wer find d'unterschiid

  • ihr möged eu sicher na a mini foxy erinnere
    sie het sich übernacht chle gwandlet...


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/test(Original).jpg
     [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSCN0595(640x480).jpg]


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSCN0596(640x480).jpg]


    dank guetiger mithilf vo irgendwelche penner
    wo mer schnell über nacht die halbi ninja klaut hend... sogar min high-up leovince hend mer die verdammte sauhünd gstolle...:böse::böse::böse::böse::böse::böse::böse::böse::böse::böse::böse::böse:


    wenni dä oder die wo das gmacht hend verwütsche... denn lahnis aber die ganz diebeswar fresse...


    aso hebbed d'auge chle offe bi ebay und ricardo...


    mfg BAUER :böse::böse::böse::böse::böse::böse::böse::böse::böse::böse::böse::böse:

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!! 8o8o8o8oX(X(X(X(



    das isch ja unglaublich sowas!!!! ha zerst dänkt du bausch sie um oder sowas.... abr das isch ja di härte!!!



    was masch ez?

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    uuuiiiii…heftig!!!
    garage-tür offelah?



    glaub ich weniger


    bei mir sind so auch in den keller eingestiegen



    alles war abgeschlossen aber eben gibt ja so nette nachbarn die mithelfen sage jetzt nicht das die einen .ic am ende hatten...

  • hossa, die sötsch a dä eier ufhänke!


    i frag mi nur wieso sie nid grad dä ganz töff mitgnoh händ.



    und wieso lönds das sexy drürad näbedrah stah?? :mad:



    mis bileid.... was het d'polizei gseit?

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • krass....


    mein gott, das hani jetzte au no nie ghört....



    Hypi


    entweder wells nüd fähig gsi sind de ganz z chlaue, wasi aber chum glaube, sondern eher wells eifach verdammt gschiid gsi sind und genau die teili mitgno hend wo schnell abbaue chasch und wo geld bringed bi ebay.


    Well rahme und motor het e nummere druf wod chasch zrugverfolge.


    gable usbaue wär zu müehsam gsi und d reder wohl au.


    aber uspuff und verchleidigsteil sind mit abstand am eifachschte z verchaufe bi ebay.



    was mer bsunders angscht macht isch dass de töff i de tüfgarag gstande isch....glaube ich gange ab jetzte jede abig ei mal go luege wies minere gixxer gaht..... oder instaliere grad e webcam....


    das isch ja so e riese frechheit...meine das gaht ja nüd all zu schnell e schale schön wegnäh, wenn sie no verchaufe wotsch....



    Bauer


    mis biileid...


    ich wird mal umeluege bi ebay. denke bi ebay oder ricardo wisch demnächscht e silbrigi schale finde....


    denn heissts gnau hereluege öb irgend eis vo dine chläberli druf findsch und sofort polizei melde. 8o

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • jo fööööck... das isch ja ned normal...
    so wies du mir gschribe hesch hani denkt gha seg doch na bizli meh dranne, aber da isch ja würklich so zimmlich alles weg.


    naja... wenigschtens chömmer den kei chrätz meh id verchleidig mache wenn mer sie den morn ufladded :hmpf:



    na was weg de serienummere... klar motor und chassie, chasch zimmlich eifach rückverfolge... theoretisch hend eigendlich all teili e produktionsnummere, denke da gad ad instrumente... wenn mer würd welle, würd mer das wahrschindlich au usefinde

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • omfg das glaubi eifach ned ... was send das för a-löcher ... mis beileid hey .. shiiit!


    aber du hesch din töff i dinere tüfgarage gha?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • nei er stellt sin töff inere tüüfgarage vonere asylantewohngmeinschaft ab :mad:



    ich bin immerna für ade eier ufhänke


    oder eini vo dene methode da...suecheds eu uuus :winking_face:


    für bösi buebe

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • Ach ja i ha no wele säge, dass ich am abig voher no go fahre bin und dä töff so ca. 18:00 i d'Tüüf garage gstellt ha.


    Geschter mittag bini den in voller Töff montour (helm scho ufem Kopf) go dä töff holle und bin den dementsprechend wienen Depp vor dem Scheiss gschtande :confused_face:


    Gruss


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • heiligs blechle 8o .... isch das en grossi tüüfgarasch, oder en einzelni?


    Wenn's sie gfinsch muesch nume säge, me chömmed all cho mitchlopfe, das macht mer eifach ned mitemene töffli :böse:

  • nei aso s'isch ä grossi Tüüfgarage mit ca. 41 Parkplätz.


    Ja i segs wenn i en gfunde ha. aber i denke (het au dä Bull gseit) da wirdmer nie öppis finde. het ja ebe kei serie nummere...


    n SHITT happens :böse: und i bechume jetzt gratis äs nois heck. (hets ee wider mal sölle Putze :face_with_tongue: )


    Aber d'umtrieb die schiised scho brutal a...


    Gruess


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die