de duenimi ou mou vorstöue

• ig wär dr thömu, bi leider nonid 18ni (nöchscht winter de..) und ha dorum ou no kei töff, abr dä chunt de scho no bis im winter :]
    wohne dueni in Oekingen, dasch idr nöchi vo Solothurn.

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• Das mitem alter chunt schono, brucht halt sini Ziit ;);)

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• jo hallo. nor gedold. es esch no keine met 18i gebore worde :winking_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• ja i bi zwar 18ni, wet aber o scho elter sy --> 25 kw begrenzt im momänt... also du gsesch, mit denä neue regligä warte rächt vil lüt..... was wettsch de für ne maschine ?? hätt da e nsr im agebot.... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

• bi uf dr suechi nachere grosse maschine, so öpis idr art wies dr ueli het, e töff wo im uswis 25kw het abr offe isch, damiti ou mou e tuur mitemne biifahrer chöntmache, öpis wo ou chli chraft hät.
    abr lieber no kei strösseler, afangs mou e enduro zum aafoh

bi ebe chli zgross fürd nsr.. ou für die angere 125ger strösseler.. :))

• ds gross chame nid sy... eher ds unbeweglich :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: nei scho klar.... mues eifach überall luege obi die nsr vu mim brother nid furt bringe....... :frowning_face: mini phalteni ja logischer wyys afe mal no.......!!! ah ja wennd natürlech grad e grosse töff vermasch warum nid...... wett i hätt o kohle......

• ok, ig bi abr z gross und zunbeweglech :winking_face: nei,abr eine mit chli meh hubrum ishc haut shco gedigener..!
    d kohle hani ebe ou nonid, mues no fei chli spare..

• ja geit mir ähnlech, guet i ha ds permis afe, aber wenn dr hubruum no fählt isch das e chline troscht...... ;(

• De mitem zgross hani au gha, z.B bide TZR chani eifach nöd richtig hocke und es gset au chli komisch uus. Drum hani e Sumo kauft und au döte hani no chöne mit beidne Bei abstah und no müse id chnüü. Die 125ger sind halt amig schochli zchlii.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• wesise würde grösser boue, de wäresi schwerer und würde ou nüme so zie wie jeze, het beides chli siner schatte site..

• Zitat

Original von Spike
    De mitem zgross hani au gha, z.B bide TZR chani eifach nöd richtig hocke und es gset au chli komisch uus. Drum hani e Sumo kauft und au döte hani no chöne mit beidne Bei abstah und no müse id chnüü. Die 125ger sind halt amig schochli zchlii.

ROFL ja ich erinnere mich na draa wo du miini TZR fascht mit de Chnüü häsch chöne länke :grinning_squinting_face:
    Und hinedruf ersch [Blockierte Grafik: http://home.datacomm.ch/fabian.pfaeffli/uglylol.gif]
    Wienen Heugümper wo zum Weltrekordsprung asetzt :face_with_tongue:

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Zitat

Original von :Dark_Force
    Wienen Heugümper wo zum Weltrekordsprung asetzt :face_with_tongue:

hehe, isch bi mir äuä ou öpe so, mi dünkts vo mire körperhautig här emu aube :smiling_face:

• Heieiei, die Dialäkt wider... :winking_face: Verstaht mer ja schier keis Wort! :face_with_tongue:
    Neinei, voll easy!
    Ha eigentlich au nume wele HOI säge!

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• So öppis wie ig ha? Naja so gross isch aber dä ou nid vom Hocke här, aber chaschs ja mau probiere we wosch :winking_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)