von 125 auf 1000 dumme entscheidung ?

  • Hallo!
    Ich wurde Durch einen Freund der sich auch hier rumtreibt auf dieses Forum aufmerksam gemacht, ich habe das problem dass ich gerne würde grosse Maschinen fahren und zwar habe ich bis jetzt 2 Jahre 125er Gefahren und wollte eigentlich schrittweise jetzt mal eine 600er mir zutun und dann ganz gross sowas im literbereich. (japaner natürlich!!!)
    Ich habe jetzt aber schon von einigen gehört dass es teilweise sogar einfacher ist liter zu fahren als 600er sofern man den gashebel im griff hat.


    Stimmt das ? Was denkt ihr darüber ? Was soll ich tun ? Mein Fahrlehrer hat mir gesagt ich solle am besten auf dem gleichen töff lernen den ich nach der fahrprüfung behalten will, so wachse ich mit der maschine aber ich weiss jetzt nicht ob gross (600) oder supergross (1000+) ausserdem, kann ich einfach so diese testfahren und mir eine meinung bilden ohne gleich vom sattel zu fallen ? Oder soll ich einen freund mitnehmen der sie testfährt und dann vertrauen... ?!? Ich habe etwas respekt vor beiden varianten aber bin jetzt echt unschlüssig und würde gerne mal von euch hören was ihr so gemacht habt kurz vor eurem "umstieg", weil ich habe eigentlich keine guten freunde welche grosse maschinen fahren und überlege mir sogar jetzt quasi mal einen anderen vorher zu mieten!


    Könnt ihr mir helfen ???


    Gruss Norbert

    Einmal editiert, zuletzt von Noobinator ()

  • es kommt drauf an auf was für ne maschine du umsteigen willst. wenn es ein superbike sein soll kann ichs dir nicht sonderlich empfehlen. ich hab den sprung von ner gedrosselten 600er gemacht auf eine 1000er was recht gut ging da ich das gewicht von ner grossen schon im griff hatte und mich eigentlich nur noch auf die power konzentrieren musste von der ehh viel zu viel da ist :winking_face:


    von ner 125er würde ich aber ne 600er nehmen da sie handlicher ist und sowieso ausreichend power hat.

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • also ich bin no nie töff gfahre und ha mitere 750er agfange. i find nöd das es es problem git, obwohl i da mues sege das ich scho paar mal mitem Vater sim töff ha chöne go fahre.... (1300er)


    Also i wür dir empfele dasd luegsch wies budget isch well än 1000er isch scho chli tüürer au im unterhalt...


    Gruess


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • Ich hans damals glich gmacht wiä du, bin vo dä Mito direkt uf d'GSX-R 1000 k3 umgstigä. Bin aber zerscht au eninigi go teste wiä SP2, Fireblade etc. ohni das ich vorher würklich grösseri Töff gfahrä bin. Ich han niä einä vo dä Höbäl gheiä loh oder irgendwiä grossi Problem gha wägäm gwicht oder dä leischtig. Ich säg aifach immer chauf vo ahfang ah aifach das wot willsch und vermagsch. Aber das isch halt mini Meinig. Oder villicht findsch jo öpper wo dir mol än 600 chan geh zum chli probiärä und den gsehsch jo wiäs goht. Went i dä nöchi vo mir wohnsch chöntsch au mol mini Hornet probiärä went das willsch, oder chunsch am Weekend uf Wil ad Ustellig, döt chasch mol probesitzä etc.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Hallo zusammen,


    ich würd die maschine chaufä wo du spöter wotsch fahrä. Vo dä leistig händ eh beid gnueg. d`600er muesch halt chli meh würgä, vo det her isch 1000er schöner zum fahrä. Nur aufgepasst! bi dä 1000er, vorallem bi dä igsprützä, muesch scho vorsichtig am gashebel zieh. Ich bin aber au vo dä 125er Honda NSR direkt uf d`r1. han zwüschet inä immer wieder mol äs neus 600er model probegfahrä und würd immer wieder ä 1000er chaufä. min kolleg mit dä 600er flitzt däfür i ängä kurvä schneller, aber zur kurvä us....

  • Aso went denksch du hegsch diis rächte Handglänk im Griff (was verdammt schwär isch!) denn isch under umständ e 1000iger eifacher zum fahre als e 600. Häsch vill es breiter nutzbars Drehzahlband, muesch weniger schalte und chaschdi besser uf alles ander konsentriere. Mitre 600 - insbesondere verschalteti Sportbikes - bisch di ganz ziit am heble und luege dass dDrehzahle nid zämägheied. Aber am beschte wärsch halt scho mitme sportliche Nakedbike bedient wills vom Fahrwerk her eifacher isch zum fahre. Weniger stabil (aber immerno mit vill Reserve fürs Strosse-rase), aber au wendiger und federliicht zum bediene wienes Velo.

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • servus.... mini meinig isch, dass es äh alters-sache isch, denn mit es paar jährli uf äm buggel fahrsch eifach vorsichtiger, als wenn än jungspunt bisch (d'ussnahmä macht d'reglä)!


    daher wurd ich eifach mal dur's band gogä probefahrä. uf dem hobel wo dir s'beschtä gfühlt verleht dä nimmsch, egal ob's äh 600er oder 1000er isch... ich persöndlich würd eher uf diä sachä lueggä, wie uf s'ussgseh!


    das mit äm gasgriff isch pinne-panne, muesch nur wüssä wo bremsä sind. was sicher meh is gwicht fallt isch dä lenker, denn än gradä lenker isch sicher eifach zum ihstiegä wie än stumel (haltig vom sitztä)!



    wie au immer viel spass bim pröblä, salllleeee.....

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Auso meine 2 Radkariere ist auch ned grad chlii gsie


    Ha zu erst ein ciao dan ein Roller dan ne 600er und jetze eine 750ger :winking_face:




    LG Michel

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Salü
    Da du dir diese Frage stellst, hab ich schon das Gefühl, dass es gut kommt. Aber ne 600er ist auch ned ohne! Hatte mal eine CBR. War aber nicht mein Fall. Ich reise halt lieber. Ich wünsch dir ne gute Entscheidung.
    Gruss Daniel