Rückstrahler / Katzenaug

  • Hallo zusammen


    Weiss jemand öbs per Gesetz fescht gsetzt isch das mer hine am Töff än Rückstrahler "katzeaug" mues ha???


    Falls ja het öppert ächt grad das PDF oder dä link zu dem entsprechende Gsetz.


    Thanks


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • bis mir bitte nöd bös aber so "i ha mal ghört dass mir eine gseit het" ussage hani au ä paar übercho drumm würd mich au dä Gsetzes-Text interessiere wo ichs den Schwarz uf wiis läse chan...


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • Also mich hend sie ar Prüfig denn agmotz wil ich kene ha dran cha, ich söge mir de aber gaaanz schnell eine montiere.
    Vo dem her, denk ja, es muess si... :mad:

    Take a walk on da house side!

  • genau da hani mi au erkundigt gha woni d'R1 kauft han ;). jez hani halt no sones grusigs ding hinnedrah :hmpf:



    edit: so gsehts us.... gwüssi töff händ das ja au scho im rückliech ibaut was glaubs mines wüssens au usreicht wennt das hesch aber ebbe :winking_face:


    [Blockierte Grafik: http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C08%5C20%5Cbikepics-660306-800.jpg]

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • Hey THANKS
    Das isch genau das woni gsuecht ha. Na ja den sötti für d'prüefig wohl so eis montiere...
    oder i fröge mal dä mech vilicht (hoffentlich) isch das bi mir im Rückliecht i boue. :mad:


    Thanks
    und
    Gruss


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die


  • und nochhär grad weder abnäh :smiling_face: ... blingbling do am a*** :hmpf:

  • genau i tuen das nur für d'prüefig dra dete isches scho besser wen dä experte än guete idruck het. aber nachher chunt das wider weg. i fahre ee immer mit liecht ume...


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • aber weiss nöd per zuefall öbbert ob bi dä chline Z s'Katzeaug im liecht integriert isch oder nöd???


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • Die wenigschte Bike's hend's integriert.


    Ich lahn mis so oder so drah, gseht zwar nöd hammer us, aber weni de töff i de nacht in züri oder so stah han, bini ganz froh wenn mer de gseht ( sofern mer en alüchtet ). Han sogar gad 2 :grinning_face_with_smiling_eyes: eine underm nummereschild und s'2 isch über de gesamti Deckel vom Topcase igbaut ( so ca. 35cm breit und 3cm höch :grinning_face_with_smiling_eyes: )

  • Zitat

    Original von Cedi
    Die wenigschte Bike's hend's integriert.


    Ich lahn mis so oder so drah, gseht zwar nöd hammer us, aber weni de töff i de nacht in züri oder so stah han, bini ganz froh wenn mer de gseht ( sofern mer en alüchtet ). Han sogar gad 2 :grinning_face_with_smiling_eyes: eine underm nummereschild und s'2 isch über de gesamti Deckel vom Topcase igbaut ( so ca. 35cm breit und 3cm höch :grinning_face_with_smiling_eyes: )


    do verschricksch die Blinde mit de Taschelampe :mad:

  • hans zerscht nöd richtig glese gha :grinning_face_with_smiling_eyes: de post vo mir ( als de woni gad schriibe ) eifach nöd beachte :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

  • Zitat

    Original von Ride or Die
    bis mir bitte nöd bös aber so "i ha mal ghört dass mir eine gseit het" ussage hani au ä paar übercho drumm würd mich au dä Gsetzes-Text interessiere wo ichs den Schwarz uf wiis läse chan...


    RoD


    het vilicht na sölle erwähne dass min mech mini R6 hät müese go vorführe...und zum durecho häts ebe na en rückstrahler brucht...demzufolge muemer sones ding ha! aber easy, ez häsch ja was gsuecht häsch:D