wer find d'unterschiid

  • isch scho krass....


    eifach e riese schweinerei....


    dass tüfgarage leider nüd 100%ig sicher sind weisi scho, aber han bi mir au kei anderi möglichkeit....


    wenni s geld hett und mer das derft, denn ürdi um min parkplatz grad es panzerstahlchäfig ufbaue :face_with_rolling_eyes::wand:



    aber wenn das soo wiiter gaht, denn müend doch d bulle irgendwenn öppis undernäh.....


    ich glabue ich gang mer ernschthaft so e überwachigs webcam go poschte...choschtet chum öppis und wenns sich scho a mim gixxerli z schaffe mached wetti nachher wüsse wers gsi isch zumene so richtig chöne in arsch gingge

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • jap de mit dä cam hani mir au überleit... nur öb de den nöd eifach d'dröht dure schniit isch di ander frag. Tüüfgarage sind ja nöd so höch da chunt mer scho no ufe voralem wen mer s'2te isch...


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • muesch sie halt verstecke, dass mer d cam nüd grad uf de 1. blick gseht.


    und ich chauf mer glaubs ernschthaft so es teil


    http://www.e-shoppingcenter.ch/index.php?cl=details&anid=MT09623


    drahtlos und 100CHF da chönds au keis kabel dureschniide, sondern nume die ganz cam zertrümmere....

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • läk mer am arsch 8o8o8o8o8o8o


    isch ja krass!!! alles abmontiert sogar de tank!!! poahh :böse::böse::böse::böse:


    da isch wahrschinlich eine umgheit mit sinere...arschlöcher :wand:

  • Scheisse das esch jo de hammer :frowning_face: Esch Polizei cho?? Was händ die de gmeint??



    Gruess Michel

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • hey das glaubi eifach ned ... jetz be der au no? gopfertammi siech wörkli wennd weisch wers gsi esch gömmer alli zäme vor sini hötte ond stelled en zor red! ond wener ned useröckt demet hetter es ärnsthafts problem! :böse:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    hey das glaubi eifach ned ... jetz be der au no? gopfertammi siech wörkli wennd weisch wers gsi esch gömmer alli zäme vor sini hötte ond stelled en zor red! ond wener ned useröckt demet hetter es ärnsthafts problem! :böse:


    würd so trottle ja au am liebschte de grind ischlah, aber nützt nüt ussert dass der selber problem machsch...lieber polizei ischalte.



    aber han da eineweg en verdacht....


    und de wär:


    so viel ich weiss het de bauer a sinere ninja es soloheck vo presser und kuhn dranne gha (oder?)


    chan also guet sii, dass de ufrtagsgeber, wenns en uftragsdiebstahl gsi isch so es soloheck nüd chan bruche und drum hends eifach no es normals heck brucht. und dass s heck vor ninja und vor Z750 identisch isch isch ja au bekannt....


    denke also dass sie bi de maschine vom RoD eifach no s letschte fählende teili gholt hend :böse::wand:


    und susch wärs eifach en riese komische zuefall....well warum sölleds am fipo alles zerlegge aber a de z750 zum biespiel nüd emal de tank abmontiere?

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • d'schmier isch net verbi cho... sie hend gseit das es gar kei sinn machi wenn sie verbi chämmed... will wenn kei werchzüüg umeligi chönned sie eh nix mache(fingerabdrück etc.) ...


    morn gaht en de heini vo de versicherig en bim mech goge ahluege und goge fötele und so...
    nachher mues de mech e gnaui ufstellig mache was alles ersetzt werde muess und wieviel de gspass chosted...
    denn muesi uf de schmierposte goge azeig erstatte mit dem chostevoraschlag und nachher zur versicherig und die entscheided denn ob er ufbaue oder als totalschade abgschriibe wird... X(X(X(X(


    aso ich halte eu uf em laufende...


    Mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • also wenn er als totalschade abgschriebe wird denn müsstisch der ja fasch überlegge öbd en söllsch de versicherig abchaufe und denn e rennschale drufgheie und als race töff bruche....


    well denn brüchtisch au kein neue kabelbaum usw....


    aner isch scho en riese seich.....


    und dass es d bulle eifach en dreck interessiert findi eifach e frechheit....


    jedi wett wenn das anstell vomene "blöde" töffli en ferrari vo irgend eme wirtschaftsponz gsi wär, denn wär es riese sonderkomando atanzed....


    mängisch macht einem die welt eifach wahnsinnig...wer kei cash het het eifach nüt z welle...aber stüre zahle damit mer d polizei chan finanziere...daaaas den scho :wand:


    genau de glich scheiss gsi mit dem wixxer vomene volvofahrer....da hend d bulle ja au gfunde, ja da du nüd querschnittglähmt oder tot bisch wird das kei ermittlige gäh...haaaaallllooooooo :böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von DonBosco



    und dass es d bulle eifach en dreck interessiert findi eifach e frechheit....


    Dito!
    Also ob sie auf dem gesamten restlichen Bike keine Abdrücke hinterlassen könnten... :face_with_rolling_eyes:


    Mis Beileid hesch! Dreckspack, alli grad erschiesse... :wand:

    Take a walk on da house side!

  • Thanks


    Also zu mir isch än KantonsBull cho und de het nur chli mit sinere LED lampe umeglüchtet und äs rapörtli gschribe... aber vo wege fingerabdrück usw... überhaupt nichts. Obwohl bi mir hends ja "nur" s'heck abmontiert und den wär vilicht dä ufwand vo dä fingerabdrück grösser und tüürer gsi als das neue Heck...


    So oder so ich ha jetzt so verdammti umtireb.
    I hoffe i ha mis Baby am Samstig wider, den dä mech ischen geschter go hole...


    Gruss


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • Ufe Art chömer froh sii das eusi Gsetzeshüeter nüd wege jedere Sach uf de Matte stönd...denn chöntemer eusi Höbel verchaufe das mer d'Stüüre chönd zahle....


    Mir hät letscht Summer de Ex vo mimere jetzt au Ex de ganz Chare verschöneret mitemene Schlüssel..... des Trara zum das (vilicht mit 0,wasweissich %) chöne bewiese choschtet sovil wie e Komplettlackierig....


    D'Polizei hät mich gfröget obi mir de ganz Ärger mit Vernehmige usw. well atue.....will us de Erfahrig use seg d'Chance das mers chan bewiese fascht Null...


    Ich han denn für mich entschide dasi das mal imene dunkle Egge regle.. :smiling_face:

  • Gönd mal am beschte alli wos nonig scho gmacht hend ihri nummer us em index vom stva go sperre lah.


    han s gfühl die finded so use, wo dass sie ihri maschine wos grad bruched finded zum schlachte...


    http://www.stva.zh.ch/internet/ds/stva/de/forms.html


    nennt sich "gesuch um sperrung der halterdaten im eautoindex"

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • also im eautoindex chamer ja nur nach Kenzeiche sueche und nöd nach marke oder so...
    drum findi das relativ unproblematisch, well wen die den per zuefall uf ä nummer chömed wo grad zu dem töff passt wo si wend den isches än huere zuefall.


    zudem hetmer ufem eautoindex pro PC und pro TAG äs kontingent vo 5 Suechufträg!!!! den chamer nöd vill go "pröble"


    aber danke für dä link i ha nemmli nöd mal gwüsst dasmer das cha sperre lah... 8o


    Thanks


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die