Rückstrahler / Katzenaug

  • So also ... das lauft alles underem SVG - Bauvorschriften ... das isch SVG 741 mit em underkapitel 7 / Motorfahrzeuge ... blblblblbl


    und langi Story churz z'mache ...


    1 Folgende Lichter und Rückstrahler müssen fest angebracht sein:
    a.319 vorn: ein Fernlicht, ein Abblendlicht und ein Standlicht;
    b. hinten: ein Schlusslicht, ein Bremslicht, eine Kontrollschildbeleuchtung und
    ein nicht dreieckiger Rückstrahler.


    Gsetztesbuech gfindet er do ... 741.41


    d'ahäng über grösse und höchi usw... bin i z'fuul gsii zum nocheblättere.

  • han a minere gixxer au keine und het no nie öppert öppis gseit.


    han aber so es rückstrahlerteil bi mir ligge und das chani schnell unders nummereschild chlemme zum vorfüehre und denn chum vom MFK gländ dunne chunt das grad wieder weg :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • seid doch eh niemert öpis wenn sones blööds Chatzeaug ned drah hesch.


    d Autofahrer gsend di jo eh ned als Töff fahrer

  • ja i chläbe glaub au so ä folie uf d'nummere belüchtig und den sinds hoffentlich z'fride weni den ad prüefig gange....


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • es gseht zwar blöd us, aber wenn din töff irgendwo mal abstellsch idr nacht wärsch villicht no froh hetsch sones ding drah gha und susch hesch den halt eifach es auto im töff :winking_face: drum lahnis au dra und chriz mit dä polizei gits denn au nid :face_with_tongue:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Z'erscht mal hoi zäme. Bin neu im Forum und han das Forum genau wäg dä Rückstrahlerfrag au gfunde. Das Thema isch bi mir grad aktuell, wil ich ä anderi Nummerehalterig a mis Bike wett anemache.


    Hypi: Ich glaub, din Rückstrahler isch nöd Gsetzteskonform. Gemäss Wortluut vo Art. 77 vo dä Verordnig muess er Sänkrächt zum Bode sii.

  • senkrecht isch relativ.


    Sine isch konform, es isch wie mit de rückspiegel: E Mindestflächi isch vorgschribe und deswiitere na e E-Nummere. Also Rückstrahler ohni E-Nummere = nix konform.



    Wege "nume zum vorführe dra tue und denah widr weg" wenn der eine hinedrii fahrt wenn du din töff am abig mal abstellsch und er seit du hetsch kes katzeaug drah gha, chasches vergesse das d'versicherig für de schade ufchunnt will: Din Töff e so nöd de Vorschrifte entspricht und deshalb nöd in Verkehr gsetzt werde dörf.


    ( glaubs aber ehrlich chuum dass da eini dumm tue würd, aber sie chönnts )


  • I dä Verordnig Art. 77 und 140 staht aber nüt vo Mindeschtflächi. Det staht, dass dä Rückstrahler so aazbringe isch, dass er s'Liecht am stärchschte waagrächt und i dä Fahrzüüglängsachse reflektiert. Das heisst für mich, dass er Sänkrächt zum Bode muess stah, wil er ja au meh oder weniger parallel zum Bode bestrahlt wird. Bzw. Autoliechter schiined ja au nöd graduus, sondern eher chli gäg abe. Und wänn dä Rückstrahler no liecht gäg ufe zeigt, wird er no schlächter aagstrahlt. En Rückstrahler, wo nöd diräkt sondern schräg aagstrahlt wird, reflektiert nöd so guet. Aber ich wird dänn mal bim STVA fröge, zum ganz sicher gah.


    Wänn mer mal z'nacht underwägs isch und d'Bire vom Rückliecht dä Geischt uufgit (und das merkt mer ja au nöd grad), wird mer froh si, wänn mer no en Rückstrahler dra hät.

  • Han hüt mis chatzäaug/ Rückstrahler verlorä und prompt inä kontrollä cho wo mer das an jungä polizist beastandät hat! Zersch nüt däbi dänkt jo wird ä puäss gä, den isch er zu mir cho und hät gmeint das dass nöd im ordnigspuässä bereich lit und ich den no post bechämi! uft frog wiä viel das mich das chostät höt er gseit mehreri 100 stutz! weiss öper per zuäfall wiä viel genau?
    Googel spuckt do nüt us nach minärä suächi!


    Dank scho im vorus wenn mer do öper witer hälfä cha! bi momentan nöd gad so super flüssig, wer cool wenn i mini feriä nöd strichä mösti!

    verheitz dini reifä aber nöd dini sel! :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • Vielleicht auch nix. wenn du am Montag zum Mech gehst dir ein neues Katzenauge montieren lässt, dann damit zum Strassenverkehrsamt gehst, das dort meldest und zeigst. können die das vielleicht richten. ( Ich könnte mir vorstellen das du damit mit einem blauen Auge davon kommst.) Und wenn nicht dann belehrt mich eines besseren.

    Jene die glauben, ich würde was verstehen wovon ich schreibe, sind selber schuld. :heuldoch:

  • Der altärä kolege von ihm hat mir als der Junge vertig war ein aufklebaren gegeben bekomme deswegen aber trozdem eine busse und schreibegbühren und und und was do so alläs halt anfällt bei einer nicht ordnungsbusse!


    man hät auch einfach gnädig sein können man hat ja gsehen das es abgebrochen war! :beaengstigend:

    verheitz dini reifä aber nöd dini sel! :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • ich kenne Eric selber und weiss dass das schon ein bischen her ist und seit seiner zeit hat schon sehr viel geändert! Nicht mal die polizisten die da waren wussten es ja wie sol es dan Eric wissen. :grinning_squinting_face: Das ich bezahlen muss das ist klar das steht ja auch so im gsetzes text das so ein Rückstrahler vorhanden seinm muss! Die frage ist nur wie viel wird es sein!

    verheitz dini reifä aber nöd dini sel! :grinning_face_with_smiling_eyes: