ZitatOriginal von Wildcard
Öb er's jetzt isch oder nöd, ich möcht im Moment nöd mit dem alte Mannli tusche
[SIZE=2]Wieso nid..hät er Problem wege dene Bilder??[/SIZE]
Öb er's jetzt isch oder nöd, ich möcht im Moment nöd mit dem alte Mannli tusche
[SIZE=2]Wieso nid..hät er Problem wege dene Bilder??[/SIZE]
BigKTM: 40i isch jo no nöd so schlimm. Mit 50i muesch denn halt en Chopper chaufe
@black_sheep: Jo ähm de Ghostrider het jo doch de einti oder de anderi "Kavaliersdelikt" im Vercher begange.
Usserdem füehrt er d'Polizei a de Nase ume, vo dem här glaub i scho dass die sich würded freue wenns en i'd Finger überchämted.
dänn chauf der en vespa
und willkommen im forum
[/QUOTE]
das hilft mir au nid, wenn denn scho e töff mit stützredli !
BigKTM: 40i isch jo no nöd so schlimm. Mit 50i muesch denn halt en Chopper chaufe
nie und nimmer nid.... :boaa:
also dr ghostrider cha das ganze ja nume abzieh wüll video-bewiis nid zueglah si in schwede....... also muesste si ihn inflagranti verwütsche........ und das chönnti under umstände no schwierig sy und solangs nid 100% sicher syy dases nid es pic vum GR isch, de lösi dä arm mah o i rue..... schüsch chönnti är se under umstände ja verchlage und gloub d'rennleitig brucht kei publicity meh......
also mache die bilder dämm genau nüt....... ersch wenner ohni helm würd fahre, und me sis gsicht chönnt erkenne, de chönnte si bi ihm ir garage ga warte und ne de hops näh..... aber dä tötets eher als dasne d'schmier nimmt
mol doch geili doku! hani aber glaub schomal gseh...
Hat denn wer noch die Bilder aufm PC und könnte sie mir schicken? Wäre euch sehr dankbar!
ZitatOriginal von Spike
Ghostrider bi Taff
und de musch glaub au nomal ufelade, also bi mir zeigts s bild und de movie nümme aa..
[Blockierte Grafik: http://home.zhwin.ch/~neukochr/documents/ghost.jpg]
Han zwar au schwider gläse dases doch nöd de richtig segi und nume eine usem Team, aber da weiss mer ja nie so gnau was ez stimmt und was nöd. Jedefalls chönntis de sii :F
hesch den das video vom taff nümme? wämme das aluegt, dänn isch es eh dä, usser er het eine wo für ihn de ganzi medierummel über bühni bringt, so quasi es double..
Ne das hani nöd, isch nöd uf mim Webspace..