hiho ihr da ;)

  • hey,


    ich bin der stefan :winking_face: aus römerswil, LU (kennt das hier jemand? )
    :grinning_squinting_face:


    ich fahre, besser gesagt möchte gerne einen yamaha dt 125 lc fahren. nur leider ist mir der letzten sonntag abgestorben, und genau deswegen melde ich mich an.


    hoffe hier hilfe für die reperatur zu erlangen, und natürlich sonst ein wenig über motorräder zu plaudern :winking_face:


    mfg stefan

    Einmal editiert, zuletzt von stefan ()

  • saluti!!!



    welcome bi eus. in sache DT frögsch am beste mal eusi zwei DT-Spezialiste, dä RAZOR oder Ravi(wo isch dä eigentli, scho lang nüt me gseh vo ihm)



    greez Linkin

  • ja herzlechs welcome da.
    vell spass und vell glück be de rep


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • jup merci,


    ha mis problem mol im technik forum inegschrebe, esch hoffentlech rechtig dert :winking_face:

  • hehe, ja, send vo mer die föteli, hätt eigentlech no vell meh, ond page esch eigentlech nome provisorisch... aber die liebe zeit :grinning_squinting_face:


    ha im sommer lap, sett no sva mache, be ade autoprüefig, ond äbe, bis ändi juli muesi töff prüefig, (a beschränkt) no mache...



    aight :grinning_squinting_face: naja, passt scho... ergendwie :winking_face:
    chasch ja hier no bizli verbiluege, esch zwar ned vell, aber doch no es paar sache :winking_face:


    http://just-style.deviantart.com/

  • Moinss... vill spass.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING