A beschränkt....wänn offe?

  • ja isch unglaubläch. vorallem das äs ni überall glich gandet wird.


    z bern innä chasch äs vergässä öbis z prüfä wo hind huder pro legal isch. aber da hurä im schilff usä. so z oberburg z.B da chasch iz jedä scheiss prüfä u d expertä hei no freud dran.


    das isch doch nid sauber. oder überchunsch uf irgend welchi wägä äs beiblatt obwohls eigentläch gar kes dr für git. usw.


    aber äbä...................................................

  • Aber mir hei si doch gseit i chöng entweder dr Uswis la umschribe uf die neui Kategorie A beschränkt oder nach em alte System fertig mache, und nachem alte System wär d Bedingig nume gsi dass dr Töff 250ccm het! :böse:


    Mi Lehrfahruswiis gültet no bis im November und denn dueni ne eifach verlengere. Und i lüte hüt no bi dene Wixer a und frage/motze...


    edit: argh OK i lüte am 1 a we si wider offe hei :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Jo äs isch voll scheisse ächt. Aber bevor ihr än Töff miätäd, frogäd doch än Kolleg öb ihr nöd zwei drü mol mit sim chönd umäkurvä und nocher dä für d'Prüäfig au rasch chöntäd ha, wär sicher billiger.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Jo wär git mir scho si töff zum a d Prüefig go, i kenne nume eine wo eine het wo gross gnue wär und das isch e R1 Jahrgang 2005 i gloube nid dasi die überchume.


    Ha grad aglüte und dr Typ hets zwar ou sinnlos gfunge aber i cha glich nid mit mim Töff a d Prüefig :wand:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ja woni d'prüefig ha gmacht, hani doch tatsächlech e bmw gha...... aber ds geile isch dassd mitere bmw fasch nid chasch dürekeie wüll ja jede prüefigsman sälber eini het...... ah ja also bi mir und em kolleg sisi nume mitem auto nahgfahre, nüt mit drufhocke.

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Ha grad aglüte und dr Typ hets zwar ou sinnlos gfunge aber i cha glich nid mit mim Töff a d Prüefig :wand:


    :lol: Also ich han bis ez no niemert gsee wos nöd sinnlos findet, nur chönd die all nüt mache :hmpf:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Also in Zürich wird pruefig nur zu gla wenn du en töff mit me als 35 KW häsch, dezue ane muesch 2 Plätz zur verfüegig ha, de Fahrlerer chumt mit und wechselt i de helfti zum andere. me gaht immer szweite, wenn du nur für prüefig en töff mietisch, denn chan ich dir säge das du duregheisch, würd also sicher 3-400 kilometer gfahre ha und alli manöver damit behersche chöne, will die gsend das scho no eng und wenns merket das du unsicher bisch, gheisch sowieso grad use.

  • Naja....i ha mi itz entschlosse eifach mi Uswis la umwandle ine neue, de chani mi Töff ohni L fahre und de macheni die grossi Prüefig halt ersch weni de e Töff ha mit 35kW. Alles andere isch mr eifach z unsicher :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • De Haage ibi dere Sach isch eifach das de Töff ja eigendlich offe isch undnen vode Leischtig woner hät her nöd dörftisch fahre.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Mou, im Uswis stat ebe bi mir 24kW obwohl er 65PS het :face_with_tongue:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Wenn A häsch, isch eifach es Problem mit de Abgasund Lärmverornig, mit A (beschränkt) chunt no dezue das gar kein Uuswis für die Leischtig häsch.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hä? Also i mim Uswis steit dass er 24kW het...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Jo hend ihr den würklich kei Kollegä wo scho offä fahräd und eu villicht än handlichä Töff chöntäd zur Verfüägig stellä? Ihr chönden jo döt au miätä...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Hä? Also i mim Uswis steit dass er 24kW het...


    Ja das ischmer scho klar. Aber isch halt sgliiche wie wenn en neue Töff würsch drossle, A (beschränkt) mache und nacher Drossle usene. Häsch eifach de Uuswiis nöd zude Leischtig woner real hät. klar solang niemer gnau lueget isch keis Problem, aber wenn....

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hä das cha emu keis Problem si. I (und o süsch niemer) ha jo nüt a dem Töff gmacht, dä het die glichigi Leistig wie scho immer und dr Uswis isch ou scho vo Afang a dr glich gsi....die hei dä eifach so prüeft dass nume 24kW drin stat!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)