplatz mit 20...

nööö... do dezue gits au en story mit 996S und wheelie und paar kaputte ruggewirbel :face_with_rolling_eyes:

• ja demfall guets tägli und willkomme i eusem "huufe"
    luegsch eifach das es dir dini neu ned au wider under d'leitplanke zieht, die seged nemli na zimmli robust (also d'leitplanke natürli)

Zitat

Original von Lancezh
    7 totalschäde oO mueni mi schuldig fühle wenns mi erscht eimal uf de sack gleit hät und das ufeme chiisplatz mit 20...

:grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: ou jaaaa... und ich weiss sogar na uf wellem chiesplatz... a dem aabig bisch au de albis ufegheizt wiene hohle :ugly::grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• hahahahaha! abegheizt min guete! abegheizt! Weiss no wies mi dete schier is tobel abeglätzt hät... du bisch nöd PER zuefall mitere rote gurke hinder minere 125er hergfahre oder ?

• Zitat

Original von Lancezh
    hahahahaha! abegheizt min guete! abegheizt! Weiss no wies mi dete schier is tobel abeglätzt hät... du bisch nöd PER zuefall mitere rote gurke hinder minere 125er hergfahre oder ?

:grinning_squinting_face: höhö... also wenn den wärs die rot renntomate gsi... doch PER zuefall bin ich das gsi...
    also duruf hetts mi schlimmer dunkt als durab, resp. hiiwäg isch schlimmer gsi als heiweg...

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Dä Simon =) Chchch Naja min Fahrstil hät sich merklich veränderet, zumal mer mini Königin underem Arsch eifach zwichtig isch als dasisi ufeme Chiisplatz riskiere :face_with_tongue:

• sali braschi,natüröi au vo mir es wecomm i dem luschtige Huufe...
    Freu mi scho anderschd ufs Wucheend chli go heize mit dir...wird sicher wiederemal anderscht geil und zimli schnäll.Dänksch aber dra, eusi Finke mümmer chli schone wege anneau du rihn...gruess und bis gli,allerdings nid im Forum,denn wied weeisch isch min PC bim Dökti und chan nur i de Bude churz an Kompi...Gruss

Fitzi fätzt :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Fitzi
    sali braschi,natüröi au vo mir es wecomm i dem luschtige Huufe...
    Freu mi scho anderschd ufs Wucheend chli go heize mit dir...wird sicher wiederemal anderscht geil und zimli schnäll.Dänksch aber dra, eusi Finke mümmer chli schone wege anneau du rihn...gruess und bis gli,allerdings nid im Forum,denn wied weeisch isch min PC bim Dökti und chan nur i de Bude churz an Kompi...Gruss

Fitzi fätzt :grinning_squinting_face:

dänn wirds jo ziit, dass es würkli chli öppis git am weekend :smiling_face_with_horns: