Motor springt nicht mehr an...

  • ich verstahn nöd wieso das die immer ihri chläpf alönd im winter! immer säge ich ha min töff so "gärn" isch mer wichtig usw. aber so sach wie rasch ala und luege ober no lauft denn scho au wenns gift isch für de motor..

  • sorry jungens, aber das han i im fall echt nöd gwüsst gha... ich weiss, mängi langed sich jetzt an grind, aber us fehler wird mer ja schlauer..


    was würed ihr jetzt mache? warte, bis i dä töff ilöse?

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen

  • Mine isch bis jetzte erscht einmal abgsoffe.


    Ich bin denn eifach knapp 10min nebed em töff gstande und han de Alasser betätiget. Aber nöd mit gas uf, gas zue. Vollgas und alasser und nöd verschrecke wenn's es paar explosione git, bi mir hets teilwiis so 25-20cm langi stichflamme geh :grinning_face_with_smiling_eyes: isch no luschtig gsi, es isch nacht gsi und ich stahn am zürisee und verastalte es füürwerk xD

  • Zitat

    Original von DaN
    sorry jungens, aber das han i im fall echt nöd gwüsst gha... ich weiss, mängi langed sich jetzt an grind, aber us fehler wird mer ja schlauer..


    was würed ihr jetzt mache? warte, bis i dä töff ilöse?


    musch di nöd entschuldige isch mir ja au scho passiert such heti de text obe dra nöd chöne schribe! machs eifach so wienis gschribe han und wenns gat, denn laschen mal bis 80°C wassertemperatur laufe um stand und denn gasch (ide garage oder so) chli go hin und her fahre denn isch guet abstelle und warte bisen devinitiv füre nimsch.

  • ok, dann versuch ich das doch mal.. hoffe, es klappt. danke euch! greetz

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen

  • easy... jeder probiert chli uus. und au noch 10-15 johr wirsch immer no jedesmol schlauer und drum gits es forum voller schräge type, wo alli chli freaks sind :grinning_squinting_face:


    *duck ... undschnellwegrenn*